Удосконалення бізнес-стратегії підприємства в умовах глобалізації
Автор: Караван Максим Юрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Економіка (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Караван М. Ю., Юхман Я. В. (керівник). Удосконалення бізнес-стратегії підприємства в умовах глобалізації. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2024. Розширена анотація За умов динамічного конкурентного середовища забезпечення суттєвого покращання фінансових результатів підприємств вимагає від них розроблення й реалізації комплексу технічних і організаційних заходів стосовно до забезпечення їхнього економічного розвитку. На даний час для багатьох різновидів промислової діяльності в Україні притаманні негативні тенденції стосовно до динаміки фінансових результатів, а також і низький рівень цих результатів. Враховуючи це, управління темпами й масштабами економічного розвитку вітчизняних промислових підприємств, у тому числі і на засадах активізації їхньої інноваційної діяльності, є одне з головних завдань, що виникають перед власниками і менеджерами цих підприємств. Необхідно, щоб розробленню заходів стосовно до управління економічним розвитком підприємств передувало детальне оцінювання наявного рівня цього розвитку. Своєю чергою, оцінювання наявного рівня економічного розвитку промислових підприємств являє собою підґрунтя для розроблення й обґрунтування їх бізнес-стратегій. Такі стратегії повинні забезпечити можливість найповнішої реалізації потенціалу економічного розвитку торгівельно-виробничих компаній [1-3]. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення бізнес-стратегії торгівельно-виробничого підприємства в умовах глобалізації. З’ясовано сутність бізнес-стратегії підприємств та особливості її розроблення в умовах глобалізації. Наведено загальну характеристику ТзОВ «Компанія Дамант». Виконано аналізування динаміки цін на продукцію ТзОВ «Компанія Дамант», їхніх складу й структури. Зіставлені ціни ТзОВ «Компанія Дамант» із цінами конкурентів. З’ясовано механізм розподілення прибутку ТзОВ «Компанія Дамант» між виробами при обґрунтуванні цін на них. Обґрунтувано розподіл видатків ТзОВ «Компанія Дамант» за різновидами продукції при визначені структури її асортименту та рівня цін. Обґрунтовано стратегію розвитку ТзОВ «Компанія Дамант». Сформовано цінову стратегію ТзОВ «Компанія Дамант» на засадах обґрунтування структури асортименту продукції із застосуванням оціночного показника її граничної прибутковості. Обґрунтовано механізм ціноутворення в ТзОВ «Компанія Дамант» та змодельовано процеси встановлення ціни на його продукцію. Виконано оптимізацію цін, а також фізичних обсягів продажів головних видів продукції ТзОВ «Компанія Дамант». Здійснено оцінку ефекту, одержуваного від оптимізації цін на продукцію ТзОВ «Компанія Дамант», та аналіз впливу такої оптимізації на оціночні показники діяльності даної торгівельно-виробничої фірми. Практична значущість запропонованих у магістерській роботі заходів з вдосконалення розроблення стратегії торгівельно-виробничого підприємства полягає в наданні менеджерам та фахівцям ТзОВ «Компанія Дамант» достатньо обґрунтованих рекомендацій стосовно до вибору найкращих варіантів стратегії розвитку даного торгівельно-виробничого підприємства Наукова новизна отриманих результатів полягає в удосконаленні методу обґрунтування стратегії торгівельно-виробничого підприємства. Об’єктом дослідження у даній випускній роботі є товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Дамант». Предметом дослідження є теоретико-прикладні базові засади розроблення стратегії торгівельно-виробничої фірми. Практична значущість запропонованих у магістерській роботі заходів з вдосконалення розроблення стратегії торгівельно-виробничого підприємства полягає в наданні менеджерам та фахівцям ТзОВ «Компанія Дамант» достатньо обґрунтованих рекомендацій стосовно до вибору найкращих варіантів стратегії розвитку даного торгівельно-виробничого підприємства. Ключові слова – підприємство, обґрунтування, стратегія, цінова політика, збут, розроблення. Перелік використаних літературних джерел. 1. Козик, В. В. та ін. (2017). Економіка підприємства: навчальний посібник. Львів: Простір – М, 406 с. 2. Перерва, П. Г. (2017). Маркетингове ціноутворення та його вплив на якість та конкурентоспроможність продукції. Вісник НТУ "Харківський політехнічний інститут". № 46 (1267). С. 18-23. 3. Emelyanov, A., Kurylo, O., Vysotskij, A. (2013). Structuring expenses of industrial enterprises in the evaluation process of its production and sales potential. Ekontechmod. An international quarterly journal. № 4. P. 11-17.