Економіка будівництва, основи менеджменту і маркетингу

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.106
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: доцент Мельник Володимир Мирославович доцент Загорецька Олена Ярославівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • знати основні принципи економічного аналізу будівельного виробництва та підприємств будівельної індустрії, теоретичні та методологічні основи менеджменту й маркетингу; • вміти визначати вартість та ціну будівельної продукції в сучасних ринкових умовах, здійснювати економічний аналіз господарської діяльності будівельно-монтажних організацій; • мати навики використання програмних продуктів при визначенні вартості та плануванні будівництва, навики формування організаційно-виробничих структур будівельних підприємств та визначення економічної ефективності їх діяльності. - володіти знаннями про ключові поняття менеджменту і маркетингу, про закономірності та сучасні форми розвитку суб’єктів підприємницької діяльності, набути навички з розроблення стратегії та бізнес-планування економічного розвитку підприємства, розробці інвестиційних проектів;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Архітектура будівель і споруд • Технологія і організація будівництва • Будівельні конструкції
Короткий зміст навчальної програми: Будівництво в системі народного господарства країни. Капітальні вкладення і їх економічна ефективність. Економіка будівельних організацій. Система ціноутворення у будівництві. Договірні ціни у будівництві. Економічні основи будівельного проектування. Організація як об’єкт управління, поняття, завдання, функції менеджменту. Характеристика загальних функцій менеджменту. Методи менеджменту та прийняття управлінських рішень. Інформаційне забезпечення та комунікації у менеджменті. Керівництво і лідерство в організації. Сутність маркетингу, його сучасна концепція. Поняття маркетингового аналізу. Товарна та цінова політика в системі маркетингу. Маркетингові стратегії та конкурентоспроможність підприємства. Організація і контроль маркетингової діяльності.
Методи та критерії оцінювання: • виконання контрольної роботи, усне опитування (50%) • підсумковий контроль (50 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)
Рекомендована література: 1. Економіка будівельного підприємства : підручник / авт. кол.: Т.О. Окландер, І.А. Педько, О.Л. Камбур [та ін.]. – К. : Центр учбової літератури, 2018. – 363 с. 2. Економіка будівництва : навч. посіб. / Л.С. Губар. – К. : Аграрна освіта, 2014. – 560 с 3. Економіка підприємства. Навчальний посібник / Козик В.В., Ємельянов О.Ю., Загорецька О.Я., Мельник В.М., Гудзь О.І.[та ін.] ; Львів: Вид-во «Простір –М», 2017.- 406 с.— К.: КНЕУ, 2009. — 598 [2] с. 4. ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ. від 23 грудня 2010 року N 2856-VI, ОВУ, 2010 р., N 101, ст. Із змінами і доповненнями, чинний. 5. Правила визначення вартості будівництва. - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – (Чинний від 2014-01-01). – К. : Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2014. – 130 с. (Національний стандарт України). 6/ В.А. Гришко, О.Я.Загорецька, В.М.Мельник, А.С. Гавриляк. Електронний навчально-методичний комплекс «Економіка будівництва». Віртуальне середовище НУЛП. Сертифікат №01298. 2016 7. Рогожин П.С. Економіка будівельних організацій / Рогожин П.С., Гойко А.Ф. - К.: Видавничий дім «Скарби», 2007 - 448 с. 8 Кузьмін О.Є. Основи менеджменту: Підручник / Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. - К.: Академвидав, 2003.- 416с.