Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Логістика
Код дисципліни: 7.073.07.O.011
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Чорнописька Н.В., кандидат економічних наук, доцент Наконечна Т.В.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є забезпечення взаємозв’язку між науково-теоретичною і практичною підготовкою магістрів, розвиток навичок та вмінь інформаційноаналітичної, проектно-дослідницької, діагностичної, інноваційної та консалтингової діяльності для вирішення прикладних проблем управління логістичними системами різних інтеграційних рівнів
Завдання: Основними завданнями практики є: - розвиток навичок та вмінь, інформаційно-аналітичної, науководослідної, педагогічної та консалтингової діяльності для вирішення прикладних проблем управління логістичною дяльністю, логістичною системою чи ланцюгом поставок; - закріплення практичних навичок проведення наукового дослідження, формування його інформаційного, правового та методичного забезпечення виходячи з сутності проблем, що вирішуються, та обмежень, пов’язаних з логістичною діяльністю конкретного підприємства, обраним об’єктом дослідження та базою написання магістерської роботи; - оволодіння необхідними професійними компетенція ми за обраним напрямом спеціальної підготовки
Результати навчання: Метою практики є забезпечення взаємозв’язку між науково-теоретичною і практичною підготовкою магістрів, розвиток навичок та вмінь виробничо-технологічної, організаційно-управлінської, інформаційно-аналітичної, проектно-дослідницької, діагностичної, інноваційної та консалтингової діяльності для вирішення прикладних проблем управління логістичними системами підприємства або об’єднання підприємств, удосконалення системи управління логістичною діяльністю у сучасних умовах господарювання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізит: проектування логістичних систем, інформаційні системи і технології в логістиці, управління ланцюгами поставок, логістичний менеджмент, методологія і організація наукових досліджень.
Короткий зміст навчальної програми: практика на підприємстві: загальна характеристика підприємства, планово-економічна діяльність підприємства, аналіз логістичної системи підприємства; організація логістики на підприємстві; дослідження об’єктів логістичних рішень та розробка пропозицій щодо удосконалення діяльності підприємства; індивідуальне завдання; практична апробація.
Опис: У процесі практичної підготовки студенти набувають таких фахових компетентностей: ? вміння планувати і проводити наукові дослідження, готувати результати наукових робіт до оприлюднення; ? вміння застосовувати основи педагогіки і психології у навчально-виховному процесі у вищих навчальних закладах освіти; ? знання основних сучасних положень фундаментальних наук стосовно походження, розвитку та будови організації, здатність їх застосовувати для формування світоглядної позиції; ? вміння формулювати задачі моделювання, створювати моделі об’єктів і процесів у сфері менеджменту із використанням математичних методів й інформаційних технологій.
Методи та критерії оцінювання: • Захист звітів з практики (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль: 100 %, з них написання звіту 80 %, захист звіту 20 %.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Методичні рекомендації до проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізацій "Логістика" та "Транспортна логістика" / Укл. Є.В. Крикавський, Н.В. Чорнописька.– Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018. – 24 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).