Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Розумний транспорт і логістика для міст (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.275.04.O.017
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: голова науково-методичної комісії спеціальності: кандидат технічних наук, доцент Ройко Юрій Ярославович гарант ОПП: кандидат технічних наук, доцент Ковалишин Володимир Володимирович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Систематизація, подальше поглиблення та закріплення теоретичних знань і практичних навиків, отриманих під час навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти, а також набуття досвіду самостійної науково-дослідної роботи із використанням спеціалізованого програмного забезпечення під час розв’язання актуальних задач організації і безпеки дорожнього руху, а також оптимізації процесу перевезень.
Завдання: 1. Здатність використовувати розумний транспорт і логістику в містах. 2. Здатність проводити оцінку транспортних систем в міській інфраструктурі. 3. Здатність управління транспортними потоками в містах. 4. Здатність управління рухом на ділянках транспортної мережі. 5. Здатність моделювання маршрутних систем. 6. Здатність використання інформаційних технологій в управлінні транспортними потоками. 7. Здатність проведення консолідації вантажних потоків. 8. Здатність використання мультимодальних транзитних систем. 9. Здатність проведення проектування систем розумного транспорту і логістики в містах. 10. Здатність проведення оцінки надійності і безпеки міської логістики. 11. Здатність дослідження психології руху та впливу людини на надійність транспортної системи. 12. Здатність дослідження і управління транспортними потоками в центрі міста. 13. Здатність визначення ефективності транспортних систем міст. 14. Здатність визначення впливу транспорту на навколишнє середовище.
Результати навчання: 1. Опрацювання статистичної інформації про показники транспортних систем та транспортних процесів; 2. Документальне оформлення транспортної діяльності у внутрішньому і міжнародному сполученнях та аналіз нормативних вимог до організації перевезень; 3. Розслідування подій на транспорті, автотехнічна експертиза та оцінка безпеки руху; 4. Аналіз транспортних характеристик вантажів з їх маркуванням; управління вантажопотоками; 5. Організація роботи на об’єктах транспорту; 6. Оптимізація систем масового обслуговування на транспорті; 7. Дослідження та аналіз пасажирських потоків; 8. Управління системами пасажирського транспорту; 9. Дослідження та проектування схем організації руху; 10. Розроблення комплексних схем транспорту; 11. Планування взаємодії видів транспорту; 12. Оцінка взаємодії транспортних мереж і вузлів; 13. Розроблення та удосконалення автоматизованих систем управління рухом; 14. Логістичне обслуговування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Моделювання транспортних потоків - Інтелектуальний транспорт і міська логістика - Спецкурс з наукових досліджень спеціальності - Міський пасажирський транспорт - Моделювання вантажних перевезень
Короткий зміст навчальної програми: Теми МКР можуть включати одночасне розв’язання науково-теоретичних та науковоприкладних завдань стосовно до існуючих або ж перспективних транспортних процесів і систем. Теми МКР мають бути актуальними та мати елементи наукової новизни щодо удосконалення технологій управління транспортними технологіями і системами. Будь-яка із запропонованих тематик, як правило, грунтується на прив’язці до конкретного об’єкта.
Опис: Організація та безпека дорожнього руху з розділами: дослідження та аналіз основних показників учасників дорожнього руху; організація та безпека дорожнього руху; розрахунок вартості виконання робіт; охорона праці. Пасажирські перевезення з розділами: аналіз території проходження маршруту; розрахунок параметрів маршрутів; собівартість перевезень; охорона праці. Вантажні перевезення з розділами: аналіз елементів каналу розподілу; маршрутизація перевезень; собівартість перевезень; охорона праці.
Методи та критерії оцінювання: Рівень та повнота виконання оцінюються у відсотках експертною комісією, яка призначається на засіданні кафедри з числа науково-педагогічних працівників, які мають наукові та навчально-методичні праці із зазначених напрямків. Експерта комісія приймає рекомендаційне рішення, яке затверджується завідувачем кафедри про допуск здобувача другого (магістерського) рівня вищої освіти до публічного захисту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінка "відмінно" - 94 бали; Оцінка "добре" - 80 балів; Оцінка "задовільно" - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Системологія на транспорті. Організація дорожнього руху [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.]; за ред.М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2007. – 452 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 4). 2. Поліщук В.П. Організація та регулювання дорожнього руху: Підручник. / за заг. ред. В.П. Поліщука; О.О. Бакуліч, О.П. Дзюба, В.І. Єресов, О.В. Красільнікова, О.В. Христенко. – К.: Знання України, 2012. – 467 с. 3. Автомобільний транспорт в Україні. Нормативна база / Роїна О.М. вислання 2-е змінене і доп. – К.: КНТ, 2006. – 488 с. 4. Воркут А.І. та ін.. Транспортно-екпедиторська діяльність. – К.: НТУ, 1998. – 256 с. 5. Воркут Т.А. Проектування систем транспортного обслуговування в ланцюгах постачань. – К.: НТУ, 2002. 248 с. 6. Гаврилов Е.В. та ін. Основи теорії систем і управління: Підручник. – К.: Знання України, 2005. – 344 с. 7. Гаврилов Е.В. та ін.. Технологія наукових досліджень і технічної творчості: Підручник. – К.: Знання України, 2005. – 318 с. 8. Дмитриченко та ін. Основи теорії транспортних процесів і систем: Навч. пос. – К.: Вид. дім «Слово», 2009. – 336 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).