Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Атомна енергетика
Код дисципліни: 7.143.01.O.015
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі і практичні проблеми в галузі атомної енергетики, що характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, із застосуванням теорій та методів математики, фізики, хімії та інженерних наук.
-здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
-здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
-здатність працювати в команді.
-здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
-здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
-здатність приймати обґрунтовані рішення.
Результати навчання: знати конструктивне виконання та технологічні особливості основного теплотехнічного устаткування;
• знати сучасну технологію проектування теплоенергетичного обладнання АЕС;
• знати методи і форми оперативно-диспетчерського управління технологічними процесами;
• вміти монтувати і налагоджувати теплотехнічне обладнання, запускати, експлуатувати та зупиняти реакторні і турбінні установки;
• вміти досліджувати стосовно магістерської роботи питання проектування та налагодження систем АЕС;
• вміти аналізувати існуючі технологічні процеси перетворення енергії палива в теплову і електричну, проводити порівняльну оцінку стану виробництва до і після втілення заходів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Нестаціонарні процеси в ядерних реакторах;
• Експлуатація атомних електричних станцій.
Короткий зміст навчальної програми: Атомні електростанції, об’єкти атомної енергетики, турбіни атомних електричних станцій, теплові схеми атомних електричних станцій, експлуатація атомних електричних станцій.
Опис: Оцінюється в формі виконання роботи від загального обсягу 100%
Методи та критерії оцінювання: Захист магістерської кваліфікаційної роботи на засіданні атестаційної комісії по захисту дипломних робіт.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (контрольний захід-магістерська кваліфікаційна робота): письмова форма (100%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 1Керівник оцінює роботу у відгуку керівника, вказуючи на сильні сторони роботи, зазначаючи недоліки роботи, якщо такі виявлено. Рецензент оцінює роботу у рецензії. Остаточна оцінка кваліфікаційної роботи формується за результатами публічного захисту перед членами ЕК.100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Атомные электрические станции. Т.Х. Маргулова - М.: Высшая школа, 1974, 359с.
2. Аркадьев Б.А. Режими работы турбоустановок АЭС - М.: Электроатомиздат, 1986, 264с.
3. Сепарация влаги в турбинах АЭС. Г.А. Филиппов, О.А. Поваров - М.: Энергия, 1980, 320с.
4. В.Я.Рыжкин. „Тепловые электрические станции”. Энергоиздат, М., 1987.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).