Керівник в публічному управлінні
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.D4.06.E.018
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Публічне врядування
Лектор: Федорчак Ольга Василівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: У результаті вивчення модуля студент повинен володіти наступними компетентностями:
- Знати й дотримуватися нормативно-правової визначеності діяльності сучасного керівника;
- Здатність формувати демократичну культуру публічної установи;
- Організовувати успішний інформаційно-діловий обмін,
- Упроваджувати демократичний стиль управління та підтримувати творчий психологічний клімат в колективі.
Результати навчання: - Знати основні положення концепцій публічного управління та шляхи їх практичного впровадження;
- Знати основні нормативні документи, що регламентують діяльність керівника публічної сфери;
- Уміти реалізовувати методи сучасного демократичного управління публічною установою;
- Уміти формувати власний авторитет та позитивний імідж установи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Система публічного управління та адміністрування,
Технології та інструменти публічного управління.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна “Керівник у публічному управлінні” має міждисциплінарний характер (інтегрує дані інших освітніх і наукових галузей – менеджменту, психології, менеджменту персоналу тощо) та розглядає сучасні тенденції і проблеми керівництва організаційними структурами, теоретичні основи успішного формування оптимального організаційного середовища та технології практичного управління публічними інституціями.
Опис: Зміст дисципліни складається із шести тем:
Тема 1. Особливості керівництва в системі публічного управління
Тема 2. Основні функції керівника та складові його компетентності
Тема 3. Шляхи забезпечення публічного успіху
Тема 4. Майстерність управління установою публічного сектору
Тема 5. Соціально-психологічні аспекти діяльності керівника
Тема 6. Шляхи підвищення компетентності керівника
Методи та критерії оцінювання: Семестровий контроль проводиться у формі екзамену, що передбачає виконання тестових завдань.
Поточний контроль проводиться у формі оцінювання роботи студентів на практичних заняттях, оцінювання публічного виступу студента та виконаної контрольної роботи у формі презентації
Критерії оцінювання результатів навчання: Порядок та критерії виставляння балів та оцінок:
– практичні заняття: впродовж вивчення навчальної дисципліни передбачено підготовку та захист студентом контрольної роботи, оформленої у вигляді презентації на визначену тему, яка максимально оцінюється 20 балами. Критеріями оцінювання презентації є: змістове наповнення презентації, рівень розкриття у презентаційних матеріалах заданої теми, актуальність інформаційного наповнення презентації, логічність викладення матеріалу, графічне оформлення презентації, ораторські здібності доповідача та вичерпність відповідей на поставлені запитання.
Робота на практичних заняттях оцінюється в межах 20 балів. Таким чином, максимальна кількість балів, отримана студентом за практичні заняття – становить 40 балів;
– екзаменаційний контроль: за результатами вивчення навчальної дисципліни передбачено проведення екзаменаційного контролю, що охоплює виконання тестових завдань. Студенту пропонується виконати 30 тестових завдань, (кожне тестове завдання максимально оцінюється 2 балами). Таким чином, максимальна кількість балів, отримана студентом за екзамен – становить 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Коротич, О. Б., Радченко, О. В. (Ред.). (2014). Керівник в системі державного управління: навчальний посібник (252 с.). Харків: ДокНаукДержУпр.
2. Петровський, П. М. (Ред.). (2018). Керівник у системі публічного управління: навчальний посібник (232 с.). Львів: ЛРІДУ НАДУ.
3. Нестуля, О. О., Нестуля, С. І., Карманенко, В. В. (2013). Основи лідерства. Тренінг лідерських якостей та практичних навичок менеджера: навчальний посібник (287 с.). Київ: Знання.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Керівник в публічному управлінні (курсовий проєкт)
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.D4.06.E.021
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Публічне врядування
Лектор: Федорчак Ольга Василівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: У результаті написання курсової роботи студент буде володіти такими компетентностями:
-Знати й дотримуватися нормативно-правової визначеності діяльності сучасного керівника;
-Здатність формувати демократичну культуру публічної установи;
-Організовувати успішний інформаційно-діловий обмін,
-Упроваджувати демократичний стиль управління та підтримувати творчий психологічний клімат в колективі
Результати навчання: -Знати основні положення концепцій публічного управління та шляхи їх практичного впровадження;
-Знати основні нормативні документи, що регламентують діяльність керівника публічної сфери;
-Уміти реалізовувати методи сучасного демократичного управління публічною установою;
-Уміти формувати власний авторитет та позитивний імідж установи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Система публічного управління та адміністрування,
Технології та інструменти публічного управління.
Короткий зміст навчальної програми: Курсова робота з дисципліни “Керівник у публічному управлінні” має міждисциплінарний характер (інтегрує дані інших освітніх і наукових галузей – менеджменту, психології, менеджменту персоналу тощо) та розглядає сучасні тенденції і проблеми керівництва організаційними структурами, теоретичні основи успішного формування оптимального організаційного середовища та технології практичного управління публічними інституціями.
Опис: Курсова робота складається із таких структурних елементів:
1) Зміст, у якому зазначаються початкові сторінки кожного розділу і пункту.
2) Вступ, де пояснюється необхідність (актуальність) обраної тематики дослідження, висвітлюється предмет, об’єкт дослідження, мета і завдання роботи, а також коротко характеризуються методи дослідження.
3) Розділ 1, де подається нормативний, теоретичний та історичний огляд щодо певної проблеми.
4) Розділ 2, де проводиться аналіз стану досліджуваної проблеми. За результатами проведених узагальнень та розрахунків подається їх аналіз та інтерпретація.
5) Розділ 3, де подаються рекомендації та пропозиції щодо вирішення поданої проблеми, а також зарубіжний досвід та кращі вітчизняні практики її вирішення.
6) Висновки, у яких коротко підсумовуються отримані результати.
7) Список використаних джерел, який повинен містити 15 і більше найменувань (за останні 5 років), розташованих за абетковим принципом.
8) Додатки, у яких розміщується об’ємний фактичний матеріал: таблиці, рисунки, тощо.
Методи та критерії оцінювання: Впродовж вивчення навчальної дисципліни передбачено підготовку та захист студентом курсової роботи на визначену тему. Критеріями оцінювання є: змістове наповнення, рівень розкриття заданої теми, актуальність інформаційного наповнення, логічність викладення матеріалу, графічне оформлення роботи, ораторські здібності доповідача та вичерпність відповідей на поставлені запитання
Критерії оцінювання результатів навчання: Курсова робота оцінюється 100 балами.
Розподіл балів:
1) перший розділ - 25 балів;
2) другий розділ - 25 балів;
3) третій розділ - 25 балів;
4) оформлення - 25 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Коротич, О. Б., Радченко, О. В. (Ред.). (2014). Керівник в системі державного управління: навчальний посібник (252 с.). Харків: ДокНаукДержУпр.
2. Петровський, П. М. (Ред.). (2018). Керівник у системі публічного управління: навчальний посібник (232 с.). Львів: ЛРІДУ НАДУ.
3. Нестуля, О. О., Нестуля, С. І., Карманенко, В. В. (2013). Основи лідерства. Тренінг лідерських якостей та практичних навичок менеджера: навчальний посібник (287 с.). Київ: Знання.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).