Педагогічний практикум

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 8.141.00.O.17
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Лектор: д.т.н., професор Паранчук Ярослав Степанович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, проводити дослідницько-інноваційну діяльність, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань, а також практичне впровадження отриманих результатів; - здатність саморозвиватися і самовдосконалюватися упродовж життя, відповідальність за навчання інших, здатність до організації та проведення навчальних занять - набуття універсальних навичок дослідника, зокрема, організації та проведення навчальних занять, застосування сучасних інформаційних технологій (НМБД, Microsoft Teams, Zoom); - здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; - здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Професійна педагогіка; • Психологія творчості та винахідництва, • Методи досліджень в галузі, • Презентація результатів наукових досліджень, • Ритотрика.
Короткий зміст навчальної програми: Навчальний матеріал навчальної дисципліни зорієнтований на підготовку професійно компетентного, гуманістично зорієнтованого фахівця з високим рівнем психологічної та педагогічної грамотності, як важливої складової його професійної культури в питаннях вищої освіти та вищої школи в Україні із властивим глибоким розумінням загальних принципів та методів педагогічних та психологічних наук, застосування їх у власних дослідженнях зокрема та у викладацькій практиці зокрема.
Методи та критерії оцінювання: - реферат (30%) - контрольний захід: диференційований залік (70%).
Рекомендована література: 1. Кайдалова Л. Г. Лекція: класифікація та структура : метод. рек. для викладачів, студентів, магістрантів та аспірантів . – Х. : НФаУ, 2014. – 40 с. 2. Кайдалова Л. Г. Педагогічна майстерність викладача вищої школи: метод. реком. / Л.Г. Кайдалова, Н. В. Шварп, Н. Б.Щокіна. – Х. : НФаУ, 2014. – 32с. 3. Лутаєва Т. В. Педагогічна культура: навчальний посібник / Т. В. Лутаєва, Л. Г. Кайдалова. – Х. :НФаУ. – 2013. – 156с. 4. Педагогічна практика аспіран¬тів : Методичні рекомендації для аспірантів / В. П. Черних, І. С. Гриценко [та ін.] – Х. : Вид-во НФаУ, 2012. – 24 с.

Педагогічний практикум

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 8.141.00.O.18
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: д.т.н., професор Сегеда Михайло Станкович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: – визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел, виявляти аналітико-синтетичний зміст та підготовлювати нову форму вторинної інформації при роботі з клієнтами груп ризику; – мати професійну етичну поведінку; – планувати та реалізовувати проекти; – вести діалог.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: немає потреби
Короткий зміст навчальної програми: Роль педагога в сучасному суспільстві. Психолого-педагогічні вимоги до особистості сучасного педагога. Основні характеристики взаємодії у соціальній роботі. Психолого-педагогічна характеристика на клієнта соціальних установ. Орієнтовна структура лекційного заняття. Культура і образно-виразна характеристика мовлення. Комунікативні характеристики професійного мовлення педагога. Функції мовлення у взаємодії з клієнтами соціальних служб. Умови і шляхи вдосконалення професійного мовлення. Елементи театральної педагогіки у професійній діяльності соціального працівника. Умови ефективності професійного мовлення. Шляхи вдосконалення мовлення майбутнього соціального працівника.
Методи та критерії оцінювання: • письмовий звіт з практики, усне опитування (30%) • підсумковий контроль - залік: захист звіту в усній формі (70%)
Рекомендована література: 1. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України.- К., 2002. 2. Кузьминський А.І. Педагогіка. – К.: 2003. 3. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. – К.: 2006. 4. Бондар Л.С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О. Сухомлинського //Педагогіка і психологія. – 2006. - №3.