Педагогічна практика
Спеціальність: Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Код дисципліни: 8.152.00.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Інформаційно-вимірювальних технологій
Лектор: Професор Прохоренко Сергій Вікторович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати:
- засади формування паттерну комунікативного шляху передачі інформації;
- формування навичок взаємодії (як контактної так і дискантної/цифрової) з іншими ментальними структурами;
- формування уявлень про психологію управління та імідж сучасного викладача;
- розкриття наукових засад, мети і принципів професійної освіти;
- пізнання особливостей педагогічного процесу;
- формування уявлень щодо принципів, методів і форм організації навчання у виші;
- ознайомлення з методами педагогічних досліджень із проблем професійної підготовки фахівців.
- пізнання особливостей гуманізації та гуманітаризації вищої освіти;
- формування уявлення про особистість, її розвиток, психічне здоров’я і прояв здібностей на шляху самовдосконалення;
- пізнання стилів педагогічного управління;
вміти:
– інтегрувати знання, які сприяють зростанню особистості, прояву її творчого потенціалу
– ставити мету, планувати, організовувати, стимулювати, контролювати, аналізувати результати навчально-пізнавальної діяльності студентів;
– володіти процесом формування паттернів комунікативного шляху передачі інформації та мистецтвом його гнучкого переформатовування з огляду на тренд засвоєння формованого ним потоку лекційної інформації;
– формувати протоколи інформаційної взаємодії з іншими ментальними структурами;
– застосовувати у викладацькій діяльності технології психології вищої школи;
– використовувати психологічні та педагогічні знання для організації професійної діяльності;
– складати психологічний портрет індивідуальності;
– використовувати засади та практики навчальної гри у навчально-виховному процесі;
– характеризувати освітні рівні вищої школи та володіти засадничими категоріями методики та застосовувати їх при виконанні завдань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Філософія і методологія науки
Іноземна мова для академічних цілей
Професійна педагогіка
Короткий зміст навчальної програми: Лекційна майстерність. Психологія вищої школи. Предмет та задачі психології вищої школи. Психологія особистості. Соціально-психологічна структура групи та інфільтрація у неї інформаційних структур, блокуючи сприйняття. Психологія спілкування. Комунікативний процес в умовах зашумлюючого підпорогового несприйняття. Психологічна характеристика процесу комунікації. Психологія конфлікту. Конфлікти та шляхи їх подолання. Наведені конфлікти між інформаційними мемами. Система вищої освіти в Україні, тенденції та перспективи розвитку. Mетодичне забезпечення навчального процесу. Сучасні технології навчання.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: (усне опитування, контрольні заходи (30%))
Підсумковий контроль (70%, залік): письмово-усна форма
Рекомендована література: Open Access and Digital Pedagogy Resources (haverford.edu) http://digitalpedagogy.haverford.edu
Digital Pedagogy - A Guide for Librarians, Faculty, and Students https://guides.library.utoronto.ca/c.php?g=448614&p=3340274
Андреева Г.М. Социальная психология. – М. : Аспект-пресс, 2000.
Будіянський М. Ф. Психологія особистості : учбово-методичний посібник. – Одеса : Астропринт, 1999. – 112 с.
Загальна психологія. За ред. Максименка С. Д. – 2 вид. – Вінниця : Нова книга, 2004.
Квинн Вирджиния. Прикладная психология. – Санкт-Петербург: Питер, 2000. – 560 с.
Майерс Д. Социальная психология. – Санкт-Петербург : Питер, 1999.
М'ясоїд П. А. Загальна психологія : навч. посібник / П. А. М'ясоїд – К. : Вища школа, 2000. – 479 с.
Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова [та ін.] ; за ред. З. Н. Курлянд. – 2 вид. переробл. і допов. – К. : Знання, 2005.
Теорія і методика професійної освіти : навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Т. Ю. Осипова, Р. С. Гурін [та ін.] ; за ред.. З. Н. Курлянд. – К. : Знання, 2012.
Роджерс К. Становление личности: Взгляд на психотерапию / Пер. с англ. – М. : ЭКСМО-пресс, 2001. – 414 с.
Педагогічна практика
Спеціальність: Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Код дисципліни: 8.152.00.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Інтелектуальної мехатроніки та роботики
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна