Проєкт інформаційної СRM-системи на основі хмарних технологій
Автор: Марченко Олександр Олександрович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Актуальність теми. Світ сьогодення перейшов на новий етап життя, де головну роль виконує інформація, а також економіка, яка будується на ній. Сучасний розвиток суспільства тісно пов’язаний з необхідністю збору, обробки і передачі величезних масивів даних, перетворенням інформації у товар, як правило, значної вартості. Це стало причиною глобального переходу від індустріального суспільства до інформаційного. Поява всесвітньої мережі Інтернет спричинила масштабне зростання міжнародних спілкувань у різних сферах людського життя. Інформація є одним з найцінніших ресурсів суспільства поруч з традиційними матеріальними видами ресурсів, такими як нафта, метал, корисні копалини тощо, тому процес переробки інформації, подібно до процесів переробки матеріальних ресурсів можна сприймати як технологію. Сучасні інформаційні технології стають одним з найбільш прибуткових та швидко зростаючих секторів економіки. Інформація стала важливим виробничим і комерційним ресурсом, адже розвиток світової економіки останніми роками визначається істотним впливом інформаційно-комунікаційних технологій, їх широким використанням в усіх сферах людської діяльності, при цьому більша частина ВВП забезпечується діяльністю з виробництва, обробки, зберігання й поширення інформації та знань. Інформаційні технології дуже швидко перетворилися на життєво важливий стимул розвитку не тільки світової економіки, а й інших сфер людської діяльності. На сьогодні практично неможливо знайти сферу, в якій зараз вони не використовуються: індустрія інформаційних технологій розширює кругозір людей, дозволяє ефективніше використовувати ресурси, а розважальна забезпечує дозвілля. Широкого застосування набули вони і у сфері надання послуг, що є логічним продовженням інформатизації. Для більш повного і кращого управління інформацією, яку сфера отримує при роботі із клієнтами застосовують так звані системи управління взаємовідносинами із клієнтами, які в більшості орієнтовані на вивчення ринку і конкретних потреб клієнтів. Також актуальною залишається проблема постійного доступу до такої системи не лише при наявності персонального комп’ютера, але також і зі портативних пристроїв (смартфонів, планшетів), оскільки сучасний ритм життя не завжди дозволяє мати доступ до комп’ютера. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є створення системи управління взаємовідносинами із клієнтом для сфер послуг. Для досягнення мети в роботі поставлено такі завдання: 1. Провести аналітичний огляд сучасних літературних та наукових джерел за тематикою магістерської кваліфікаційної роботи; 2. Здійснити аналіз проблеми та обґрунтувати можливості її вирішення; 3. За результатами аналізу проблеми сформувати перелік вимог та обмежень до проектованої системи, визначити обсяг проекту; 4. Розробити детальний план проекту, визначити структуру завдань проекту (WBS), здійснити аналіз ризиків; 5. Описати та реалізувати проектне завдання, провести контроль якості виконання проекту. 6. Представити результати виконання проекту. Об’єктом дослідження є процес розробки проекту системи управління взаємовідносинами із клієнтами. Предметом дослідження є процес створення системи управління взаємовідносинами із клієнтами із використанням хмарних обчислень. Практичне значення одержаних результатів. Результати магістерської кваліфікаційної роботи можуть використовуватись при проектуванні та розробці систем відносин із клієнтами різного роду діяльності, а також для збору різного роду статистики для застосування у подальших проектах. Структура роботи. Магістерська кваліфікаційна робота складається із вступу, шести розділів основної частини роботи, висновків, списку використаних джерел, анотації, а також додатків.