Медіакомпетентність як умова забезпечення професійного успіху фахівців-міжнародників періоду глобалізації

Автор: Муха Андрій Васильович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Міжнародна інформація (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут прикладної математики та фундаментальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ Муха А. В. Медіакомпетентність як умова забезпечення професійного успіху фахівців-міжнародників періоду глобалізації: магістерська кваліфікаційна робота. У магістерській кваліфікаційній роботі досліджено сутність і визначено структуру поняття «медіакомпетентність», його зв?язок з іншими поняттями («медіа», «медіаграмотність», «медіакультура»); визначено основні загрози при споживанні та взаємодії з медіаконтентом у мережі Інтернет; досліджено модель впливу медіаконтенту на свідомість суспільства; визначено й теоретично обґрунтовано фактори, які беруть участь у формуванні психологічного впливу на діяльність людини у сфері медіа; розроблено рекомендації для підвищення медіакомпетентності фахівців-міжнародників. У Вступі подано: актуальність теми, мета, завдання дослідження, методи, які були застосовані у праці, аналіз останніх публікацій та апробація результатів дослідження. У першому розділі проаналізовано теоретичний апарат медіапонять у наукових досліджень, основні дефініції. З’ясовано вплив медіакомпетентності на свідомість особистості, а також розглянуто медіасоціалізація як базове поняття формування медіакомпетентностей. Простежено розвиток медіакомпетентності у контексті суспільного розвитку. У другому розділі мережа Інтернет подано як головне джерело медіа інформації у глобалізованому світі. З’ясовано особливості формування медіаінформаційної компетентності. Відстежено загальні тенденції медіакомпетентності у сфері медіа споживання. Розглянуто позитивні та негативні аспекти сфери медіаспоживання. У третьому розділі виокремлено фактори формування медіакомпетентості фахівця. У Висновках подано рекомендації підвищення рівня медіакомпетентності фахівців-міжнародників. Ключові слова: медіакомпетентність, медіаграмотність, медіа-освіта, медіа, мережа Інтернет.