Вступ до фаху "Менеджмент"
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.D3.00.O.003
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Вступ до фаху "Менеджмент"
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.D3.00.O.004
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н, доцент Мірошник Роман Олександрович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ). Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК16. Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.
Фахові компетентності (ФК):
ЗК5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
ЗК7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
ЗК12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
Результати навчання: ПРН3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.
ПРН4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
ПРН8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
ПРН14. Ідентифікувати причини стресу, адаптувати себе та членів команди до стресової ситуації, знаходити засоби до її нейтралізації.
ПРН22. Здатність демонструвати поглиблені знання й розуміння процесів реалізації кадрової політики, адміністративних, інформаційних і мотиваційних моделей діяльності персоналу, уміння забезпечувати цілеспрямований розвиток персоналу організації.
АіВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб, здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: -.
кореквізити: Розробка системи менеджменту (КП), Менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна розкриває сучасні теоретичні засади управлінської діяльності, в тому числі і зовнішньоекономічної, дозволяє набути практичні навики управління організаціями.
Опис: Історія розвитку менеджменту. Передумови виникнення науки управління організацією. Етапи розвитку менеджменту. Розвиток науки про управління людьми у процесі виробництва. Формування управлінських механізмів на засадах розвитку людських стосунків. Побудова систем управління, орієнтованих на ринок. Кількісні (економіко-математичні) методи - школа науки управління. Підходи в менеджменті. Комп'ютеризація управлінських процесів. Сучасні погляди на менеджмент.
Методи та критерії оцінювання: Лекційні та практичні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод; дослідницький метод.
Поточний та заліковий контроль. Методи оцінювання знань: вибіркове усне опитування на початку занять; оцінка активності студента у процесі занять, перевірка індивідуальних завдань, фронтальне стандартизоване опитування за тестами у ВНС.
Критерії оцінювання результатів навчання: поточний контроль: практичні роботи (30%), контрольний захід: письмова форма (70%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кузьмін О.Є.Теоретичні та практичні засади менеджменту: [навч. посібник] / О.Є. Кузьмін, О.Г.Мельник – [3-тє вид.доп. і перероб.] - Львів: 2007. – 384 с.
2. Кузьмін О.Є. Основи менеджменту: [підручник] / О.Є.Кузьмін, О.Г.Мельник. – К.: 2005. – 406 с.
3. Георгіаді Н.Г. Основи зовнішньоекономічної діяльності: навч. посібник / Н.Г. Георгіаді, Х.С. Передало, С.В. Князь. – 2-ге вид. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2009. – 236 с.
4. Кожушко Л. Ф. Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб. / Л. ф. Кожушко, Т. О. Кузнецова, О. Ю. Судук. – Рівне : НУВГП, 2016. – 291 с.
5. Менеджмент [Текст]: навч. посіб. / А.В. Бардась, М.В. Бойченко, А.В. Дудник. – Д.: Національний гірничий університет, 2012. – 381 с.
6. Основи менеджменту: Конспект лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; укладачі: Т.В. Лазоренко, С.О. Пермінова.– Електронні текстові дані (1 файл: 560 КБ). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2021.166 с.
7. Менеджмент: навч. посіб./ Проданова Л. В., Мильніченко С. М., Бєлова О. І., Руденко О. А. ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2019. – 370 с.
8. Вступ до фаху «Менеджмент» Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів першого(бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073«Менеджмент». Мірошник Р.О., Передало Х.С., Бондаренко Ю.Г., 2020 р.
9. Вступ до фаху «Менеджмент» Методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів першого(бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073«Менеджмент», Карий О.І., Мірошник Р.О. 2020 р.
10. Вступ до фаху «Менеджмент»: методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Вступ до фаху «Менеджмент»» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» всіх форм навчання. / Укл.: Мірошник Р.О. 2021 р.
11. Schermerhorn Jr, John R., Daniel G. Bachrach, and Barry Wright. Management. John Wiley & Sons, 2020.
12. Hamel, Gary. "The future of management." Human resource management international digest (2008).
13. Daft, Richard L., and Dorothy Marcic. Understanding management. Cengage Learning, 2016.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Вступ до фаху "Менеджмент"
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.D3.00.O.002
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна