Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.012
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Викладача кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • кваліфіковано здійснювати професійне навчання й виховання студентів у рамках конкретної професії на рівні вимог, установлених стандартами професійної освіти, на основі поєднання техніко-технологічних і психолого-педагогічних знань, умінь і навичок. • використовувати методи й форми навчання у своїй професійної діяльності. • застосовувати оптимальні методи контролю знань студентів в умовах теоретичного і практичного навчання; • використовувати конкретні технології, методики і форми професійного виховання; • володіти навичками спілкування в професійно-педагогічній праці, що містять у собі перцепцію (сприйняття), інтеракцію (взаємовплив) і комунікацію (обмін інформацією).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Професійна педагогіка • Філософія і методологія науки • Наукові основи удосконалення існуючих і створення нових технологічних процесів органічного синтезу • Розвиток теорії хімічних реакцій: механізм, кінетика, термодинаміка • Дослідження кінетики складних хімічних реакцій
Короткий зміст навчальної програми: Підготовка до проведення практичного заняття. Асистування під час проведення практичного заняття. Проведення практичного заняття. Підготовка до проведення заняття з виконання лабораторного практикуму. Асистування під час проведення заняття з виконання лабораторного практикуму. Проведення заняття з лабораторного практикуму. Підготовка і обговорення відкритої лекції. Читання відкритої лекції студентам.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання проведення студентом практичного і лабораторного заняття, читання відкритої лекції (100%)
Рекомендована література: 1. Збірник нормативних документів Національного університету “Львівська політехніка”/ За ред. професора Ю.Я. Бобала. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 804 с. 2. Жигірь В.І. Професійна педагогіка: Навчальний посібник / В.І. Жигірь, О.А. Чернега; за ред. М.В. Вачевського. – К.: Кондор, 2012. – 336 с. 3. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с. 4. Максимюк С.П. Педагогіка: навчальний посібник. - К.: Кондор, 2009. - 670 с. 5. Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб..: реком. МОН України для студентів магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.013
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки нафти та газу
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.015
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна технологія силікатів
Лектор: проф. Луцюк Ірина Володимирівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: набуття здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти професійно-викладацьких компетентностей, зокрема оволодіння навичками підготовки навчально-методичної документації, проведення аудиторних занять, організування позааудиторної роботи здобувачів вищої освіти у галузі хімічних технологій та інженерії.
Завдання: загальні компетентності: 1. Здатність саморозвиватися і самовдосконалюватися протягом життя, відповідальність за навчання інших. 2. Соціальна відповідальність за результати прийняття стратегічних рішень. 3. Лідерство та здатність до автономної та командної роботи під час реалізації проектів. фахові компетентності: 1. Здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати новітній системний підхід, враховувати нетехнічні аспекти під час проведення експериментальних досліджень та розв’язанні інженерних задач. 2. Здатність аргументувати вибір методу розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення.
Результати навчання: 1. Продукувати інноваційні наукові ідеї, володіти методологією наукової та педагогічної діяльності, вирішувати комплексні проблеми у процесі інноваційно-дослідницької та професійної діяльності, проводити оригінальні наукові дослідження у галузі хімічних технологій та інженерії на міжнародному та національному рівнях. 2. Застосовувати отримані знання з суміжних предметних сфер для обґрунтування нових теоретичних та практичних рекомендацій у галузі хімічних технологій та інженерії. 3. Самостійно виконувати експериментальні наукові дослідження та оцінювати доцільність використання існуючих методів випробувань. 4. Самостійно пропонувати нові методи і методики досліджень та сучасні технології в задачах хімічних технологій та інженерії. 5. Здатність дотримуватись етики досліджень, а також правил академічної доброчесності в наукових дослідженнях та науково-педагогічній діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Професійна педагогіка; Філософія і методологія науки; Академічне підприємництво
Короткий зміст навчальної програми: Ознайомлення з положенням про організацію освітнього процесу в Національному університеті “Львівська політехніка”. Ознайомлення зі ступеневою системою освіти, програмами підготовки та форми навчання. Ознайомлення з формами організації освітнього процесу та видами навчальних занять. Ознайомлення з видами лекцій у вищій школі, технологіями їхньої підготовки та проведення. Лабораторне заняття як ефективний спосіб формування практичних умінь і навичок. Практичні заняття як необхідна складова у підготовці конкуренто-спроможного фахівця. Семінарські заняття як форма взаємодії та спілкування учасників педагогічного процесу. Розвиток педагогічної культури викладача ВНЗ. Педагогічні здібності та основні стилі роботи педагога
Опис: Ознайомлення з положенням про організацію освітнього процесу в Національному університеті “Львівська політехніка” Ознайомлення зі ступеневою системою освіти, програмами підготовки та форми навчання Ознайомлення з формами організації освітнього процесу та видами навчальних занять Ознайомлення з видами лекцій у вищій школі, технологіями їхньої підготовки та проведення Лабораторне заняття як ефективний спосіб формування практичних умінь і навичок Практичні заняття як необхідна складова у підготовці конкуренто-спроможного фахівця Семінарські заняття як форма взаємодії та спілкування учасників педагогічного процесу Розвиток педагогічної культури викладача ВНЗ Педагогічні здібності та основні стилі роботи педагога
Методи та критерії оцінювання: Семестровий контроль – недиференційований залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: Результати проходження педагогічного практикуму та захисту здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти оцінює комісія.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Кузьмінський А. І. Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – К. : Знання-Прес, 2008. – 447 с. 2. Кузьмінський А. І. Педагогіка у запитаннях та відповідях : навч. посіб. / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко.– К. : Знання, 2006. – 311 с. 3. Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання / В. І. Лозова, Г. В. Троцко. –Xарків : ОВС, 2012. – 287 с. 4. Мойсеюк Н. Є Педагогіка : навч. посіб. / Н. Є. Мойсеюк. – Київ, 2009. – 656 с. 5. Пальчевський С. С. Педагогіка : навч. посіб. / Пальчевський С. С. – К. : Каравела, 2007. –576 с. 6. Волкова Н. П. Педагогіка: навч. посіб. / Н. П. Волкова. – К. : Академвидав, 2012. – 616 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Педагогічна практика

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна