Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології

8.194.00.01 Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології
Кваліфікація: Магістр з гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій
Рік вступу: 2022
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Архітектура та будівництво
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Характеристика освітньої програми: Освітньо-професійна програма базується на сучасних інженерно-технічних напрацюваннях та результатах наукових досліджень у галузі гідротехніки і водних ресурсів та орієнтує на актуальні спеціалізації, у рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра: водогосподарське та природоохоронне будівництво; гідротехнічне будівництво. Основний фокус – системи водогосподарського комплексу, включаючи промислові об’єкти. Програма передбачає практичну підготовку фахівців розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризується комплексністю та невизначеністю умов та вимог.
Програмні результати навчання: - Ставити та вирішувати інноваційні/наукові завдання і проблеми гідротехніки, що потребує оновлення та інтеграції знань, у тому числі в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог. - Планувати та виконувати дослідження, аналізувати їх результати та обґрунтовувати висновки. - Будувати та досліджувати фізичні, математичні і комп’ютерні моделі об’єктів та процесів гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій з використанням відповідних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. - Розробляти схеми комплексного використання і охорони вод, плани управління річковими басейнами, організовувати раціональне використання водних ресурсів. - Визначати причини та наслідки шкідливої дії води, застосовувати відповідні методи протипаводкового захисту населених пунктів, сільськогосподарських угідь та інших територій, розробляти та реалізовувати програми з управління ризиками затоплення повенями і паводками екосистем, природних та антропогенних ландшафтів. - Застосовувати гідро- та геоінформаційні технології, сучасні методики моделювання, розрахунку і проектування об’єктів професійної діяльності для розв’язання складних задач гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій. - Організовувати колективну роботу при плануванні та реалізації проектів будівництва об’єктів професійної діяльності, їх ремонту, реконструкції та ліквідації з урахуванням наявних ресурсів та часових обмежень, а також технічних, економічних, правових та екологічних аспектів. - Визначати технології та розробляти комплексні заходи з раціонального використання, охорони та відтворення водних ресурсів, поліпшення гідрологічного та екологічного стану водних об’єктів. - Приймати ефективні рішення в умовах неповної /недостатньої інформації та суперечливих вимог, аналізувати альтернативи, будувати прогнози, оцінювати ризики. - Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами з наукових, інженерних та виробничих питань у сфері гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій, презентації результатів досліджень та проектів, аргументації власної позиції, ведення дискусій з професійних питань. - Організовувати визначення технічного стану об’єктів професійної діяльності та робити відповідні висновки на основі його аналізу. - Зрозуміло і недвозначно доносити власні висновки з проблем гідротехніки, а також знання та пояснення, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. - Застосовувати методи, правила та сучасні технології проектування водогосподарських систем і комплексів. - Застосовувати теорію та методи моделювання процесів, явищ та режимів роботи водогосподарських систем та їх елементів. - Системно мислити та застосовувати творчі здібності до проектування, будівництва та налагодження роботи природоохоронних споруд. - Здатність здійснювати моніторинг, аналіз та оптимізацію технологічних процесів та режимів роботи устаткування і обладнання водогосподарських систем. - Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень. - Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань. - Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур - Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах - Здатність розв’язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності - Уміння ефективно працювати в колективі у процесі професійної діяльності, виявляти лідерські якості, приймати відповідільні управлінські рішення. - Здатність використання різноманітних методів, іноземних мов, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. - Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. - Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. - Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Керівник освітньої програми, контактна особа: Д.т.н., проф., завідувач кафедри гідротехніки та водної інженерії Чернюк В. В.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня