Дослідження і кооперування закладів вищої освіти на прикладі Національного Університету "Львівська політехніка" в умовах посилення глобальної конкуренції
Автор: Чжан Яньцю
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Міжнародна економіка
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Об’єктом дослідження є Національний університет «Львівська політехніка», розташований в історичному місті Львів, Україна, є відомим навчальним закладом, відомим своєю багатою історією, академічною досконалістю та прагненням до інновацій. Заснована в 1844 році, Львівська політехніка з роками перетворилася на один із провідних університетів України, який приваблює студентів і дослідників з усього світу. У цьому документі ми заглибимося в характеристики, які визначають Національний університет «Львівська політехніка» та роблять його унікальним і престижним закладом вищої освіти. Характеристики Національного університету «Львівська політехніка», зокрема його прагнення до академічної досконалості, історичне значення та орієнтація на інновації, роблять його видатним вищим навчальним закладом. Він має багату спадщину та продовжує формувати майбутнє, випускаючи випускників, які добре підготовлені зробити значний внесок у відповідні галузі та суспільство в цілому. Постійний вплив Львівської політехніки на освіту, культуру та технології є свідченням її значення на світовій арені. До складу університету входять 17 інститутів, більше 100 кафедр; автономні, додаткові та загальні підрозділи. Один з інститутів, де я проходив практику, має назву Інститут економіки та менеджменту (ІЕМ) Національного університету «Львівська політехніка». Понад 70 років готує висококваліфіковані господарські кадри. Інститут є одним із лідерів економічної та управлінської бізнес-освіти не лише в західному регіоні, а й у всій Україні. У своїй структурі об’єднує вісім кафедр: економіки підприємства та інвестицій; Облік та аналіз; фінанси; менеджмент та міжнародний бізнес; зовнішня торгівля та митниця; Управління та адміністрування людських ресурсів; маркетинг і логістика; Менеджмент організацій. Предметом дослідження були шляхи формування співпраці вищих навчальних закладів на прикладі НУ «Львівська політехніка» в умовах посилення глобальної конкуренції. Завданнями роботи є ознайомлення та вивчення літератури з питань міжнародного співробітництва українсько-китайських організацій в умовах загострення глобальної конкуренції. Дослідження зосереджено на тому, як університети адаптуються та впроваджують інновації, щоб залишатися конкурентоспроможними, переваги та проблеми співпраці, а також роль різноманітності у сприянні інноваціям та досконалості. Зрештою, дослідження спрямоване на те, щоб зрозуміти стратегії та практики, які дозволяють вищим навчальним закладам процвітати у все більш взаємопов’язаному та конкурентному світі. Важливими завданнями магістерської кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо досягнення стратегічного показника через пошук шляхів ефективної співпраці вищих навчальних закладів на прикладі НУ «Львівська політехніка» в умовах посилення глобальної конкуренції. Вихідними даними для написання роботи були джерела навчально-методичної, наукової літератури, законодавчі та нормативні акти, статистичні дані, звіти НУ “Львівська політехніка”, рецензії, аналітичні матеріали. У процесі написання магістерської роботи були використані такі методи дослідження: порівняння, систематизації та узагальнення, статистичного та порівняльного аналізу, системний підхід та графічний метод, методи статистичного та економіко-математичного моделювання. Проблематика кваліфікаційної роботи. Метою магістерської роботи є розробка пропозицій щодо поглиблення українсько-китайської співпраці Львівської політехніки та інших університетів, фірм, наукових установ КНР. А також необхідно досягти стратегічного показника розвитку, яким є чистий дохід університету. Стратегічним показником НУ «Львівська політехніка» є загальний дохід, який у результаті реалізації управлінських заходів має зрости на 0,49% порівняно з 2022 роком або на 7600 тис. грн. Серед важливих напрямів збільшення сукупного доходу НУ «Львівська політехніка» шляхом поглиблення співпраці між українськими та китайськими вищими навчальними закладами є:розширення потоків доходів за рахунок надання освітніх послуг китайським студентам виявилося значним внеском. Зростаюча кількість китайських студентів, які навчаються в університеті, означає постійне джерело доходу, що призводить до фінансової стабільності; диверсифікація джерел доходу шляхом надання професійних консалтингових та наукових послуг компаніям з Китаю зіграла ключову роль у зміцненні фінансового становища університету. Ці послуги не тільки принесли додатковий прибуток, але й зміцнили світову репутацію установи та партнерство; участь у спільних освітніх та наукових грантах чи проектах ще більше збільшила доходи університету. Спільні зусилля з міжнародними партнерами, зокрема з Китаю, відкрили нові шляхи для фінансування та спільного використання ресурсів, сприяючи фінансовому зростанню. Китай є одним із перспективних напрямків Львівської політехніки для побудови інноваційно-технологічної кооперації, а також побудови інноваційних екосистем. Розвиток співпраці між Україною та Китаєм шляхом підписання угоди між НУ «Львівська політехніка» та університетами Китаю дозволить розширити співпрацю між університетами у сфері надання освітніх послуг (підвищення мобільності викладачів та студентів), поглиблення наукової співпраці (збільшення кількість виграних наукових та освітніх грантів) збільшить стратегічний показник НУ «Львівська політехніка» – загальний дохід на 0,49% порівняно з 2022 роком або на 7600 тис. грн. Ключові слова: дослідження, кооперація, конкуренція, глобальний, інновації Список використаних джерел: 1. Yajing Bu, Sihui Li, Yangjie Huang, 2023. Research on the influencing factors of Chinese college students’ entrepreneurial intention from the perspective of resource endowment. The International Journal of Management Education. Volume 21, Issue 3, November 2023. Access mode:https://doi.org/10.1016/j.ijme.2023.100832 2. Dongsuk Kang, Min Jae Park, 2023. Learner innovativeness, course interaction, and the use of a new educational technology system after the COVID-19 pandemic. The International Journal of Management Education. Volume 21, Issue 3,November 2023. Access mode: https://doi.org/10.1016/j.ijme.2023.100824 3. Chih-Hsing Liu, Jeou-Shyan Horng, Sheng-Fang Chou, Tai-Yi Yu, Ming-Tsung Lee, Maria Carmen B. Lapuz, 2023. Digital capability, digital learning, and sustainable behaviour among university students in Taiwan: A comparison design of integrated mediation-moderation models. The International Journal of Management Education. Volume 21, Issue 3, November 2023. Access mode: https://doi.org/10.1016/j.ijme.2023.100835 4. Aashish Mehra, Omdeep Gupta, Shwetank Avikal, 2023. Finding the combined effect of academic and non-academic performance on management students’ placement: A fuzzy logic approach. The International Journal of Management Education. Volume 21, Issue 3, November 2023. Access mode: https://doi.org/10.1016/j.ijme.2023.100837 5. S. Adeel, A.D. Daniel, A. Botelho, 2023. The effect of entrepreneurship education on the determinants of entrepreneurial behaviour among higher education students: A multi-group analysis. Journal of Innovation & Knowledge. 8 (1). 2023.Access mode: https://doi.org/10.1016/j.jik.2023.100324