Дослідження та розвиток системи інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією ТОВ «КФ Ярич» в умовах активізування зовнішньоекономічної діяльності

Автор: Ломага Юлія Романівна
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Ломага Ю.Р., Бортнікова М.Г. (керівник). Дослідження та розвиток системи інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією ТОВ «КФ «Ярич» в умовах активізування зовнішньоекономічної діяльності. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2023. Розширена анотація В умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності, все більшої важливості набуває управління репутацією підприємств [1-5, 10]. Раніше компанії акцент робили на матеріальних активах [6, 8-9], але тепер для зростання рівня конкурентоспроможності та позитивного впливу на загальну ринкову вартість необхідно використовувати нематеріальний актив, а саме репутацію. [7, 10]. Для ефективного управління репутацією необхідно аналізувати та удосконалювати систему інформаційно-комунікаційного забезпечення, яке містить як внутрішні, так і зовнішні фактори впливу на діяльність того чи іншого підприємства [3, 4]. Важливим моментом є контроль та регулювання інформаційно-комунікаційної системи під час кожного етапу [1-3, 6]. Саме інформаційно-комунікаційне забезпечення управління репутацією формує базу для успішного прийняття управлінських рішень. Для того, аби досягнути ціль системи інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією необхідно надавати її користувачам своєчасну, повну, актуальну та потрібну інформацію, а також застосовувати оптимальні методи й інструменти комунікацій [6]. У період розвитку цифрових технологій, онлайн можливостей, щоразу збільшується кількість покупців, які довіряють відгукам та рекомендаціям інших користувачів, порівнюючи з методами традиційної реклами. Об’єкт дослідження – ТОВ «КФ «Ярич», інформаційно-комунікаційне забезпечення управління репутацією. Предмет дослідження – теоретичні та практичні процеси системи інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією. 6 Мета дослідження – аналізування та розвиток системи інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією ТОВ «КФ «Ярич» в умовах активізування зовнішньоекономічної діяльності. У магістерській кваліфікаційній роботі досліджено проблематику інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією кондитерської фабрики. Комплексна робота містить у собі чотири розділи: теоретичний, аналітичний, дослідницький та рекомендаційний. У першому розділі проведено огляд та аналіз літературних джерел, нормативно-правової бази стосовно проблем інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією. Другий розділ включає в себе опис та характеристику ведення діяльності ТОВ «КФ «Ярич», системи менеджменту, дослідження показників виробничо-господарської діяльності, особливості ведення зовнішньоекономічної діяльності. Також проаналізовано рівень інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією кондитерської фабрики. Аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів впливу на інформаційно-комунікаційне забезпечення управління репутацією, виставлення експертних оцінок, визначення тенденцій розвитку за проблемою проведено у третьому розділі. За дослідженою тематикою виокремлено проблеми інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією ТОВ «КФ «Ярич» в умовах активізування зовнішньоекономічної діяльності: використання неефективної системи інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією ТОВ «КФ «Ярич» в умовах активізування зовнішньоекономічної діяльності, низький рівень залучення сучасних інформаційних та комунікаційних інструментів управління репутацією ТОВ «КФ «Ярич» в умовах активізування зовнішньоекономічної діяльності. У заключному четвертому розділі характеризовано комплексний захід щодо удосконалення системи інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією ТОВ «КФ «Ярич» в умовах активізування 7 зовнішньоекономічної діяльності, зокрема запропоновано два підзаходи: розроблення структурованої системи інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією ТОВ «КФ «Ярич» в умовах активізування зовнішньоекономічної діяльності, формування інструментарію інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією ТОВ «КФ «Ярич» шляхом поєднання традиційних та новітніх онлайн-програм в умовах активізування зовнішньоекономічної діяльності. Впровадження в ТОВ «КФ Ярич» комплексного заходу у 2023 р. призведе до зменшення витрат, зниження повної собівартості у порівнянні з 2022 р., а також спричинятиме досягненню стратегічного показника – рентабельності власного капіталу, а саме абсолютній зміні + 1,9 порівнюючи зі значенням у 2022 р. Ключові слова – репутація, інформація, комунікації, управління, зовнішньоекономічна діяльність, інформаційно-комунікаційна система, розвиток. Перелік використаних літературних джерел 1. Завербний, А. С., Шпак, Ю. Н., Побурко, О. Я. (2020). Проблеми та перспективи застосування репутаційного менеджменту українськими підприємствами за умов зовнішньоекономічної діяльності. Інфраструктура ринку, 41. 2. Завербний, А. С., Ломага, Ю. Р. (2020). Проблеми та перспективи формування репутаційного менеджменту українськими підприємствами і організаціями з метою підвищення їх конкуренції. Економіка та суспільство, 22. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2020-22-34 3. Чирва, Ю. Ю., Завербний, А. С. (2022). Особливості формування системи репутаційного менеджменту в умовах розвитку інтернет-технологій. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, 4. doi: https://doi.org/10.23939/smeu2022.02.121 8 4. Пушак, Я. Я., Завербний, А. С. (2020). Корпоративна репутація як ключовий вектор підвищення рівня економічної безпеки. Соціально-правові студії, 2. 5. Завербний, А. С. (2023). Особливості впливу діджиталізування на розвиток репутаційного менеджменту у трансформаційному періоді. Трансформація суспільних відносин в умовах цивілізаційних змін: колективна монографія. Харків: Новий курс. 6. Завербний, А.С., Ломага, Ю.Р. (2022). Удосконалення інформаційно-комунікаційного забезпечення управління репутацією за динамічних умов господарювання. Збірник матеріалів VIII міжнародної науково-практичної конференції «Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи». 7. Melnyk, O., Sroka, W., Adamiv, M., Shpak, Yu. (2017). Information Diagnostic Support of Enterprise under the Conditions of Uncertainty. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. № 4, Vol. 65, 1403-1414. doi: 10.11118/actaun201765041403. 8. Malynovska, J., Malynovskyy, J., Petryshyn, N., Oliinyk, A. (2018). Аpproaches to the development of business growth strategy. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Vol. 4. No 3-4. 88-94. doi: 10.15330/jpnu.4.3-4.88-94. 9. Shpak, N., Dvulit, Z., Luchnikova, T., Sroka, W. (2018). Strategic development of cargo transit services: a case study analysis. Engineering Management in Production and Services, 10 (4), 76-84. doi: 10.2478/emj-2018-0024. 10. Довбенко, В.І. (2012). Вплив інноваційної інфраструктури на розвиток і ділову репутацію підприємств. Вісник НУ «Львівська політехніка» Логістика. № 749.