Управління якістю в обслуговуванні і ремонті автомобілів

Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 7.274.01.E.024
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: к. т. н., доцент Нємий Степан Володимирович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Володіння достатніми знаннями в галузі автомобільного транспорту, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію та визначати ключові тенденції розвитку СУЯ; 2. Знати основні задачі та принципи СУЯ на автомобільному транспорті; 3. Знати законодавчі основи і методологію управління якістю в обслуговуванні та ремонті автомобілів; 4. Формування і проведення ефективної цінової політики реалізації транспортних та сервісних послуг; 5. Базові знання основних нормативно-правових актів та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі управління якістю у сфері автомобільного транспорту; 6. Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати й узагальнювати зовнішню і внутрішню управлінську інформацію для здійснення планування, організовування, мотивування працівників та контролю за діяльністю підлеглих в підрозділах автомобільного транспорту у сфері управління якістю; 7. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач управління якістю.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Попередні: Основи технології виробництва і ремонту автомобіля. Технічна діагностика автомобілів. Технічна експлуатація автомобілів, частини 1 і 2. Фірмове обслуговування автомобілів. • Супутні — немає.
Короткий зміст навчальної програми: •Соціально-економічні аспекти створення СУЯ. Нормативна база СУЯ підприємства. Документація СУЯ підприємства. Функціонування СУЯ підприємства. Критерії та показники СУЯ на автомобільному транспорті. Контроль, оцінювання та регулювання СУЯ. Статистичні методи управління якістю.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (30 %) практичні заняття, захист розрахунково-графічної роботи. • Підсумковий контроль (70 %) – іспит.
Рекомендована література: 1. Статистика якості: Підручн. для студ. вищ. навч. закл./В. Б. Захожай, А. Ю. Чорний. – К.: МАУП, 2005. – 576 с. 2. Шуляр Р. В., Шуляр Н. В. Управління якістю. Навч. посібник. – Львів: Вид. НУ «Львівська політехніка», 2009.– 160 с. 3. Ахмин А. М., Гасюк Д. П. Основы управления качеством продукции. Учебное пособие. – Санкт-Петербург: Изд. «Союз», 2002. – 192 с. 4. Х.–Й. Миттаг, Х. Ринне. Статистические методы обеспечения качества. Пер. с нем.– Машиностроение. 1995. – 616 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).