Дослідницький семінар у галузі геодезії та землеустрою
Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.G18.00.O.011
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Вища геодезія та астрономія
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Дослідницький семінар у галузі геодезії та землеустрою
Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.G18.00.O.012
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Інженерна геодезія
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Дослідницький семінар у галузі геодезії та землеустрою
Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.G18.00.O.013
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Геодезія
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Дослідницький семінар у галузі геодезії та землеустрою
Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.G18.00.O.015
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Кадастр територій
Лектор: д.т.н., проф. Губар Ю.П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність продукувати інноваційні наукові ідеї, оволодіти методологією наукової та педагогічної діяльності, вирішувати комплексні проблеми в процесі інноваційно-дослідницької та професійної діяльності, проводити оригінальні наукові дослідження у сфері геодезії та землеустрою на міжнародному та національному рівні.
ЗК1. Глибинні знання в галузі геодезії, фотограмметрії, кадастру та землеустрою, картографії та дистанційного зондування.
ЗК3. Здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук та критичне аналізування інформації, продукувати інноваційні конструктивні ідеї та застосовувати нестандартні підходи до вирішення складних і нетипових завдань.
ФК1. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх виконання;
ФК2. Здатність використовувати знання й уміння для розрахунку апріорної оцінки точності та вибору технологій проектування і виконання прикладних професійних завдань.
ФК3. Уміння досліджувати проблему та визначати обмеження, у тому числі зумовлені проблемами сталого розвитку, впливу на навколишнє середовище та безпеку життєдіяльності.
ФК4. Застосування фахової термінології в усній та письмовій формах рідною чи іноземною мовами.
ФК7. Здатність інтерпретувати результати власних експериментів та брати участь у наукових дискусіях із досвідченими науковцями галузі, стосовно наукового та практичного значення отриманих результатів.
Результати навчання: ЗН1. Здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та теоретико-прикладних засад принаймні в одній з областей геодезії та землеустрою: геодезія; картографія; землеустрій та кадастр;оцінка землі та нерухомого майна; геоінформаційні системи і технології; фотограмметрія та дистанційне зондування.
ЗН2. Здатність продемонструвати знання новітніх технологій, формулювати та вдосконалювати важливу дослідницьку задачу, для її вирішення збирати необхідну інформацію та формулювати висновки, які можна захищати в науковому контексті.
ЗН3. Здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, соціальному, екологічному, економічному контексті та управління проектами.
ЗН4. Здатність працювати результативно в групах, щоб отримати, локалізувати та опрацювати дані для вирішення завдання дослідження та брати відповідальність за організацію роботи.
УМ1. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.
УМ2. Застосовувати одержані знання з різних предметних сфер геоматики для формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій у конкретній області дослідження.
УМ3. Інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних міжпредметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження.
УМ5. Проводити наукові дослідження та виконувати наукові проекти на засадах актуальних наукових проблем, визначення цілей та завдань, формування та критичного аналізування інформаційної бази, обґрунтування та комерціалізації результатів дослідження, формулювання авторських висновків і пропозицій.
УМ6. Здійснювати математико-статистичне моделювання та соціально-економічне діагностування різних процесів та об’єктів у сфері геоматики.
КОМ2. Уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій.
АіВ1. Здатність самостійно проводити наукові дослідження та приймати рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Філософія і методологія науки.
Іноземна мова для академічних цілей.
Професійна педагогіка.
Академічне підприємництво.
Педагогічна практика.
Світові кадастрові системи.
Короткий зміст навчальної програми: Виникнення і розвиток кадастрової діяльності. Кадастрові системи в світі. Кодування та класифікація інформації в кадастрі. Вивчення дисципліни необхідне аспірантам, які претендують на здобуття наукового ступеня доктор філософії за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій». Однією з найактуальніших проблем ринкових перетворень в Україні є створення єдиної кадастрово-реєстраційної системи, основними функціями якої будуть реєстрація земельних ділянок, інших об’єктів нерухомості та прав на них, сприяння розвитку і прозорості ринку землі, створенню його інформаційної інфраструктури, запровадженню іпотеки земельних ділянок, підвищенню ефективності та об'єктивності оподаткування, створенню привабливих умов для інвестицій і забезпечення їх захисту.
Опис: Вступ. Предмет та задачі курсу. Предмет, задачі курсу.
Тема 1. Особливості планування і забудови територій населених пунктів.
Історичний огляд планування і забудови територій населених пунктів.
Розвиток територій: сучасний погляд на проблему.
Тема 2. Управління розвитком інфраструктури територій:
Суть, методи та особливості.
Розвиток інфраструктури територій: проблеми і можливості, прогнози і перспективи.
Тема 3. Планування територій на загальнодержавному і регіональному рівнях
Регулювання планування, забудови та іншого використання територій
Сучасна закордонна практика регулювання планування, забудови територій.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (разом 40 балів): захист практичних робіт згідно із призначеним викладачем терміном – 20 балів, усне опитування – 10 балів, активність, внесення пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень тощо – 10 балів.
Екзаменаційний контроль - 60 балів (письмова компонента - тестування 50 балів, усна компонента 10 балів).
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист практичних робіт згідно із призначеним викладачем терміном – 30 балів.
Кожна практична робота оцінюється найбільше у 10 балів.
Активність, внесення пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень тощо – 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кадастр територій: навч. посібник / І. Перович, В. Сай. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 264 с.
2. Кадастрові системи, як ефективний механізм державного управління. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/inek/2013_3/65.pdf.
3. Cadastral information system - A resource for the e.u. policies - Overview On The Cadastral Systems Of The E.U. Member States // Permanent Comittee On Cadastre In The European Union. Режим доступу - http: // www.eurocadastre.org / pdf / Cadastral%20systems_III_2009.pdf - назва з екрану.
4. Land Administration for sustainable Development / Jan Williamson, Stig Enemark, Jude Wallace, Abbas Rajabifard. – New York. Esri Press. – 2010. – 487 p.
5. Lemmen C.,.Oosterom P. The land Administration Do-main Model Standard. International FJG workshop on the Land Administration Domain Model 24-25 September 2013, Kuala Lumpur, Malaysia p. 1-20.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Дослідницький семінар у галузі геодезії та землеустрою
Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.G18.00.O.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Дослідницький семінар у галузі геодезії та землеустрою
Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.G18.00.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна