Стратегічне планування державних інформаційних кампаній щодо протидії торгівлі людьми

Автор: Кушнерова Катерина Юріївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Міжнародна інформація
Інститут: Інститут прикладної математики та фундаментальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ Кушнерова К. Ю. Стратегічне планування державних інформаційних кампаній щодо протидії торгівлі людьми: магістерська робота. У магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто стратегічне планування державних інформаційних кампаній щодо протидії торгівлі людьми. Визначено основні підходи до поняття інформаційної кампанії, проаналізовано основні види та ознаки інформаційних кампаній, виявлено, як розробляються та впроваджуються інформаційні кампанії. Описано особливості державних інформаційних кампаній, як зорієнтованих на державні цілі. Виявлено особливості розробки стратегії інформаційної кампанії, а також проаналізовано проведення інформаційних кампаній в Україні та за кордоном. На основі порівняльного аналізу, побудовано стратегію державної інформаційної кампанії і виявлено, що впливає на її ефективність. У роботі проведено такі методи дослідження: аналіз підходів до визначення поняття інформаційної кампанії, що дозволило виокремити поняття інформаційної кампанії. Метод порівняння дозволив виявити особливості проведення державних інформаційних кампаній. За допомогою методу когнітивного картування вдалося виявити фактори, які впливають на ефективність інформаційної кампанії з протидії торгівлі людьми, а також надати рекомендації стосовно проведення інформаційних кампаній. Зроблено висновок, що стратегія державної інформаційної кампанії розробляється за допомогою детального аналізу проблеми, яка стоїть в основі кампанії, а також на вивченні особливостей цільової групи та каналів комунікації. На основі роботи було написано наукову статтю під назвою “How to manage anti-trafficking public information campaign”, у цій статті порушується питання про методи, що використовуються для проведення інформаційних кампаній спрямованих на зміну поведінки людини та на запобігання певній поведінці. У статті описаний досвід двох інформаційних кампаній 2018 року, які проводились Міністерством соціальної політики України. Стаття була подана та прийнята до друку англомовною монографією. Також, на основі роботи було подано та прийнято до друку тези доповіді до VII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Сучасний рух науки”. У тезах була описана проблема торгівлі людьми в Україні, її витоки та можливі шляхи вирішення, зокрема відзначено, що одним з таких шляхів є інформаційні кампанії. Ключові слова: інформаційна кампанія, державна інформаційна кампанії, стратегія, інформування, протидія торгівлі людьми, торгівля людьми, поінформованість.