Педагогічний практикум

Спеціальність: Мікро- та наносистемна техніка
Код дисципліни: 8.153.00.O.7
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Напівпровідникова електроніка
Лектор: Д-р, техн. наук, проф. Ховерко Ю.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: В результаті навчання студент набуває компетентностей у вміннях: Застосовувати методи навчання у практичній діяльності й розвивати комунікативні здібності; Розвивати інтерес студентів до змісту навчального матеріалу за обраним фахом; Визначати, планувати структури змісту навчального заняття; Самостійно проводити лекційні, практично-семінарські заняття на основі застосування сучасних освітніх технологій; Планувати й організовувати самостійну діяльність студентів; Застосовувати у процесі спілкування зі студентами принципи безперервної освіти, інклюзивного навчання та сучасної філософії освіти; Діагностувати власні здібності та здібності одногрупників до навчальної діяльності; Вивчати результати власної навчальної діяльності, здійснювати його корекцію; Аналізувати різноманітні педагогічні ситуації
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Кореквізити: Професійна педагогіка
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна програма охоплює: Методи науково-педагогічних досліджень у вищій школі;Особливості організації навчального процесу у вищому навчальному закладі;Систему вищої педагогічної освіти України та зарубіжних країн;Основні тенденції розвитку сучасної світової освіти; Сучасні моделі, технології, організаційно-методичні форми навчання студентів;Зміст і завдання процесу виховання студентської молоді; Сучасні світові тенденції розвитку освіти; Сутність педагогічної діяльності, її особливості; Зміст, методи, форми й засоби навчання; Сутність процесу виховання студентів, шляхи розвитку студентської групи; Особливості педагогічного спілкування, його стилі, параметри та рівні
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (20%), підсумковий контроль (80%)
Рекомендована література: Балицкая Н. Н. Формирование самоидентичности у будущих педагогов в процессе профессиональной поготовки // Постметодика. – 2002. № 7-8; Бутенко Н. Комунікативна майстерність викладача. – К., 2005; Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: підручник за рейтингово-модульною системою навчання. – К., 2006. Гладуш В. А. Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія. Навч. посіб. / В. А. Гладуш, Г. І. Лисенко – Дніпропетровськ, 2014. Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології. Навчальний посібник. – К., 2004; Ковальчук Л., Ковальчук О. Система освіти зарубіжних країн. – Львів, 2003; Корсак К. Світова вища освіта. Порівняння і визнання закордонних кваліфікацій і дипломів. – К., 1997; Клепко С. Модернізаційні процеси в сучасній освіті. – К., 2008