Автомобільний транспорт

8.274.00.01 Автомобільний транспорт
Кваліфікація: Магістр з автомобільного транспорту
Рік вступу: 2022
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Транспорт
Особливі умови вступу: Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання освітньої-професійної програми (складання екзаменів і заліків, захист дипломної роботи, складання державного екзамену).
Характеристика освітньої програми: Освітньо-професійна програма базується на загальновідомих положеннях та результатах сучасних наукових досліджень у галузі автомобільного транспорту та орієнтує на актуальні спеціалізації, в рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра. Освітньо-професійна програма має дві практичні лінії: «Мехатроніка і автомобільні системи», «Логістика експлуатації та сервісу автомобілів».
Програмні результати навчання: 1. Володіти достатніми знаннями у галузі автомобільного транспорту, вміти аналізувати ситуацію та визначати ключові тенденції розвитку галузі. 2. Здійснювати управління інженерною діяльністю у сфері автомобільного транспорту. Відповідати за розвиток професійних теоретичних знань і практичних навичок колективу. 3. Розробляти заходи з підвищення експлуатаційної ефективності, паливної ощадливості та поліпшення екологічних показників засобів автомобільного транспорту в умовах експлуатації. 4. Здійснювати організацію обслуговування та ремонту автомобілів за допомогою сучасних методів і технологій. 5. Знати основні задачі та принципи системи управління якістю на автомобільному транспорті. 6. Застосовувати сучасні методи наукових досліджень, збору, опрацювання й інтерпретації науково-технічної інформації для підготовки проектних та аналітичних рішень, експертних висновків та рекомендацій. 7. Володіти методами стратегічного та оперативного управління підприємствами автомобільного транспорту. 8. Досліджувати й аналізувати особливості дорожнього руху автомобільних транспортних засобів, розробляти і впроваджувати заходи, спрямовані на підвищення його безпеки. 9. Знання законодавства у галузі вищої освіти, форм та методів організації навчального процесу та наукових досліджень.
Академічна мобільність: На основі двосторонніх договорів між НУЛП та університетами України; вищими навчальними закладами зарубіжних країн-партнерів.
Практика/стажування: Переддипломна практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Керівник освітньої програми, контактна особа: кандидат технічних наук, доцент Пороховський Юрій Васильович
Професійні профілі випускників: Сферою діяльності випускників є виробничо-технологічна база автотранспортних підприємств та станцій технічного обслуговування, вищі, середні і професійні навчальні заклади Міністерства освіти і науки України, автошколи, підрозділи поліції, науково-дослідні лабораторії проектних інститутів та інститутів судових експертиз, дорожньо-експлуатаційних управлінь, управління та підприємства громадського та пасажирського транспорту. Фахівці готуються для організаційної, господарської, наукової та викладацької діяльності у галузі автомобільного транспорту.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня
Інші особливості програми: врахування потреб, інтересів та вимог усіх зацікавлених сторін; об’єктивність присвоєння кредитів компонентам освітньо-професійної програми, здатність здобувачів вищої освіти у визначені терміни навчання набути очікувані компетентності відповідно до вибраних професійних ліній («Мехатроніка і автомобільні системи», «Логістика експлуатації та сервісу автомобілів») за результатами виконання програми; можливість адаптації структури і змісту програми до змін потреб та інтересів зацікавлених сторін; інтеграція освітнього процесу у Європейський простір вищої освіти.