Стратегії управління
Спеціальність: Управління у сфері економічної конкуренції
Код дисципліни: 7.281.02.E.029
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: д.е.н., професор Поплавська Ж.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Оволодіння теоретичними знаннями зі сфери конкурентних стратегій, методиками та інструментарієм розроблення стратегій конкурування організацій та набуття практичних вмінь і навичок розробки і впровадження стратегій конкуренції у діяльності підприємств
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Маркетинг, Економіка підприємства Основи менеджменту Менеджмент організацій Стратегічний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Суть і особливості формування та реалізації стратегій конкуренції
Основи аналізу конкуренції. Дослідження оточення організації
Конкурентний потенціал організації та його оцінка.
Довгострокове і стратегічне планування конкуренції
Інтегральні методи аналізу та вибору стратегії конкуренції.
Аналіз і вибір конкурентної позиції.
Ринкові сигнали та конкурентні ходи.
Реалізація стратегічних конкурентних рішень
Методи та критерії оцінювання: усне опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, оцінки за усні відповіді на практичних заняттях, підготовка аналітичних доповідей, захист рефератів
Рекомендована література:
М.Портер. Стратегія конкуренції. – К.: Основи, 1998
2. В.О.Василенко, Т.І.Ткаченко. Стратегічне управління. – К.: ЦУЛ, 2003
3. З.Є.Шершньова, С.В.Оборська. Стратегічне управління. – К.: 1999
4. А.А.Томпсон, А.Дж.Стрикленд. Стратегический менеджмент. – М.: ЮНИТИ, 1998
5. К.Боумэн. Основы стратегического менеджмента. – ЮНИТИ, 1997
6. К.Боумэн. Стратегия на практике. – С-Пб.: Питер, 2003
7. А.Вайсман. Стратегия маркетинга. Стратегия менеджмента. – М.: 1995
8. Д.Аякер. Стратегическое рыночное управление. – С-Пб.:Питер, 2002
9. Г.Минцберг, Дж.Б.Куинн, С.Гошал. Стратегический процесс. – С-Пб.: Питер, 2001
10. John I.Thompson. Strategic Management. – International Thomson Business Press, 1997
11. Charles W.L.Hill, Gareth R.Jones.Strategic Management. An Integrated Approach. – Houghton Mifflin Company, 1998
Стратегії управління (курсовий проєкт)
Спеціальність: Управління у сфері економічної конкуренції
Код дисципліни: 7.281.02.E.031
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: д.е.н., професор Поплавська Ж.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Оволодіння теоретичними знаннями зі сфери конкурентних стратегій, методиками та інструментарієм розроблення стратегій конкурування організацій та набуття практичних вмінь і навичок розробки і впровадження стратегій конкуренції у діяльності підприємств
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Маркетинг, Економіка підприємства Основи менеджменту Менеджмент організацій Стратегічний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Суть і особливості формування та реалізації стратегій конкуренції
Основи аналізу конкуренції. Дослідження оточення організації
Конкурентний потенціал організації та його оцінка.
Довгострокове і стратегічне планування конкуренції
Інтегральні методи аналізу та вибору стратегії конкуренції.
Аналіз і вибір конкурентної позиції.
Ринкові сигнали та конкурентні ходи.
Реалізація стратегічних конкурентних рішень
Методи та критерії оцінювання: усне опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, оцінки за усні відповіді на практичних заняттях, підготовка аналітичних доповідей, захист рефератів
Рекомендована література: 1..Портер. Стратегія конкуренції. – К.: Основи, 1998
2. В.О.Василенко, Т.І.Ткаченко. Стратегічне управління. – К.: ЦУЛ, 2003
3. З.Є.Шершньова, С.В.Оборська. Стратегічне управління. – К.: 1999
4. А.А.Томпсон, А.Дж.Стрикленд. Стратегический менеджмент. – М.: ЮНИТИ, 1998
5. К.Боумэн. Основы стратегического менеджмента. – ЮНИТИ, 1997
6. К.Боумэн. Стратегия на практике. – С-Пб.: Питер, 2003
7. А.Вайсман. Стратегия маркетинга. Стратегия менеджмента. – М.: 1995
8. Д.Аякер. Стратегическое рыночное управление. – С-Пб.:Питер, 2002
9. Г.Минцберг, Дж.Б.Куинн, С.Гошал. Стратегический процесс. – С-Пб.: Питер, 2001
10. John I.Thompson. Strategic Management. – International Thomson Business Press, 1997
11. Charles W.L.Hill, Gareth R.Jones.Strategic Management. An Integrated Approach. – Houghton Mifflin Company, 1998