Інформаційний супровід послуг в закладі харчування NOA

Автор: Гураль Діана-Марія Романівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Інноваційні технології стрімко увійшли в усі сфери життя людини. Вибагливих споживачів здивувати вже нелегко. Хтось зосереджується на приміщенні та кухні, а хтось воліє оптимізувати роботу сервісу, що економить час. Тому інтерактивні технології є вдалим і цікавим маркетинговим рішенням [5]. Використовуючи новітні тенденції, не варто забувати про високу якість і хороший сервіс. Сервіс є одним із найважливіших компонентів, який не зміниться ні в минулому, ні в сьогоденні, ні в майбутньому. Тут смачні страви і обслуговування офіціантів незабутнє, якщо воно погане то швидше за все гості не повернуться [9]. Безконтактні платежі можуть принести багато переваг закладам харчування, перш за все, це зручно для гостей, оскільки ви можете розраховуватися швидше, не чекаючи, поки офіціант принесе вам решту чи звільниться термінал для розрахунку. Щоб пришвидшити даний процес створена оплата за допомогою QR-коду, який можна сканувати, щоб побачити своє замовлення та оплатити. Окрім розрахунку за допомогою QR-коду гість може переглянути меню. Відмовившись від паперового меню, зменшується використання паперу, що сприяє екологічності. За допомогою безконтактного меню простіше обрати страву, оскільки є можливість побачити її візуально, прочитати опис, вартість, алергени ну і звісно побачити саме фото страви. Гості переглядають меню за допомогою свого пристрою, що додає безпеки та зручності в санітарних умовах. Використання такої технології відображає сучасність та інновації, створює позитивне враження в іміджі ресторану. Чудовим рішенням для співпраці буде сервіс Expirenza. Ресторан отримує унікальний QR-код на кожен стіл, за допомогою якого гість зможе: переглянути меню, оплатити рахунок, залишити чайові на карту офіціанта, або карту закладу, поділитися враженнями про страви, заклад. Для адміністративного складу: кабінет Expirenza (налаштування роботи закладу, звітність, чайові на карту працівників, меню та ще багато інших функцій), чат з підтримкою, чат з відгуками гостів, чат з новинами. Підключення даного сервісу не є дорогим, його інтерфейс є зрозумілим, миттєві сповіщення від гостей допомагають швидко в разі потреби вирішити ситуацію та здійснити зворотній зв’язок. Заклад харчування NOA [1] користується вже кілька років сервісом Expirenza та жодного разу ще не пожаліли про це, а тільки рекомендують іншим закладам також його використовувати, тому що це зручно, легко та ефективно. Завдяки таким інноваціям заклад оптимізовує процес роботи співробітників, допомагає знайти слабкі сторони, для оперативного виправлення помилок. Об’єкт дослідження – надання послуг в закладах харчування. Предмет дослідження – інформаційний супровід послуг в закладі харчування NOA. Мета дослідження полягає в впровадженні інформаційних технологій для ефективної роботи в сфері ресторанного бізнесу.