Стратегічний аналіз

Спеціальність: Системи і методи прийняття рішень
Код дисципліни: 7.124.01.M.013
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.т.н., доц. Буров Євген Вікторович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: • знати призначення стратегічного аналізу, його методології для побудови конкурентноздатних стратегій розвитку підприємств галузі інформаційних технологій. • уміти використовувати методи та засоби конкурентного аналізу на практиці у процесі розробки проектів інформаційних систем
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Бізнес-аналіз інформаційних процесів, Інформаційний маркетинг та менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Головні поняття та процеси стратегічного аналізу. Методи формування стратегій. Моделі стратегічного вибору. Внутрішній та зовнішній аналіз. SWOT аналіз. Конкурентний стратегічний аналіз. Реалізація стратегій. Методи стратегічного керування. Корпоративні стратегії
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: . 4.Cadle J. Business Analysis Techniques. 72 Essential Tools for Success./ James Cadle, Debra Paul and Paul Turner.- BCS.-P.37 5.Porter M. Competitive Strategy. Techniques for Analyzing Industries and Competitors./ Michael E. Porter.- The free press, 1980.- P.422. 6.Grant R. Contemporary Strategy Analysis./ Grant R.- John Wiley and Sons, 2010.- P.518 7.David F. Strategic management. Concepts and cases./ David Fred- Prentice Hall. 2011.- P. 685. 8.Neil Ritson. Strategic Management./ Neil Ritson- Ventus Publishing. 2008.- P.56.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).