Дослідження і підвищення ефективності міжнародної діяльності ТзОВ «ОЛ.В.І.» в умовах співпраці з французькими компаніями

Автор: Се Пін
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Міжнародна економіка
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Для успішного проведення експортно-імпортних операцій важливо чітко визначити основні категорії, які стосуються міжнародної діяльності. Одним з ключових понять є «ефективність міжнародної діяльності». Сьогодні кожне підприємство, яке націлене на міжнародні ринки, прагне забезпечити найкращі результати своєї діяльності та досягти очікуваного прибутку, що неможливо без чіткого розуміння суті ефективності та факторів, які її забезпечують (Піддубна, Л.І.& Горобинська, М.В.. 2020). Ефективність міжнародної економічної діяльності визначається здатністю підприємства досягати поставлених цілей на міжнародних ринках, зокрема через збільшення прибутку та розширення частки на глобальному ринку. Важливими показниками є здатність адаптуватися до різноманітних економічних, політичних та культурних умов різних країн. Також ефективність залежить від оптимізації витрат на логістику, виробництво та управління, що дозволяє знижувати собівартість продукції. Врахування змін у зовнішньоекономічному середовищі, таких як валютні коливання чи торгові бар’єри, є важливою складовою стратегії ефективності. В результаті, ефективність міжнародної економічної діяльності забезпечує стійке зростання і довгострокову конкурентоспроможність підприємства на світовому ринку. Розвиток українсько-французьких економічних відносин є важливим фактором забезпечення зростання ефективності підприємства, оскільки сприяє залученню інвестицій, розвитку нових бізнес-можливостей і технологічних інновацій. Франція, як один із найбільших економічних партнерів України в Європі, може надати підприємствам доступ до висококваліфікованих ресурсів, нових ринків та сучасних технологій. Спільні проекти та співпраця в таких сферах, як енергетика, агропромисловість, інформаційні технології та інженерія, відкривають нові можливості для українських компаній. Крім того, укладання двосторонніх угод і участь у міжнародних виставках та форумах зміцнює позиції підприємств на міжнародному ринку. У результаті, такі економічні відносини сприяють підвищенню конкурентоспроможності підприємств, що позитивно впливає на їх ефективність. Аналіз мікросередовища проводився на прикладі ТзОВ «ОЛ.В.І.». Було розглянуто виробничо-господарську діяльність, здійснено аналіз міжнародної діяльності та її ефективності. Об’єкт дослідження – ТзОВ «ОЛ.В.І.». Предмет дослідження – ефективність міжнародної економічної діяльності підприємства в умовах співпраці з французькими компаніями. Метою даного дослідження є аналіз сучасного стану міжнародної діяльності ТзОВ «ОЛ.В.І.» в контексті співпраці з французькими компаніями та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності цієї діяльності. Для досягнення цієї мети передбачається вирішення низки завдань, зокрема, оцінка потенціалу та перешкод у співпраці з французькими партнерами, аналіз ринку текстильних товарів, вивчення можливостей оптимізації фінансових і логістичних процесів, а також розробка стратегії для зміцнення позицій підприємства на міжнародній арені. За результатами проведеного дослідження визначено напрями підвищення ефективності міжнародної економічної діяльності ТзОВ «ОЛ.В.І.». Обґрунтовано доцільність заснування та реєстрації спільного українсько-французького бренду, що забезпечить його впізнаваність на ринку та конкурентоспроможність ТзОВ «ОЛ.В.І». Доцільність реалізації такого заходу підтверджується зростанням обсягових показників компанії, показників ефективності та його швидкою окупністю. Ключові слова: міжнародна економічна діяльність, бренд, українсько-французькі відносини. Перелік використаних літературних джерел. Piddubna, L. I., & Horobynska, M. V. (2020). Evaluation of the international economic activity of the enterprise. Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. Series: International economic relations and the world economy. – 2020. – Issue 29. – pp. 129–133. Chaikovska, M.& Hlushchenko, Y. (2023) INTERNATIONAL ECONOMIC ACTIVITY: ESSENCE AND PROBLEMS OF INTERPRETATION. Black Sea Economic Studies. №81. Р.43-47. International economic relations and national economic activity: current state, problems and development trends.( 2021) Сollective monograph. Kol. authors Poltava: PP "Astraya". 147 p. Kvasha, S., Pavlenko, O., Vakulenko, V., & Moroz, M. (2024). FEATURES OF THE FORMATION OF INTERNATIONAL ECONOMIC RELATIONS UNDER THE CONDITIONS OF THE STATE OF MARTIAL. Sustainable Economic Development, (2(49), 218-222. https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-49-34 YURCHENKO, O. (2024). MANAGEMENT OF FOREIGN ECONOMIC ACTIVITIES OF UKRAINIAN ENTERPRISES UNDER CURRENT CONDITIONS: OPPORTUNITIES AND PERSPECTIVES. Herald of Kyiv Institute of Business and Technology, 50(1), 126-134. https://doi.org/10.37203/kibit.2024.50.11