Залізобетонні конструкції заводського виготовлення
Спеціальність: Технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів
Код дисципліни: 7.192.04.O.003
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Старший викладач Шуляр Р.А.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії.
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
СК04. Здатність управляти складними процесами в галузі будівництва та цивільної інженерії із урахуванням вимог охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт.
СК06. Здатність будувати та досліджувати моделі ситуацій, об’єктів і процесів будівництва та цивільної інженерії.
СК07. Здатність використовувати спеціалізовані комп’ютерні програми при розв’язанні складних інженерних задач у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: РН01. Проєктувати будівлі і споруди (відповідно до спеціалізації), в тому числі з використанням засобів комп’ютерного проєктування.
РН02. Приймати ефективні проєктні та технічні рішення, враховуючи особливості об’єкта будівництва, аспекти соціальної та етичної відповідальності, техніко-економічного обґрунтування, визначення оптимального режиму його функціонування та впровадження заходів із ресурсо- та енергозбереження.
РН06. Застосовувати сучасні математичні методи для аналізу статистичних даних, розрахунку та оптимізації параметрів проєктування та технологічних процесів спорудження будівель та споруд.
РН07. Розробляти заходи з охорони праці та навколишнього середовища при проведенні досліджень та у виробничій діяльності.
РН09. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науковотехнічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її.
ЗН2. Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань.
УМ1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур.
АіВ 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Будівельні конструкції.
Залізобетонні конструкції
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна покликана формувати у студентів знань та навиків сучасних методів розрахунку та проектування залізобетонні конструкцій заводського виготовлення для житлових, громадських, промислових, складських та ін. споруд.
Навчальна дисципліна «Залізобетонні конструкції заводського виготовлення» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору.
Опис: 1. Розрахунок та конструювання збірних залізобетонних конструкцій промислових будівель (ферм, арок, балок, плит, підкранових балок, фундаментів).
2. Спеціальні інженерні споруди та будинки різного призначення, загальні відомості про них, конструктивні вирішення та їх розрахунок (резервуари, бункери і силоси, тунелі і труби, підпірні стінки,опори ЛЕП, відкриті естакади).
3. Тонкостінні просторові покриття. Загальні відомості, конструктивні особливості та розрахунок.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка засвоєння теоретичного матеріалу встановлюється на основі усного або письмового контролю знань студентів. Оцінка самостійної роботи проводиться на основі перевірки виконання додаткових завдань.
1. Поточний контроль опитування на практичних заняттях.
2. Рубіжний контроль у вигляді виконання контрольної роботи.
3. Підсумковий контроль – підсумкова контрольна робота.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль-40 балів (усне опитування– 10, практичні роботи –30).
Підсумкова контрольна робота (тестування)-60 балів
Разом за дисципліну-100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Хоменко О.Г. Залізобетонні конструкції: Навчальний електронний посібник.Глухів.2017.-208с.
2. Практичний розрахунок елементів залізобетонних конструкцій за ДБН В.2.6-98:2009 у порівнянні з розрахунками за СНиП 2.03.01-84* і EN 1992-1-1(Eurocode 2). За заг. ред. В.С. Шмуклера. Харків. 2015.-206с.
1. 3. Павліков А.М.. Залізобетонні конструкції: будівлі, споруди та їх частини.// Полтава.2017.-287с.
4. Залізобетонні конструкції: підручник/ за ред. А.Я.Бараши-кова-К.:1995.-591с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).