Інформатика інфокомунікаційних систем, частина 2

Спеціальність: Електроніка
Код дисципліни: 6.171.00.O.011
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Електронна інженерія
Лектор: К.т.н., асистент Шимчишин Ольга Йосифівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Знати основні компілятори мови С++ . 2. Знати основні ключові моменти та засади ООП . 3. Вміти самостійно використовувати алгоритми об’єктно-орієнтованих (ОО) програм при створенні завдань для розроблення прикладних програм . 4. Вміти самостійно схематизувати предметну область проекту, використовуючи концепцію абстрактних типів даних (АТД) . 5. Вміти самостійно проектувати, розробляти, відлагоджувати та використовувати програмні додатки на основі ОО підходу . 6. Вміти самостійно розробляти алгоритми, відлагоджувати програмні коди з використанням концепцій інкапсуляції, успадкування, статичного та динамічного поліморфізму . 7. Вміти самостійно організовувати взаємозв’язки типів, використовуючи ієрархію класів. 8. Вміти складати програми для математичних розрахунків для реалізації реальних фізичних об’єктів та процесів на С++.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Інформатика інфокомунікаційних систем, частина 1. Фізика. Кореквізити: Фізика. Фізичні основи електронної техніки. Матеріали електронної техніки.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна “Інформатика інфокомунікаційних систем” розглядає питання сучасних інформаційних комп’ютерних систем, що дозволить опанувати студентами основні напрямки у ООП, а саме інкапсуляцію, успадкування та поліморфізм. Дисципліна “Інформатика інфокомунікаційних систем, частина 2” розкриває навички алгоритмізації та створення комп’ютерних програм для розв’язання задач електронної техніки з використанням технології ООП на С++. ООП на С++ ґрунтується на програмних поняттях класу та об’єкта, що відображають реальні фізичні об’єкти та процеси, поєднуючи в єдине ціле дані та дії над цими даними, даючи таким чином створювати індивідуальні, спеціалізовані програмні продукти.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: виконані та захищені лабораторні роботи. Підсумковий контроль: залік. Критерії оцінювання: Лабораторні заняття (40%) Практичні заняття (20%) Контрольна робота (40%)
Рекомендована література: Базова: 1. Скиена С. Алгоритмы. Руководство по разработке. 2-е изд.: Пер. с англ. — СПб.: БХВ-Петербург. 2011. – 720 с. 2. Об’єктні технології С++11, Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013, – 360 с. 3. Николаи М. Джосаттис (Nicolai M. Josuttis) — Стандартная библиотека C++: справочное руководство, 2-е издание, 2014, – 249 с. 4. Б. Страуструп Язык программирования С++. Специальное издание. Пер. с англ. – М.: Издательство Бином, 2011. – 1136 с. Допоміжна: 1. Стивен Прата. Язык программирования C++ (C++11). Лекции и упражнения, 6-е издание — М.: Вильямс, 2012. — 1248 с. 2. Мейерс С. Эффективное использование С++. 35 новых рекомендаций по улучшению ваших программ и проектов. – М.: ДМК Пресс, 2014. – 294 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).