Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Комп'ютерні науки (Обчислювальний інтелект смарт-систем)
Код дисципліни: 6.122.11.O.046
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор: Павлюк Олена
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: В результаті проходження практики, студенти повинні отримати нові знання та уміння, які передбачені професійно-практичною складовою ОПП спеціальності, такі, зокрема: знання: - структури бази практики; - методики проведення проектно-конструкторських робіт; - використання різних методичних та методологічних підходів до розв’язання поставленої задачі; вміння: - визначати мету, завдання та важливі аспекти проектно-технологічних досліджень, їх новизну та практичну цінність; - здійснювати пошук та аналіз наукової та технічної літератури за тематикою індивідуального завдання; - узагальнювати інформацію з опрацьованих літературних джерел; - підбір програмного забезпечення, необхідного для опрацювання результатів досліджень та методики оформлення - отримувати та аналізувати результати теоретичних і експериментальних даних під час робіт, пов’язаних зі науковою та професійною специфікою кафедри, проводити їх статистичне опрацювання тощо; комунікації: - обмін отриманими знаннями (теоретичними, практичними, науковими) за результатами проходження проектно-технологічної практики; - ефективне їх презентування; - відстоювання перед фахівцями та нефахівцями (відповідно до ОПП спеціальності); автономія і відповідальність: - здатність до самостійного навчання та розвитку – навчальні вміння та навички (відповідно до ОПП спеціальності). Результати виконання індивідуального завдання під час проходження практики в подальшому можуть бути використані для виконання курсових робіт та (чи) проектів, бакалаврських кваліфікаційних робіт, для проведення науково-дослідних робіт, підготовки доповідей на науково-технічних конференціях та семінарах, подання матеріалу для наукових публікацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Алгоритмізація та програмування, Системний аналіз, Операційні системи, Об’єктно-орієнтоване програмування, Комп’ютерна графіка. - кореквізити: Надійність систем та програмного забезпечення, промисловий інтернет речей, математичні моделі синтезу та оптимізації систем, управління і підтримка рішень у складних системах .
Короткий зміст навчальної програми: Завданням «Практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи» є: - початкове ознайомлення студентом з засобами опрацювання даних на належному рівні у відповідності до індивідуального завдання; - пошук та опрацювання літературних джерел),в тому числі на Інтернет-ресурсах; - інформаційно-презентаційне представлення опрацьованого матеріалу та отриманих результатів виконання індивідуального завдання (створення презентацій та оформлення документації на програмні продукти за відповідними стандартами та нормативами); - програмна реалізація (створення програмних додатків) індивідуальних завдань; - оформлення отриманих знань та досвіду і вигляді звітів.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (45%): написання програмного продукту, звіту та підготовка презентації: - підсумковий контроль (55 %): залік.
Рекомендована література: 1. Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1156-VII, ст.50, 53. 2. Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1156-VII, ст.56. 3. Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти» від 18.12.2019 № 392-IX. 4. IEEE Std 1209-1992. IEEE RecommendedPracticefortheEvaluationandSelectionof CASE Tools. 5. IEEE Std 1348-1995. IEEE RecommendedPracticefortheAdoptionof CASE Tools. 6. Автоматизована система «Навантаження ВНЗ». – Режим доступу: https://www.mmis.ru/programs/nagruzka 7. Вікіпедія – Вільна енциклопедія // Інформаційна модель. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%8 0%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0 %BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C 8. Гладков Л.А. Генетическиеалгоритмы / Л.А. Гладков, В.В. Курейчик, В.М. Курейчик; под ред. В.М. Курейчика. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 320 с. 9. Етап концептуального проектування. Основні поняття концептуального проектування. Концептуальне проектування. Об'єкти і їх властивості. Взаємовідношення об'єктів. – Режим доступу: https://studfile.net/preview/5454386/page:5/ 10. Модель лінійного програмування. – Режим доступу: https://studfile.net/preview/5229604/page:5/ 11. Мочурад Л., Цьона І., Побудова діаграм моделювання роботи інформаційної системи розподілу навантаження викладачів // Impactofmodernityonscienceandpractice. Abstractsof XII internationalscientificandpracticalconference. Edmonton, Canada 2020. pp. 105-108. 12. Пакет програм «Деканат» для вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації. – Режим доступу:http://www.politeksoft. kiev.ua/index.php?do=products&product=deanery34 13. Програма «БІТ.ВУЗ.Облік навантаження викладачів». – Режим доступу: https://www.pulsar.ru/progs/1903/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).