Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Комп'ютерний інжиніринг в машинобудуванні
Код дисципліни: 7.133.06.O.017
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: Керівниками кваліфікаційних робіт є викладачі кафедри проектування та експлуатації машин з науковими ступенями кандидата та доктора наук, які перебувають на посадах доцента та професора кафедри. Консультантами кваліфікаційної роботи можуть бути викладачі суміжних кафедр, які спеціалізуються на питаннях, котрі необхідно висвітлити у відповідних розділах пояснювальної записки роботи.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: ..
Завдання: ..
Результати навчання: • вміння розробляти технічне завдання на проектування деталей, середньої складності механізмів та вузлів обладнання відповідної галузі. • здатність конструювати нескладні (типові) деталі, механізми, вузли для обладнання вказаної галузі, з проведенням відповідних розрахунків та моделювання на ПЕОМ. • спроможність використовувати існуючі та здатність розробляти нові засоби автоматизації виробничих процесів та їх систем керування. • здатність проектувати обладнання відповідної галузі із використанням засобів гідропневмоавтоматики, вакуумної, холодильної техніки а також гідро- та пневмоприводів. • здатність приймати участь у розробленні оптимальних технологічних процесів виготовлення виробів спрямованих на забезпечення високої якості продукції машинобудування. • спроможність виконувати технічне та організаційне забезпечення (технологічна підготовка виробництва) виготовлення механізмів та вузлів технологічного обладнання. • здатність встановлювати та запускати в експлуатацію, здійснювати контроль функціонування, технічне та організаційне забезпечення робіт з діагностування та сервісного обслуговування основного та допоміжного обладнання галузі. • здатність проводити експериментальні дослідження в лабораторних та виробничих умовах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Професійно-оріентовані, спеціальні, фундаментальні, соціально-економічні та гуманітарні дисципліни передбачені навчальним планом відповідної спеціальності.
Короткий зміст навчальної програми: Визначається темою кваліфікаційної роботи: • дослідницька робота по вдосконаленню та побудові техпроцесів відповідних виробництв та складання машин і механізмів; • організаційно-технічне забезпечення експлуатації машинобудівних комплексів; • моделювання технічних систем; • проведення експериментальних досліджень в системах з об'єктами логічного обладнання; • застосування математичних методів планування та обробки результатів експериментів; • наукове обґрунтування ефективних систем експлуатації обладнання та їх оптимізація.
Опис: ..
Методи та критерії оцінювання: Кваліфікаційна робота складається з пояснювальної записки та графічної частини. Завершена кваліфікаційна робота підлягає обов’язковому рецензуванню та публічному захисту перед екзаменаційною комісією у вигляді доповіді перед членами комісії та відповідей на запитання членів екзаменаційної комісії та присутніх на захисті. До складу екзаменаційної комісії входять голова та члени комісії. Головою комісії є фахівець з даної галузі, не працівник кафедри, як правило особа з керівного складу одного з профілюючих підприємств Львова. Членами комісії є працівники кафедри та консультанти з розділів пояснювальної записки кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: ..
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Література визначається темою кваліфікаційної роботи (підручники, посібники, конструкторська та технологічна документація, атласи конструкцій, довідники, Інтернет ресурси тощо).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).