Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Комп'ютерні науки (Обчислювальний інтелект смарт-систем)
Код дисципліни: 6.122.11.O.046
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор: Павлюк Олена
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: В результаті проходження практики, студенти повинні отримати нові
знання та уміння, які передбачені професійно-практичною складовою ОПП
спеціальності, такі, зокрема:
знання:
- структури бази практики;
- методики проведення проектно-конструкторських робіт;
- використання різних методичних та методологічних підходів до
розв’язання поставленої задачі;
вміння:
- визначати мету, завдання та важливі аспекти проектно-технологічних
досліджень, їх новизну та практичну цінність;
- здійснювати пошук та аналіз наукової та технічної літератури за
тематикою індивідуального завдання;
- узагальнювати інформацію з опрацьованих літературних джерел;
- підбір програмного забезпечення, необхідного для опрацювання
результатів досліджень та методики оформлення
- отримувати та аналізувати результати теоретичних і
експериментальних даних під час робіт, пов’язаних зі науковою та
професійною специфікою кафедри, проводити їх статистичне
опрацювання тощо;
комунікації:
- обмін отриманими знаннями (теоретичними, практичними,
науковими) за результатами проходження проектно-технологічної
практики;
- ефективне їх презентування;
- відстоювання перед фахівцями та нефахівцями (відповідно до ОПП
спеціальності);
автономія і відповідальність:
- здатність до самостійного навчання та розвитку – навчальні вміння та
навички (відповідно до ОПП спеціальності).
Результати виконання індивідуального завдання під час проходження
практики в подальшому можуть бути використані для виконання курсових
робіт та (чи) проектів, бакалаврських кваліфікаційних робіт, для проведення
науково-дослідних робіт, підготовки доповідей на науково-технічних
конференціях та семінарах, подання матеріалу для наукових публікацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Алгоритмізація та програмування,
Системний аналіз, Операційні системи, Об’єктно-орієнтоване
програмування, Комп’ютерна графіка.
- кореквізити: Надійність систем та програмного забезпечення, промисловий інтернет речей, математичні моделі синтезу та оптимізації систем, управління і підтримка рішень у складних системах .
Короткий зміст навчальної програми: Завданням «Практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи» є:
- початкове ознайомлення студентом з засобами опрацювання даних
на належному рівні у відповідності до індивідуального завдання;
- пошук та опрацювання літературних джерел),в тому числі на
Інтернет-ресурсах;
- інформаційно-презентаційне представлення опрацьованого матеріалу
та отриманих результатів виконання індивідуального завдання
(створення презентацій та оформлення документації на програмні
продукти за відповідними стандартами та нормативами);
- програмна реалізація (створення програмних додатків) індивідуальних
завдань;
- оформлення отриманих знань та досвіду і вигляді звітів.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (45%): написання програмного продукту, звіту та підготовка презентації:
- підсумковий контроль (55 %): залік.
Рекомендована література: 1. Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1156-VII, ст.50, 53.
2. Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1156-VII, ст.56.
3. Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо
вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти» від 18.12.2019
№ 392-IX.
4. IEEE Std 1209-1992. IEEE
RecommendedPracticefortheEvaluationandSelectionof CASE Tools.
5. IEEE Std 1348-1995. IEEE RecommendedPracticefortheAdoptionof CASE Tools.
6. Автоматизована система «Навантаження ВНЗ». – Режим доступу:
https://www.mmis.ru/programs/nagruzka
7. Вікіпедія – Вільна енциклопедія // Інформаційна модель. – Режим
доступу:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%8
0%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0
%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C
8. Гладков Л.А. Генетическиеалгоритмы / Л.А. Гладков, В.В. Курейчик,
В.М. Курейчик; под ред. В.М. Курейчика. – 2-е изд., испр. и доп. – М.:
ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 320 с.
9. Етап концептуального проектування. Основні поняття концептуального
проектування. Концептуальне проектування. Об'єкти і їх властивості.
Взаємовідношення об'єктів. – Режим доступу:
https://studfile.net/preview/5454386/page:5/
10. Модель лінійного програмування. – Режим доступу:
https://studfile.net/preview/5229604/page:5/
11. Мочурад Л., Цьона І., Побудова діаграм моделювання роботи
інформаційної системи розподілу навантаження викладачів //
Impactofmodernityonscienceandpractice. Abstractsof XII
internationalscientificandpracticalconference. Edmonton, Canada 2020. pp.
105-108.
12. Пакет програм «Деканат» для вищих навчальних закладів III-IV рівнів
акредитації. – Режим доступу:http://www.politeksoft.
kiev.ua/index.php?do=products&product=deanery34
13. Програма «БІТ.ВУЗ.Облік навантаження викладачів». – Режим доступу:
https://www.pulsar.ru/progs/1903/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).