Інженерне обладнання будівель і споруд

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.049
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Лектор: Вовк Л.І. Довбуш О.М.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни “Інженерне обладнання будівель та споруд” є формування у майбутніх бакалаврів, що навчається за спеціальністю 191 «Архітектура та містобудування», знання теоретичних засад та вміння проектування інженерного обладнання будівель та споруд.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: ЗК 01. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК 02. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК 03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 05. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня. ЗК 07. Здатність приймати обґрунтовані рішення. спеціальних (фахових): СК 01. Усвідомлення соціально-економічних і культурних аспектів архітектури та містобудування. СК 02. Здатність застосовувати теорії, методи і принципи фізико-математичних, природничих наук, суспільна складова комп’ютерних технологій для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. СК 04. Здатність дотримуватися вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил, технічних регламентів, інших нормативних документів у сферах містобудування та архітектури при здійсненні нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. СК 05. Здатність до аналізу і оцінювання природно-кліматичних, екологічних, інженерно-технічних, соціально-демографічних і архітектурно-містобудівних умов архітектурного планування. СК 09. Здатність розробляти архітектурно-художні, об’ємно-планувальні, функціональні та конструктивні рішення, а також виконувати креслення, готувати документацію архітектурно-містобудівних проектів. СК 12. Усвідомлення особливостей використання різних типів конструктивних та інженерних систем і мереж, їх розрахунків в архітектурно-містобудівному проектуванні. СК13. Здатність до розробки архітектурно-містобудівних рішень з уразуванням безпекових і санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних і енергозберігаючих, техніко-економічних вимог і розрахунків.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ПР 2. Знання основних засад та принципів архітектурно-містобудівної діяльності. ПР 08. Знання нормативної бази архітектурно-містобудівного проектування; ПР 10. Здатність застосовувати сучасні засоби і методи інженерної, художньої і комп’ютерної графіки, що використовуються архітектурно-містобудівному проектуванні. ПР 14. Уміння обирати раціональні архітектурні рішення на основі аналізу ефективності конструктивних, інженерно-технічних систем, будівельних метеріалів і виробів, декоративно-оздоблювальних матеріалів. ПР 15. Здатність забезпечувати дотримання санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних, економічних, безпекових нормативних вимог в архітектурно-містобудівному проектуванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Нарисна геометрія Основи теорії споруд Архітектурна фізика
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна складається з двох розділів: "Водопостачання і водовідведення будівель та споруд" та "Теплогазопостачання та вентиляція" Водопостачання і водовідведення будівель та споруд Зміст: Курс включає відомості з наступних питань: Предмет водопостачання та водовідведення. Схеми і системи водопостачання. Споруди для забору підземних і поверхневих вод. Водонапірні башти. Резервуари чистої води. Насоси і насосні станції. Споруди для очищення господарсько-питних вод. Схеми і системи водовідведення населених міст. Методи і споруди для очистки стічних вод. Водопостачання і водовідведення будинків. Теплогазопостачання та вентиляція Зміст: Курс включає відомості з наступних питань: Мікроклімат приміщень. Тепловий режим будинків. Опалення будинків та споруд. Вентиляція будівель та споруд. Кондиціювання повітря будівель і споруд. Будинки з ефективним використанням енергії.
Опис: Лекційні заняття частина «Водопостачання та водовідведення» Системи та схеми водопостачання Класифікація систем водопостачання. Основні відомості про водопостачання будівель. Схеми водопроводу. Основні елементи водопроводу. Визначення розрахункових витрат води. Гідравлічний розрахунок питного внутрішнього водопроводу: визначення діаметрів труб, необхідного напору на вводі в будівлю. Вводи водопроводу в будівлі. Місцеві установки для підвищення напору Облік витрати води. Лічильник води. Гідрометричні характеристики лічильників води. Підбір лічильників води. Місцеві установки для підвищення напору. Насосні установки. Підбір обладнання для підвищення напору. Гаряче водопостачання будівель. Класифікація систем гарячого водопостачання будівель. Місцеві і централізовані системи гарячого водопостачання. Влаштування мереж гарячого водопостачання. Каналізація будівель Побутова каналізація будівель. Класифікація систем каналізації. Елементи внутрішньої каналізації. Влаштування внутрішньої каналізації. Вентиляція каналізаційної мережі. Прочищення каналізації. Розрахунок трубопроводів каналізаційних систем. Визначення пропускної здатності стояків і випусків будівлі та дворової каналізації. Внутрішні водостоки будівель. Самопливні та гравітаційно-вакуумні системи. Влаштування внутрішніх водостоків. Визначення розрахункових витрат дощових вод. Розрахунок пропускної здатності лійок, стояків та випусків. Відведення талої води з даху будинків. Захист водостоків від замерзання. Лекційні заняття частина «Теплогазопостачання та вентиляція» Мікроклімат приміщень Параметри повітря приміщень. Фактори комфорту. Нормативні вимоги до мікроклімату приміщень. Розрахункові кліматичні умови для проектування систем забезпечення мікроклімату. Тепловий режим будинків Тепловий режим приміщення в холодний період року (ХПР). Вибір захисних конструкцій. Тепловий режим приміщення в теплий період року (ТПР). Опалення будинків та споруд Класифікація систем опалення. Нагрівальні прилади систем опалення. Системи водяного опалення. Системи панельно-променевого опалення. Системи повітряного опалення. Системи електричного і комбінованого опалення. Системи газового опалення. Вентиляція будівель та споруд Класифікація систем вентиляції. Організація повітрообміну приміщень. Аеродинамічний розрахунок систем трирогої канальної вентиляції. Кондиціювання повітря будівель і споруд Класифікація систем кондиціювання повітря. Повітроприготування в системах вентиляції, кондиціювання повітря та повітряного опалення. Конструктивні елементи систем вентиляції та кондиціювання повітря. Будинки з ефективним використанням енергії Нормативні вимоги до енергоефективних будинків. Системи опалення, вентиляції та кондиціювання повітря в енергоефективних будинках.
Методи та критерії оцінювання: Перевірка й оцінювання знань студентів проводиться в наступних формах: 1. Оцінювання роботи студентів у процесі лекційних занять. 2. Оцінювання засвоєння питань, винесених для самостійного вивчення. 3. Оцінювання розрахунково-графічної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання навчальних досягнень студента здійснюється за 100-бальною шкалою. Методика розподілу та нарахування балів здобувачам вищої освіти регламентована "Положенням про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів Національного університету "Львівська політехніка".
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова частина “Водопостачання та водовідведення ” 1. Добрянський І.М. Водопостачання та водовідведення будівель і споруд: Навчальний посібник / І.М. Добрянський, Г.М. Дмитрів. – Львів: Афіша, 2008. – 120 с. 2. Калицун В.И. Водоотводящие системы и сооружения: учеб. для вузов / В.И. Калицун. – М.: Стройиздат, 1987. – 336 с. 3. Кедров В.С. Санитарно-техническое оборудование зданий: учеб. для вузов / В.С. Кедров, Е.Н. Ловцов. – М.: Стройиздат, 1989. – 495 с. 4. Кравченко В.С. Водопостачання та каналізація / В.С. Кравченко. – К.: Кондор, 2003. – 288 с. 5. Кравченко В.С. Інженерне обладнання будівель: підруч. / В.С. Кравченко, Л.А. Саблій, В.І. Давидчук та ін.; за ред. В.С. Кравченка. – Рівне: НУВГП, 2005. – 413 с. 6. Орлов В.О. Водопостачання та водовідведення: підручник / В.О. Орлов, Я.А. Тугай, А.М. Орлова. – К.: Знання, 2011. – 359 с. 7. Самохин В.Н. Канализация населенных мест и промышленных предприятий / [Н.И. Лихачев, И.И. Ларин, С.А. Хаскин и др.; под общ. ред. В.Н. Самохина]. – 2-е изд., перераб и доп. – М.: Стройиздат, 1981. – 639 с. 8. Хоружий П.Д. Водопровідні системи і споруди: навч. посібник / П.Д. Хоружий, О.А. Ткачук. – К.: Вища школа, 1993. – 230 с. 9. ДБН В.2.5-64:2012. Внутрішній водопровід та каналізація. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво. – К.: Мінрегіон України, 2013. 10. ДБН В.2.5-74:2013. Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування. – К.: Мінрегіон України, 2013. – 172 с. 11. ДБН В.2.5-75:2013. Каналізація. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування. – К.: Мінрегіон України, 2013. – 128 с. частина “Теплогазопостачання та вентиляція” 1. Теплогазопостачання та вентиляція / [О.Т. Возняк, О.О. Савченко, Х.В. Миронюк та ін.] – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 270 с. 2. Жуковський С.С., Лабай В.Й. Системи енергопостачання і забезпечення мікроклімату будинків та споруд: Навчальний посібник для ВЗО. - Львів: Астрономо-геодезичне товариство, 2000. - 259 с. 3. Жуковський С. С. Вентилювання приміщень / С. С. Жуковський, О.Т. Возняк, О.М. Довбуш, З.С. Люльчак: Навч. посібник – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007. - 476 с. 4. Любарець О. П., Зайцев О. М., Любарець В. О. Проектування систем водяного опалення (посібник для проектувальників, інженерів і студентів технічних ВНЗ). – Відень - Київ – Сімферополь, 2010. - 200 с. 5. ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010. Будівельна кліматологія. – К.: Мінрегіон України, 2011. 6. ДБН В.2.6-31:2016. Теплова ізоляція будівель. – К.: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2017. 7. ДСТУ Б В.2.6-189:2013. Методи вибору теплоізоляційного матеріалу для утеплення будівель. – К.: Мінрегіон України, 2014. 8. ДБН В.2.5-67:2013. Опалення вентиляція та кондиціонування. – К.: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2013.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Інженерне обладнання будівель і споруд

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.050
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Лектор: старший викладач Довбуш О.М. к.т.н., доцент Вовк Л.І.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни “Інженерне обладнання будівель та споруд” є формування у майбутніх бакалаврів, що навчаюься за спеціальністю 191 «Архітектура та містобудування», знання теоретичних засад та вміння проектування інженерного обладнання будівель та споруд.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: • загальних: ЗК 01. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК 02. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК 03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 05. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня. ЗК 07. Здатність приймати обґрунтовані рішення. • спеціальних (фахових): СК 01. Усвідомлення соціально-економічних і культурних аспектів архітектури та містобудування. СК 02. Здатність застосовувати теорії, методи і принципи фізико-математичних, природничих наук, суспільна складова комп’ютерних технологій для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. СК 04. Здатність дотримуватися вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил, технічних регламентів, інших нормативних документів у сферах містобудування та архітектури при здійсненні нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. СК 05. Здатність до аналізу і оцінювання природно-кліматичних, екологічних, інженерно-технічних, соціально-демографічних і архітектурно-містобудівних умов архітектурного планування. СК 09. Здатність розробляти архітектурно-художні, об’ємно-планувальні, функціональні та конструктивні рішення, а також виконувати креслення, готувати документацію архітектурно-містобудівних проектів. СК 12. Усвідомлення особливостей використання різних типів конструктивних та інженерних систем і мереж, їх розрахунків в архітектурно-містобудівному проектуванні. СК13. Здатність до розробки архітектурно-містобудівних рішень з уразуванням безпекових і санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних і енергозберігаючих, техніко-економічних вимог і розрахунків.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ПР 02. Знання основних засад та принципів архітектурно-містобудівної діяльності. ПР 08. Знання нормативної бази архітектурно-містобудівного проектування. ПР 10. Здатність застосовувати сучасні засоби і методи інженерної, художньої і комп’ютерної графіки, що використовуються архітектурно-містобудівному проектуванні. ПР 14. Уміння обирати раціональні архітектурні рішення на основі аналізу ефективності конструктивних, інженерно-технічних систем, будівельних метеріалів і виробів, декоративно-оздоблювальних матеріалів. ПР 15. Здатність забезпечувати дотримання санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних, економічних, безпекових нормативних вимог в архітектурно-містобудівному проектуванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Нарисна геометрія Основи теорії споруд Архітектурна фізика Супутні і наступні навчальні дисципліни: Виконання бакалаврської роботи
Короткий зміст навчальної програми: Водопостачання і водовідведення будівель та споруд Зміст: Курс включає відомості з наступних питань: Предмет водопостачання та водовідведення. Схеми і системи водопостачання. Споруди для забору підземних і поверхневих вод. Водонапірні башти. Резервуари чистої води. Насоси і насосні станції. Споруди для очищення господарсько-питних вод. Схеми і системи водовідведення населених міст. Методи і споруди для очистки стічних вод. Водопостачання і водовідведення будинків. Теплогазопостачання та вентиляція Зміст: Курс включає відомості з наступних питань: Мікроклімат приміщень. Тепловий режим будинків. Опалення будинків та споруд. Вентиляція будівель та споруд. Кондиціювання повітря будівель і споруд. Будинки з ефективним використанням енергії.
Опис: • частина «Водопостачання та водовідведення» Системи та схеми водопостачання. Визначення розрахункових витрат води. Вводи водопроводу в будівлі. Місцеві установки для підвищення напору. Гаряче водопостачання будівель. Каналізація будівель. Розрахунок трубопроводів каналізаційних систем. Внутрішні водостоки будівель. • частина «Теплогазопостачання та вентиляція» Мікроклімат приміщень. Тепловий режим будинків. Опалення будинків та споруд. Вентиляція будівель та споруд. Кондиціювання повітря будівель і споруд. Будинки з ефективним використанням енергії .
Методи та критерії оцінювання: Перевірка й оцінювання знань студентів проводиться в наступних формах: 1. Оцінювання роботи студентів у процесі лекційних занять. 2. Оцінювання засвоєння питань, винесених для самостійного вивчення. 3. Оцінювання розрахунково-графічної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: • частина «Водопостачання та водовідведення» розрахунково-графічна робота - 25 поточне оцінювання - 10 підсумковий контрольний захід - 15 • частина «Теплогазопостачання та вентиляція» поточне оцінювання - 10 підсумковий контрольний захід - 40
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • частина «Водопостачання та водовідведення» 1. Мацієвська О.О. Водопостачання і водовідведення: Конспект лекцій з дисципліни "Водопостачання і водовідведення" для студентів базового напряму 6.060101 "Будівництво" / О.О. Мацієвська. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013. – 120 с. 2. Мацієвська О.О. Водопостачання і водовідведення: навч. посібник / О.О. Мацієвська. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2015. – 144 с. 3. Добрянський І.М. Водопостачання та водовідведення будівель і споруд: Навчальний посібник / І.М. Добрянський, Г.М. Дмитрів. – Львів: Афіша, 2008. – 120 с. 4. Калицун В.И. Водоотводящие системы и сооружения: учеб. для вузов / В.И. Калицун. – М.: Стройиздат, 1987. – 336 с. 5. Кедров В.С. Санитарно-техническое оборудование зданий: учеб. для вузов / В.С. Кедров, Е.Н. Ловцов. – М.: Стройиздат, 1989. – 495 с. 6. Кравченко В.С. Водопостачання та каналізація / В.С. Кравченко. – К.: Кондор, 2003. – 288 с. 7. Кравченко В.С. Інженерне обладнання будівель: підруч. / В.С. Кравченко, Л.А. Саблій, В.І. Давидчук та ін.; за ред. В.С. Кравченка. – Рівне: НУВГП, 2005. – 413 с. 8. Орлов В.О. Водопостачання та водовідведення: підручник / В.О. Орлов, Я.А. Тугай, А.М. Орлова. – К.: Знання, 2011. – 359 с. 9. Самохин В.Н. Канализация населенных мест и промышленных предприятий / [Н.И. Лихачев, И.И. Ларин, С.А. Хаскин и др.; под общ. ред. В.Н. Самохина]. – 2-е изд., перераб и доп. – М.: Стройиздат, 1981. – 639 с. 10. Хоружий П.Д. Водопровідні системи і споруди: навч. посібник / П.Д. Хоружий, О.А. Ткачук. – К.: Вища школа, 1993. – 230 с. 11. ДБН В.2.5-64:2012. Внутрішній водопровід та каналізація. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво. – К.: Мінрегіон України, 2013. 12. ДБН В.2.5-74:2013. Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування. – К.: Мінрегіон України, 2013. – 172 с. 13. ДБН В.2.5-75:2013. Каналізація. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування. – К.: Мінрегіон України, 2013. – 128 с. • частина «Теплогазопостачання та вентиляція» 1. Шаповал С.П. Опалення та вентиляція: Конспект лекцій для студентів базового напрямку 6.060102 “Архітектура” / С. П. Шаповал. – Львів, 2012. – 65 с. 2. Теплогазопостачання та вентиляція / [О.Т. Возняк, О.О. Савченко, Х.В. Миронюк та ін.] – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 270 с. 3. Жуковський С.С., Лабай В.Й. Системи енергопостачання і забезпечення мікроклімату будинків та споруд: Навчальний посібник для ВЗО. - Львів: Астрономо-геодезичне товариство, 2000. - 259 с. 4. Жуковський С. С. Вентилювання приміщень / С. С. Жуковський, О.Т. Возняк, О.М. Довбуш, З.С. Люльчак: Навч. посібник – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007. - 476 с. 5. Любарець О. П., Зайцев О. М., Любарець В. О. Проектування систем водяного опалення (посібник для проектувальників, інженерів і студентів технічних ВНЗ). – Відень - Київ – Сімферополь, 2010. - 200 с. 6. ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010. Будівельна кліматологія. – К.: Мінрегіон України, 2011. 7. ДБН В.2.6-31:2016. Теплова ізоляція будівель. – К.: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2017. 8. ДСТУ Б В.2.6-189:2013. Методи вибору теплоізоляційного матеріалу для утеплення будівель. – К.: Мінрегіон України, 2014. 9. ДБН В.2.5-67:2013. Опалення вентиляція та кондиціонування. – К.: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2013.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).