Педагогічна практика
Спеціальність: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Код дисципліни: 8.151.00.O.020
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Комп'ютеризовані системи автоматики
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Педагогічна практика
Спеціальність: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Код дисципліни: 8.151.00.O.019
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Педагогічна практика
Спеціальність: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Код дисципліни: 8.151.00.O.018
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
Лектор: Пістун Євген Павлович, д.т.н., професор
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - здатність продемонструвати поглиблені знання у вибраній області наукових досліджень;
- здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень у суспільному, економічному і соціальному контексті;
- ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди;
- уміти викладати професійно-орієнтовані дисципліни спеціальності на основі системних, методологічних знань з автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій та результатів наукових досліджень;
- уміння ефективно спілкуватись на професійному та соціальному рівнях українською та іноземною мовами;
- уміння представляти та обговорювати отримані результати та здійснювати трансфер набутих знань;
- здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
- Професійна педагогіка
Кореквізити:
- Презентація результатів наукових досліджень
Короткий зміст навчальної програми: Метою практикуму є набуття здобувачами навичок успішного застосування основ педагогічних знань на практиці. Здобувачі PhD ступеня повинні навчитися орієнтуватися в закономірностях, принципах процесу навчання, оволодіти елементарними навичками аналізу навчально-виховних і проблемних педагогічних ситуацій у колективі. Здобувачі повинні навчитись застосовувати навчальний матеріал спеціальності у конкретних умовах педагогічної ситуації, спираючись на засвоєні теоретичні положення; набути навичок контакту з аудиторією та залучення студентів до діяльності творчого характеру (виступу, доповіді, плану дії тощо). Здобувачі повинні навчитись застосовувати комплексний підхід до процесу навчання та поєднувати його з процесом виховання. Зокрема, виховувати у студентів працьовитість, відповідальність до виконання завдань курсу, дисциплінованість, самостійність.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання звіту за результатами практикуму, 100%.
Рекомендована література: 1. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України.- К., 2002.
2. Бандурка О. Основи психології і педагогіки. – Харків.: 2003.
3. Вікова та педагогічна психологія. – К.: 2007.
4. Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація. – К.: 2006.
5. Гронлунд Н.Е. Оцінювання студентської успішності. – К.: 2005.