Економіка та управління підприємством

Спеціальність: Атомна енергетика
Код дисципліни: 7.143.01.M.012
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к. е н., доцент Шандрівська Олена Євгенівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: знати: основні терміни і поняття економіки та управління в організаціях різних форм власності та видів діяльності; специфіку основних та оборотних засобів підприємства; склад та структуру персоналу підприємства; зміст і завдання організування праці на підприємстві; функції та види цін, методи ціноутворення в ринкових умовах господарювання; поняття, функції, методи та принципи менеджменту, особливості застосування маркетингу і логістики в процесі управління виробничо-господарською діяльністю підприємства; вміти: • реалізовувати конкретні види управління на засадах виконання загальних функцій менеджменту, формувати методи менеджменту, розробляти конкретні управлінські рішення, здійснювати керівництво; • стратегічно мислити, формувати та обирати з альтернатив оптимальні стратегічні рішення в галузі економіки та управління діяльністю підприємства, розробляти інтегровані, логістично- та маркетинговозорієнтовані рішення у умовах ризику у процесі виробничо-господарської діяльності підприємства; • продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті; • здійснювати техніко-економічне обґрунтування проектів систем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: основи економічної теорії Кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми: сутність підприємства як суб'єкта господарювання, склад та структура персоналу підприємства та організування оплати праці на підприємстві, специфіка основних та оборотних засобів підприємства, ціни та ціноутворення в ринкових умовах господарювання, управління виробничо-господарською діяльністю підприємства.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: (40 %) усне опитування, виступи на семінарах, тести. Підсумковий контроль: (60 %): залік
Рекомендована література: 1. Крикавський Є. В. Економіка і фінанси підприємств.: навч. посібник / Є. В. Крикавський, З. С. Люльчак. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. - 696 с. 2. Кузьмін О. Є. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: навч. посіб. / Кузьмін О. Є., Мельник О. Г. - Л: Інтелект-Захід, 2007. – 384 с. 3. Економіка виробничого підприємства: навч. посіб./ Петрович. Й. М., - 3-тє вид. – К: Знання, 2002. – 405 с. 4. Мороз Л. А. Маркетинг: Мороз Л. А., Чухрай Н. І., - Львів: Національний університет «Львівська політехніка», Інтелект-Захід», 2002. – 244 с. 5. Шандрівська О. Є. Логістичний менеджмент. Теоретичні основи: навчально-методичний посібник/ О. Є. Шандрівська, В. В. Кузяк, Н. І. Хтей; за ред. Є. В. Крикавського./ - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014 – 196 с.