Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Міжнародна економіка
Код дисципліни: 7.292.01.O.011
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Cай Л.П.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Навчитись креативно мислити, проявляти гнучкість у прийнятті рішень на основі логічних аргументів та перевірених фактів в умовах обмеженого часу і ресурсів на засадах використання різних діагностичних методологій провідних міжнародних організацій ; приймати обґрунтовані рішення з проблем міжнародних економічних відносин за невизначених умов і вимог; презентувати результати власних досліджень шляхом підготовки наукових публікацій і апробацій на наукових заходах; зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються; відповідальність за розвиток професійного знання і ефективне застосування накопиченого практичного досвіду, оцінку стратегічного розвитку команди; здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Завдання: ЗК 2. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області. ЗК 4. Здатність застосовувати знання для розв’язання якісних та кількісних задач, а також продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення. ФК 9.Здатність до самонавчання, підтримки належного рівня знань, готовність до опанування знань нового рівня, підвищення своєї фаховості та рівня кваліфікації. ФКБ 1.3.Здатність ефективно використовувати на практиці теорії та концепції у сфері навчання та реалізації міжнародних економічних відносин.
Результати навчання: РН2. Креативно мислити, проявляти гнучкість у прийнятті рішень на основі логічних аргументів та перевірених фактів в умовах обмеженого часу і ресурсів на засадах використання різних діагностичних методологій провідних міжнародних організацій РН 4. Приймати обґрунтовані рішення з проблем міжнародних економічних відносин за невизначених умов і вимог. РН 14. Презентувати результати власних досліджень шляхом підготовки наукових публікацій і апробацій на наукових заходах. КОМ 1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. АіВ 2. Відповідальність за розвиток професійного знання і ефективне застосування накопиченого практичного досвіду, оцінку стратегічного розвитку команди. АіВ 3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: виконання індивідуального навчального плану здобувача вищої освіти; - кореквізит: виконання магістерської кваліфікаційної роботи, захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Практика студентів є невід’ємною складовою частиною процесу підготовки магістрів у вищих навчальних закладах і проводиться в організаціях різних видів економічної діяльності, форм власності, розмірів, де є відповідна база. Практика на рівні маґістра спрямована на виконання відповідних завдань за темою роботи на прикладі об’єкта дослідження та отримання даних, необхідних для написання та захисту звіту з практики і магістерської кваліфікаційної роботи. Після закінчення терміну практики студенти звітують про виконання програми. Письмовий звіт з іншими документами, встановленими кафедрою, подаються на рецензування керівнику практики від кафедри. Звіт відображає зміст набутого студентом практичного досвіду в контексті аналізування теми роботи на прикладі об’єкта дослідження.
Опис: Перелік питань, які мають бути розкриті в звіті: 1. Дослідження міжнародних економічних відносин України та аналізованої країни. 2. Зміст набутого практичного досвіду в контексті аналізування теми роботи. 2.1. Характеристика організації. 2.2. Види діяльності підприємства, особливості виробничо-господарської діяльності, внутрішньо- економічні та зовнішньоекономічні зв’язки. 2.3. Економіка виробничо-господарської діяльності (показники, тенденції, проблеми, недоліки тощо). 2.4. Управління виробничо-господарською діяльністю організації (підрозділу) 2.5. Науково-інноваційна діяльність організації. 2.6. Міжнародна економічна діяльність організації. 3. Висновки і пропозиції.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль за виконанням плану практики та індивідуального завдання. Підсумковий контроль у формі публічного захисту звіту за результатами практики, відгуків керівників практики від НУ ЛП та від бази практики. Звіт з практики захищається студентом (з диференційованою оцінкою) перед комісією, призначеною завідувачем кафедри.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумкова семестрова оцінка у 100-бальній шкалі переводиться у державну оцінку відповідно до прийнятої в Університеті системи: • 88-100 балів –“відмінно”; • 71-87 балів – “добре”; • 50-70 балів – “задовільно”; • 0-49 балів – “ не задовільно
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються окремі неточності) навчального матеріалу компонента при виконанні звіту, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які можуть містити певні (неістотні) недоліки, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних завдань; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за недостатній рівень знань навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, порушення послідовності викладення думки, не коректне застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних завдань; 00-49 балів – («незадовільно») виставляється за незнання основних фундаментальних положень навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних завдань.
Рекомендована література: 1. Paul R. Krugman, Maurice Obstfeld, Marc Melitz (2018) International Finance: Theory and Policy, 11th Edition. Pearson 2. Kerzner H. (2017) Project management: a systems approach to planning, scheduling, and controlling. John Wiley & Sons, Inc. 3. Le Masson P., Weil B., Hatchuel A. Strategic Management of Innovation and Design. – Cambridge University Press, 2010. – 450 р. 4. Dunning John H., Lundan Sarianna. Multinational Enterprises and the Global Economy (Second edit.). 2008. [On line]. https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=Hz6S4BGmGxUC&oi=fnd&pg=PR1&dq=global+economy&ots=HT0cOVgEZD&sig=Wh-rhFpmp0CNfmR0cnpRTP7_h8s&redir_esc=y#v=onepage&q=global%20economy&f=true 5. The Customs Activity and Corruption / Efim Obreja, Viorelia Gasca, Natalia Calenic; Transparency International - Moldova. – Ch.: Transparency International - 2012 (Bons Offices). – 135 p 6. Економічне обґрунтування і організаційно-методичне забезпечення проходження практики та виконання випускних кваліфікаційних робіт: Методичні вказівки до проходження практики та виконання магістерських робіт для студентів освітнього рівня "Магістр" галузі знань 29 "Міжнародні відносини" (спеціальність 292 "Міжнародні економічні відносини", освітньо-професійна програма "Міжнародна економіка", освітньо-наукова програма "Міжнародні економічні відносини") усіх форм навчання / Укл.: О.Є. Кузьмін, О.В. Пирог, О.Г. Мельник, Р.З. Дарміць. – Львів, 2023. – 53 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).