Бізнес-моделі підприємств

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.M.010
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Гринкевич С.С., доктор економічних наук, професор
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: • знати: принципи та основні види бізнес-моделей підприємств, особливості і фактори ,що впливають на формування та ефективність бізнес-моделі, механізми та інструменти сучасних методологій моделювання бізнес-процесів підприємства • вміти: використовувати знання щодо формування різних типів бізнес-моделей підприємства,аналізувати бізнес-процеси, оцінювати ефективність діючої і прогнозованої бізнес-моделі підприємства, управляти життєвим циклом бізнес-моделі
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Маркетинговий менеджмент Соціальна відповідальність у маркетингу Фінансовий менеджмент Стратегічний маркетинг Кореквізити: Управління проектами Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Бізнес-модель підприємства: еволюція та класифікація. Формування бізнес-моделей підприємства. Моделі об'єднань підприємств в Україні. Сучасні організаційні форми та моделі міжнародного бізнесу. Бізнес-моделі ТНК на світовому ринку. Технологія бізнес-моделювання. Канва бізнес-моделі. Бізнес-моделі та зовнішні джерела фінансування творчих стартапів. Управління життєвим циклом бізнес-моделі.
Методи та критерії оцінювання: – поточний контроль (30%): виконання лабораторних робіт, виконання контрольної роботи. – підсумковий контроль (70%, диференційований залік): семестровий контроль.
Рекомендована література: Економіка підприємства: теорія і практикум. Навчально-методичний посібник. Блонська В.І., Васильців Т.Г., Гринкевич С.С. та ін. / За ред. Міценко Н.Г. Львів: «Магнолія. 2006», 2008. – 688с. Фролова Л. В. Формирование бизнес-модели предприятия [текст]: учеб. / Л. В. Фролова, Е. С. Кравченко - К.: Центр учебной литературы, 2012. - 384 с. Гетало В.П., Гончаров Г.О., Колісник А.В. Бізнес-планування: Навч. посібник. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 240 с. Дебелак Д. Бизнес-модели: принципы создания процветающей организации. – М.: Издательский дом «Гребенников», 2009. – 256 с.