Командна робота

Спеціальність: Кібербезпека
Код дисципліни: 6.F5.01.O.021
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Захист інформації
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Командна робота

Спеціальність: Кібербезпека
Код дисципліни: 6.F5.01.O.020
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Безпека інформаційних технологій
Лектор: Максимович Максим Віталійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування у студентів компетентностей щодо роботи у командах, управління та розвитком команд, діагностування конфліктів та вироблення рішень для їх вирішення, умови підвищення ефективності роботи команди.
Завдання: - засвоєння основ управління динамікою, мотивацією і згуртованістю команд; - оволодіння навичками діагностування проблем команд та управління основними умовами її продуктивності; - прийняття рішень в команді та управління командної креативністю; - розвинути у студентів вміння публічних виступів та представлення проектів.
Результати навчання: - Здатність організовувати ефективну командну взаємодію з урахуванням психологічних та організаційних аспектів групової динаміки. - Знання та розуміння принципів управління мотивацією, згуртованістю та креативністю в командах. - Володіння методами діагностики конфліктів і проблем у командах, прийняття управлінських рішень та забезпечення продуктивної командної роботи. - Здатність публічно презентувати результати командної діяльності та ефективно представляти проєкти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Командна робота
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна "Командна робота" спрямована на формування знань, умінь та навичок ефективної взаємодії в командах, управління динамікою групових процесів, мотивацією та креативністю. Під час вивчення дисципліни студенти ознайомлюються з принципами організації командної діяльності, методами діагностики конфліктів та проблем у командах, прийняття колективних рішень, а також набувають досвіду публічного представлення командних проєктів.
Опис: Тема 1. SDLC & Agile Тема 2. Методології Waterfall, Scrum, Kanban Тема 3. SMART методика постановки завдань Тема 4. ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ - EQ Тема 5. ОСОБИСТА ЕФЕКТИВНІСТЬ. TIME MANAGEMENT
Методи та критерії оцінювання: Командне виконання проекту протягом навчального семестру
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання проекту -50. Залік у вигляді тесту - 50
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: The Project Manager’s Guide to Mastering Agile – Charles G. Cobb Описує сучасне впровадження Agile в повний життєвий цикл проєктів з прикладами практичного застосування. Scrum: The Art of Doing Twice the Work in Half the Time – Jeff Sutherland Розкриває суть Scrum як методології, що дозволяє командам працювати швидше та ефективніше, ніж за класичними підходами. Measure What Matters – John Doerr Пропонує систему OKR — сучасну форму SMART-методики для досягнення цілей із фокусом на вимірювані результати. Emotional Intelligence 2.0 – Travis Bradberry, Jean Greaves Містить техніки для оцінювання і розвитку емоційного інтелекту у професійному середовищі та повсякденному житті. When: The Scientific Secrets of Perfect Timing – Daniel H. Pink Пояснює, як час ухвалення рішень і виконання завдань впливає на ефективність, базуючись на наукових дослідженнях.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).