Технологія та організація будівництва і реконструкції транспортних споруд

Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Код дисципліни: 7.G19.06.E.020
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: Старший викладач, к. т. н. Коваль Максим Петрович Асистент, Ph.D. Партута Володимир Петрович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Основною метою викладання дисципліни "Технологія та організація будівництва і реконструкції транспортних споруд" є детальне ознайомлення студентів з основними технологічними операціями і процесами при будівництві, поточних ремонтах, капітальних ремонтах і реконструкції транспортних споруд.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти інтегральної компетентності: ІНТ. Здатність розв’язувати складні інженерно-технічні та науково-прикладні задачі під час дослідницько-професійної діяльності у сфері будівництва та цивільної інженерії та у процесі навчання із застосуванням сучасних інформаційних та інноваційних технологій. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти фахових компетентностей: СК-09. Здатність ефективно керувати фінансовими, людськими, технічними та іншими проєктними ресурсами у сфері будівельного виробництва.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: – Проводити технічну експертизу проектів об’єктів будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації), здійснюючи контроль відповідності проєктів і технічної документації завданням на проектування, технічним умовам та іншим чинним нормативно-правовим документам у сфері архітектури та будівництва. – Підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання будівельних робіт, враховуючи архітектурно-планувальну, конструктивну частину проєкту та виробничу базу будівельної організації. – Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань розвитку технологій мостового будівництва, використовуючи відомі методи. – Застосовувати знання для вирішення характерних задач синтезу та аналізу в технологіях будівництва та реконструкції мостових споруд. – Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей при проектуванні, будівництві та експлуатації мостів і транспортних тунелів. – Здатність здійснювати проведення теоретичних та експериментальних досліджень, аналіз результатів та їх впровадження у галузі мостів і транспортних тунелів. – Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань. – Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур. – Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах. – Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. – Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні дисципліни: – Економіка та управління будівництвом; – Діагностика технічного стану споруд; – Проектування та дослідження залізобетонних мостів та споруд; – Проектування та дослідження металевих мостів та споруд; Супутні та наступні дисципліни: – Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна вивчає загальні принципи технології та організації будівництва і реконструкції транспортних споруд на автомобільних дорогах, зокрема геодезичні, монтажні роботи, технологію виготовлення конструктивних елементів фундаментів, опор і прогонових будов.
Опис: Лекційні заняття Тема 1. Транспортні споруди та їх будівництво. Огляд проектів організації будівництва Тема 2. Проектна документація і нормативні документи. Терміни та визначення понять Тема 3. Організація будівництва: основні положення згідно з чинними нормативними документами Тема 4. Теоретичні основи технології та організації будівництва Тема 5. Загальні положення організаційно-технологічної підготовки будівництва Тема 6. Геодезичні роботи у мостовому будівництві Тема 7. Опалубка і риштування Тема 8. Влаштування фундаментів мостових опор неглибокого закладання Тема 9. Спорудження тіла опори Тема 10. Влаштування фундаментів на палях, оболонках і опускних колодязях Тема 11. Спорудження дерев'яних мостів Тема 12. Бетон, арматура та армобетон. Арматурні і бетонні роботи. Види залізобетонних виробів Тема 13. Спорудження збірних, збірно-монолітних та монолітних прогонових будов мостів Тема 14. Метал. Спорудження металевих та сталезалізобетонних мостів Тема 15. Дефекти мостів та екплуатаційні стани мостів. Види будівництва Тема 16. Поточний ремонт, капітальний ремонт та реконструкція опор мостів Тема 17. Поточний ремонт, капітальний ремонт та реконструкція прогонових будов мостів Практичні заняття Тема 1. Складання виробничо-технічної документації. Розробка паспорта об’єкта. Визначення класу наслідків об’єкту Тема 2. Розробка будівельного майданчика. Розбивка осей споруди. Розрахунок об’ємів робіт на будівництво залізобетонного моста та потреби основних матеріалів для їх виконання. Тема 3. Побудова календарних графіків виконання будівельно-монтажних робіт при будівництві транспортних споруд. Побудова сіткових графіків виконання будівельно-монтажних робіт при будівництві транспортних споруд. Тема 4. Визначення необхідності в машинах і механізмах. Розрахунок необхідності палива і змазувальних матеріалів. Визначення загальної необхідності електроенергії. Визначення загальної необхідності водопостачання. Тема 5. Розробка опалубного креслення для стояків та ригелів. Технологія їх влаштування. Розробка опалубного креслення залізобетонної балки. Розробка креслень котловану без кріплення Тема 6. Розрахунок закладного кріплення стінок котловану при влаштуванні фундаментів споруд. Розробка робочого креслення. Розрахунок штунтового кріплення стінок котловану при влаштуванні фундаментів споруд. Розробка робочого креслення. Тема 7. Конструкція і розрахунок суцільного риштування для монтажу прогонових будов мостів. Підбір кранів для монтажу прогонової будови. Розрахунок прогонової будови і проміжних опор при навісному способі їх монтажу. Розробка технологічної карти на монтаж балок та інші види робіт. Тема 8. Розрахунок допоміжних монтажних елементів, що використовуються при поздовжньому і поперечному пересуванні прогонових будов. Розрахунок монтажних з’єднань. Розрахунок строп і траверс. Визначення вантажопідйомності поліспастів і блоків. Тема 9. Обстеження мостів. Складання звіту з обстеження об’єкту. Розрахунок вантажопідйомності існуючої прогонової будови.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка поточного контролю студента здійснюється за результатами вибіркового усного опитування студентів під час проведення занять та успішного виконання і захисту курсового проекту. Форма семестрового контролю – екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру студент виконує практичну роботу – курсовий проект. Захист курсового проекту проходить у вигляді усної доповіді з демонстрацією креслень та пояснювальної записки. Захист проекту відбувається наприкінці навчального семестру. Студенту, який до початку СК не захистив виконану курсовий проект, дозволяється здійснити захист у перший тиждень семестрового контролю, при цьому результат оцінювання проекту враховуються у підсумковій поточній успішності. У разі захисту курсового проекту студент отримує допуск до екзаменаційного контролю. Письмову компоненту екзаменаційної роботи студенти виконують письмово і здають (або надсилають на корпоративну електронну пошту).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Базова рекомендована література: 1. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво. Зі зміною № 1 і №2"; 2. ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва"; 3. ДБН В.1.2-14:2018 "Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд"; 4. ДБН В.1.2-15:2009 "Мости та труби. Навантаження і впливи"; 5. ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво. Зі змінами № 1 і № 2"; 6. ДБН В.2.3-6:2009 "Мости та труби. Обстеження і випробування"; 7. ДБН В.2.3-14-2006 "Мости та труби. Правила проектування"; 8. ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування"; 9. ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" 10. ДСТУ 3008:2015 "Звіти у сфері науки і техніки. Структура та правила оформлювання"; 11. ДСТУ 8814:2018 "Мости автодорожні. Терміни та визначення понять"; 12. ДСТУ Б А.2.4-4 "Основні вимоги до проектної та робочої документації"; 13. ДСТУ Б А.2.4-4 "Основні вимоги до проектної та робочої документації. Зміна №1"; 14. СОУ 45.2-0018112-027:2008 "Типи елементів автодорожніх мостів. Класифікація". Допоміжна рекомендована література: 1. Примеры расчета железобетонных мостов / Я. Д. Лившиц, М. М. Онищенко, А. А. Шкуратовский – Київ: Вища школа, 1986. – 263 с. 2. Мости: конструкції та надійність / Й. Й. Лучко, П. М. Коваль, М. М. Корнієв, А. І. Лантух-Лященко, М. Р. Хархаліс – Львів: Каменяр, 2005. – 989 с. 3. Штучні споруди на дорогах. Навчальний посібник / В. А. Гайдукевич, О. В. Жеребятьєв – Рівне: НУВГП, 2011. – 258 с. 4. Розрахунки і проектування мостів. Навчальний посібник / О. Закора, Д. Каплинський, А. Корецький та ін. – Київ, НТУ, 2007. – 337 с. 5. Мости і труби: підручник у 4 т. Т. 2, ч. 1: Залізобетонні мости / В. І. Борщов, О. Л. Закора – Дніпропетровськ: Видавництво ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна, 2012. – 434 с. 6. Мости і труби: підручник у 4 т. Т. 2, ч. 2: Залізобетонні мости / В. І. Борщов, О. Л. Закора – Дніпропетровськ: Видавництво ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна, 2012. – 393 с. 7. Мости, труби і тунелі / Й. Й. Лучко, О. С. Распопов, П. М. Коваль – Львів: Каменяр, 2014. – 879 с. 8. Організація будівельного виробництва. Навчальний посібник / М. Дорош – Київ: Аграрна освіта, 2011. – 255 с. 9. Технологія будівельного виробництва. Навчальний посібник / В. М. Гуденко – Київ: Аграрна освіта, 2011. – 481 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Технологія та організація будівництва і реконструкції транспортних споруд (курсовий проєкт)

Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Код дисципліни: 7.G19.06.E.022
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: Старший викладач, к. т. н. Коваль Максим Петрович Асистент, Ph.D. Партута Володимир Петрович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Основною метою викладання дисципліни "Технологія та організація будівництва і реконструкції транспортних споруд" є детальне ознайомлення студентів з основними технологічними операціями і процесами при будівництві, поточних ремонтах, капітальних ремонтах і реконструкції транспортних споруд.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти інтегральної компетентності: ІНТ. Здатність розв’язувати складні інженерно-технічні та науково-прикладні задачі під час дослідницько-професійної діяльності у сфері будівництва та цивільної інженерії та у процесі навчання із застосуванням сучасних інформаційних та інноваційних технологій. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти фахових компетентностей: СК-09. Здатність ефективно керувати фінансовими, людськими, технічними та іншими проєктними ресурсами у сфері будівельного виробництва.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: – Проводити технічну експертизу проектів об’єктів будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації), здійснюючи контроль відповідності проєктів і технічної документації завданням на проектування, технічним умовам та іншим чинним нормативно-правовим документам у сфері архітектури та будівництва. – Підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання будівельних робіт, враховуючи архітектурно-планувальну, конструктивну частину проєкту та виробничу базу будівельної організації. – Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань розвитку технологій мостового будівництва, використовуючи відомі методи. – Застосовувати знання для вирішення характерних задач синтезу та аналізу в технологіях будівництва та реконструкції мостових споруд. – Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей при проектуванні, будівництві та експлуатації мостів і транспортних тунелів. – Здатність здійснювати проведення теоретичних та експериментальних досліджень, аналіз результатів та їх впровадження у галузі мостів і транспортних тунелів. – Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань. – Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур. – Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах. – Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. – Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні дисципліни: – Економіка та управління будівництвом; – Діагностика технічного стану споруд; – Проектування та дослідження залізобетонних мостів та споруд; – Проектування та дослідження металевих мостів та споруд; Супутні та наступні дисципліни: – Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна вивчає загальні принципи технології та організації будівництва і реконструкції транспортних споруд на автомобільних дорогах, зокрема геодезичні, монтажні роботи, технологію виготовлення конструктивних елементів фундаментів, опор і прогонових будов.
Опис: Лекційні заняття Тема 1. Транспортні споруди та їх будівництво. Огляд проектів організації будівництва Тема 2. Проектна документація і нормативні документи. Терміни та визначення понять Тема 3. Організація будівництва: основні положення згідно з чинними нормативними документами Тема 4. Теоретичні основи технології та організації будівництва Тема 5. Загальні положення організаційно-технологічної підготовки будівництва Тема 6. Геодезичні роботи у мостовому будівництві Тема 7. Опалубка і риштування Тема 8. Влаштування фундаментів мостових опор неглибокого закладання Тема 9. Спорудження тіла опори Тема 10. Влаштування фундаментів на палях, оболонках і опускних колодязях Тема 11. Спорудження дерев'яних мостів Тема 12. Бетон, арматура та армобетон. Арматурні і бетонні роботи. Види залізобетонних виробів Тема 13. Спорудження збірних, збірно-монолітних та монолітних прогонових будов мостів Тема 14. Метал. Спорудження металевих та сталезалізобетонних мостів Тема 15. Дефекти мостів та екплуатаційні стани мостів. Види будівництва Тема 16. Поточний ремонт, капітальний ремонт та реконструкція опор мостів Тема 17. Поточний ремонт, капітальний ремонт та реконструкція прогонових будов мостів Практичні заняття Тема 1. Складання виробничо-технічної документації. Розробка паспорта об’єкта. Визначення класу наслідків об’єкту Тема 2. Розробка будівельного майданчика. Розбивка осей споруди. Розрахунок об’ємів робіт на будівництво залізобетонного моста та потреби основних матеріалів для їх виконання. Тема 3. Побудова календарних графіків виконання будівельно-монтажних робіт при будівництві транспортних споруд. Побудова сіткових графіків виконання будівельно-монтажних робіт при будівництві транспортних споруд. Тема 4. Визначення необхідності в машинах і механізмах. Розрахунок необхідності палива і змазувальних матеріалів. Визначення загальної необхідності електроенергії. Визначення загальної необхідності водопостачання. Тема 5. Розробка опалубного креслення для стояків та ригелів. Технологія їх влаштування. Розробка опалубного креслення залізобетонної балки. Розробка креслень котловану без кріплення Тема 6. Розрахунок закладного кріплення стінок котловану при влаштуванні фундаментів споруд. Розробка робочого креслення. Розрахунок штунтового кріплення стінок котловану при влаштуванні фундаментів споруд. Розробка робочого креслення. Тема 7. Конструкція і розрахунок суцільного риштування для монтажу прогонових будов мостів. Підбір кранів для монтажу прогонової будови. Розрахунок прогонової будови і проміжних опор при навісному способі їх монтажу. Розробка технологічної карти на монтаж балок та інші види робіт. Тема 8. Розрахунок допоміжних монтажних елементів, що використовуються при поздовжньому і поперечному пересуванні прогонових будов. Розрахунок монтажних з’єднань. Розрахунок строп і траверс. Визначення вантажопідйомності поліспастів і блоків. Тема 9. Обстеження мостів. Складання звіту з обстеження об’єкту. Розрахунок вантажопідйомності існуючої прогонової будови.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка поточного контролю студента здійснюється за результатами вибіркового усного опитування студентів під час проведення занять та успішного виконання і захисту курсового проекту. Форма семестрового контролю – екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру студент виконує практичну роботу – курсовий проект. Захист курсового проекту проходить у вигляді усної доповіді з демонстрацією креслень та пояснювальної записки. Захист проекту відбувається наприкінці навчального семестру. Студенту, який до початку СК не захистив виконану курсовий проект, дозволяється здійснити захист у перший тиждень семестрового контролю, при цьому результат оцінювання проекту враховуються у підсумковій поточній успішності. У разі захисту курсового проекту студент отримує допуск до екзаменаційного контролю. Письмову компоненту екзаменаційної роботи студенти виконують письмово і здають (або надсилають на корпоративну електронну пошту).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Базова рекомендована література: 1. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво. Зі зміною № 1 і №2"; 2. ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва"; 3. ДБН В.1.2-14:2018 "Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд"; 4. ДБН В.1.2-15:2009 "Мости та труби. Навантаження і впливи"; 5. ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво. Зі змінами № 1 і № 2"; 6. ДБН В.2.3-6:2009 "Мости та труби. Обстеження і випробування"; 7. ДБН В.2.3-14-2006 "Мости та труби. Правила проектування"; 8. ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування"; 9. ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" 10. ДСТУ 3008:2015 "Звіти у сфері науки і техніки. Структура та правила оформлювання"; 11. ДСТУ 8814:2018 "Мости автодорожні. Терміни та визначення понять"; 12. ДСТУ Б А.2.4-4 "Основні вимоги до проектної та робочої документації"; 13. ДСТУ Б А.2.4-4 "Основні вимоги до проектної та робочої документації. Зміна №1"; 14. СОУ 45.2-0018112-027:2008 "Типи елементів автодорожніх мостів. Класифікація". Допоміжна рекомендована література: 1. Примеры расчета железобетонных мостов / Я. Д. Лившиц, М. М. Онищенко, А. А. Шкуратовский – Київ: Вища школа, 1986. – 263 с. 2. Мости: конструкції та надійність / Й. Й. Лучко, П. М. Коваль, М. М. Корнієв, А. І. Лантух-Лященко, М. Р. Хархаліс – Львів: Каменяр, 2005. – 989 с. 3. Штучні споруди на дорогах. Навчальний посібник / В. А. Гайдукевич, О. В. Жеребятьєв – Рівне: НУВГП, 2011. – 258 с. 4. Розрахунки і проектування мостів. Навчальний посібник / О. Закора, Д. Каплинський, А. Корецький та ін. – Київ, НТУ, 2007. – 337 с. 5. Мости і труби: підручник у 4 т. Т. 2, ч. 1: Залізобетонні мости / В. І. Борщов, О. Л. Закора – Дніпропетровськ: Видавництво ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна, 2012. – 434 с. 6. Мости і труби: підручник у 4 т. Т. 2, ч. 2: Залізобетонні мости / В. І. Борщов, О. Л. Закора – Дніпропетровськ: Видавництво ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна, 2012. – 393 с. 7. Мости, труби і тунелі / Й. Й. Лучко, О. С. Распопов, П. М. Коваль – Львів: Каменяр, 2014. – 879 с. 8. Організація будівельного виробництва. Навчальний посібник / М. Дорош – Київ: Аграрна освіта, 2011. – 255 с. 9. Технологія будівельного виробництва. Навчальний посібник / В. М. Гуденко – Київ: Аграрна освіта, 2011. – 481 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).