Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Організація і регулювання дорожнього руху
Код дисципліни: 7.275.02.O.017
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: Голова науково-методичної комісії спеціальності - Ройко Юрій Ярославович Гарант ОПП - Гілевич Володимир Васильович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Систематизація, подальше поглиблення та закріплення теоретичних знань і практичних навиків, отриманих під час навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти, а також набуття досвіду самостійної науково-дослідної роботи із використанням спеціалізованого програмного забезпечення під час розв’язання актуальних задач організації і безпеки дорожнього руху, а також оптимізації процесу перевезень.
Завдання: 1.1. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін; 1.2. Базові знання в галузі транспортних технологій, необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін; 1.3. Базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння принципів роботи та функціонального призначення засобів та систем у сфері транспорту; 1.4. Базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі транспорту; 1.5. Здатність складати, оформлювати і оперувати транспортною документацією при аналізі транспортних проектів; 1.6. Знання основ охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки при організації транспортних перевезень та організації руху; 1.7. Здатність аналізувати транспортне планування та процес створення функціональних зон у великих та значних містах; 1.8. Здатність розуміти і враховувати аспекти інтелектуальної власності при формуванні поточних та перспективних рішень; 1.9. Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати й узагальнювати інформацію щодо надійності виконання роботи учасниками транспортного процесу; 1.10. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності; 1.11. Уміння ідентифікувати та класифікувати роботу, пов’язану з транспортною діяльністю, шляхом використання аналітичних методів і методів моделювання; 1.12.Здатність визначати мотиви транспортної діяльності та споживчі характеристики транспортних послуг.
Результати навчання: – аналіз та дослідження транспортних характеристик учасників дорожнього руху; – оптимізація транспортних процесів і систем; – аналіз та ідентифікація транспортних проектів; – моделювання транспортних і пішохідних потоків; – прогнозування розвитку транспортних систем; – розроблення концепцій щодо транспортного планування та підвищення безпеки дорожніх умов
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • проектний аналіз • спеціальні методи організації дорожнього руху • автоматизовані системи управління дорожнім рухом • транспортне планування великих та значних міст • методи наукових досліджень • моделювання транспортних потоків • психофізіологічні особливості поведінки водіїв
Короткий зміст навчальної програми: Теми МКР можуть включати одночасне розв’язання науково-прикладних завдань стосовно до існуючих або ж перспективних тенденцій розвитку ринку транспортних послуг та транспортного менеджменту, зокрема: організації перевезень вантажів та пасажирів у внутрішньому та міжнародному сполученнях; логістичного обслуговування та управління ланцюгами постачань; організації митного контролю на транспорті; здійснення транспортно-експедиційного супроводу та обслуговування; оптимізації або раціоналізації транспортних систем міст або їх елементів.
Опис: Структура магістерської кваліфікаційної роботи: титульна сторінка; завдання на розроблення МКР; анотація (реферат) на українській та іноземній мовах; зміст; вступ; основні розділи з підрозділами роботи, серед яких обов’язково і такі як «Аналіз стану питання в теорії і на практиці», «Методика теоретичних, лабораторних та експлуатаційних досліджень»,«Аналіз результатів досліджень та рекомендації»; загальні висновки з роботи; список використаних літературних джерел; додатки.
Методи та критерії оцінювання: Рівень та повнота виконання оцінюються у відсотках експертною комісією, яка призначається на засіданні кафедри з числа науково-педагогічних працівників, які мають наукові та навчально-методичні праці із зазначених напрямків. Експертна комісія приймає рекомендаційне рішення, яке затверджується завідувачем кафедри про допуск здобувача другого (магістерського) рівня вищої освіти до публічного захисту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Відмінно - 94 бали; Добре - 80 бали; Задовільно - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Системологія на транспорті. Організація дорожнього руху [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.]; за ред.М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2007. – 452 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 4). 2. Поліщук В.П. Організація та регулювання дорожнього руху: Підручник. / за заг. ред. В.П. Поліщука; О.О. Бакуліч, О.П. Дзюба, В.І. Єресов, О.В. Красільнікова, О.В. Христенко. – К.: Знання України, 2012. – 467 с. 3. Безлюбченко О. С. Планування і благоустрій міст / О. С. Безлюбченко, О. В. Завальний, Т. О. Черноносова: Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. : ХНАМГ, 2011. – 191 с. 4. Поліщук В. П. Теорія транспортного потоку : методи та моделі організації дорожнього руху / В. П. Поліщук, О. П. Дзюба. – К. : Знання України, 2008. – 175 с. 5. Системологія на транспорті. Технологія наукових досліджень і технічної творчості [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.] ; за ред. М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2007. – 318 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 2).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).