Будівельні конструкції будівель і споруд (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.01.E.086
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: к.т.н., доцент Крамарчук Андрій Петрович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вміти проектувати несучі металеві і залізобетонні конструкції багатоповерхового будинку в'язевої системи з неповним каркасом згідно наступних вихідних даних: призначення будинку і місце будівництва, розміри будівлі в плані, кількість та висота поверхів; Вміти викреслити розраховані металеві та залізобетонні конструкції згідно правил ЄСКД; Вміти вибирати додаткові дані для розрахунків згідно діючих ДБН.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: К01. Володіння культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення К03. Здатність знаходити організаційно-управлінські рішення і бути готовим нести за них відповідальність, мати навички професійної комунікації, взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах К04. Здатність використовувати законодавчі, директивні, нормативні, правової документи у своїй діяльності фахові компетентності: ФК1 Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін ФК2 Базові знання в галузі архітектури і містобудування необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін ФК6 Знання наукових понять, теорій і методів у галузі реновації будівель ФК8 Компетентність у виконанні архітектурних та містобудівних робочих креслень ФК 10 Уміння фахово представляти проект – доповідати по суті проекту, опонувати рецензію, роз’яснювати окремі положення проекту
Результати навчання: РН 2 Знання державних проектних і санітарно-гігієнічних норм на основі яких здійснюється перед проектний аналіз, розрахунки, пошукове, ескізне і робоче архітектурно-містобудівне проектування РН 8 Знання основних конструктивних систем, інженерного обладнання будівель, експлуатаційних і естетичних характеристик будівельних матеріалів. РН 12 Вміти проектувати будівлі і споруди, у тому числі у складі проектної групи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Основи теорії споруд Конструкції однородинного будинку Арх. конструкції будівель та споруд Проектування однородинного будинку Супутні навчальні дисципліни Містобудівне проектування нового поселення Архітектурне проектування громадської будівлі
Короткий зміст навчальної програми: Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Будівельні конструкції будівель і споруд» визначений державними вимогами і складає 60 академічних годин (2,0 кредити EСTS). Форма підсумкового контролю знань – диференціфований залік.
Опис: Вибрати раціональні схеми і скласти ескізні плани металевого та монолітного ребристого перекриття і поперечний розріз будинку із зовнішніми несучими цегляними стінами і внутрішнім металевим та монолітним залізобетонним каркасом; виконати розрахунки металевої балки настилу, головної балки та колони першого поверху із прокатних профілів та вузла обпирання головної балки на опорний столик колони; виконати розрахунок плити у складі монолітного ребристого перекриття, на двох аркушах формату А2 викреслити план металевого перекриття, поперечний розріз будинку у металевому каркасі, конструкцію металевої головної балки та колони першого поверху, вузли обпирання головної балки на опорний столик колони та колони на монолітний фундамент, опалубочне креслення монолітного залізобетонного перекриття із схемами армування (розкладка арматурних сіток) монолітної залізобетонної плити, поперечні перерізи, робочі креслення арматурних виробів – сіток, каркасів, поперечний розріз будинку у залізобетонному варіанті, специфікацію на влаштування монолітної залізобетонної плити у складі монолітного ребристого перекриття, основні вузли для монолітної залізобетонної плити.
Методи та критерії оцінювання: Лекційні та практичні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (20%): оцінюється за однією складовою: перевірка ходу виконання курсової роботи протягом семестру (20 балів) Підсумковий контроль (80%): Захист курсової роботи згідно індивідуального завдання (пояснювальна записка і два аркуші креслення).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. 2006, Київ. 2. ДБН В.2.6-198:2014 «Сталеві конструкції» Норми проектування. 3. Клименко Ф.Є., Барабаш В.М., Стороженко Л.І. Металеві конструкції / За ред. Ф.Є. Клименка: Підручник. – 2-е видання, випр. і доп. – Львів: Світ, 2002. – 312с. 4. ДБН В.2.6-98: 2009 Бетонні та залізобетонні конструкції. 5. Стасюк М.І. Залізобетонні конструкції. Ч. І. Основи розрахунку залізобетонних конструкцій за граничними станами. ?.: ІЗМН, 1997. - 272с. 6. ДСТУ Б В. 1.2.-3: 2006. Вимоги проектування.- К.: Мінбуд України, 2006.- Юс. 7. А.П.Крамарчук, Б,М,Ільницький, Т.В.Бобало Будівельні конструкції, Навчальний посібник. Рекомендувала Науково-методична рада Національного університету «Львівська політехніка». Львів, Видавництво Львівської політехніки 2016 р. 8.Крамарчук А.П. Будівельні конструкції. Методичні рекомендації для виконання практичних занять для студентів напрямку 6.170203 «Пожежна безпека» А.П. Крамарчук, Б.М. Ільницький, Т. В. Бобало, М.Е. Волинець, 2015. – 45с. 9. Розрахунок тримальних контрукцій багатоповерхового будинку з неповним каркасом. Частина 1. Розрахунок і конструювання металевих конструкцій. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до курсової роботи з дисципліни «Будівельні конструкції» для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 «Будівництво». Львів 2015. 10. Розрахунок тримальних контрукцій багатоповрехового будинку з неповним каркасом. Частина 2. Розрахунок і конструювання залізобетонних та кам’яних конструкцій. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до курсової роботи з дисципліни «Будівельні конструкції» для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 «Будівництво». Львів 2016. 11.Електронний навчально-методичний комплекс «Будівельні конструкції»,http: //vns.lp/edu.ua/course/view.phpid=8027, E41-192-63/2016 від 26.09.2016р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Будівельні конструкції будівель і споруд (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.02.E.111
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: к.т.н., доцент Крамарчук Андрій Петрович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вміти проектувати несучі металеві і залізобетонні конструкції багатоповерхового будинку в'язевої системи з неповним каркасом згідно наступних вихідних даних: призначення будинку і місце будівництва, розміри будівлі в плані, кількість та висота поверхів; Вміти викреслити розраховані металеві та залізобетонні конструкції згідно правил ЄСКД; Вміти вибирати додаткові дані для розрахунків згідно діючих ДБН.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: К01. Володіння культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення К03. Здатність знаходити організаційно-управлінські рішення і бути готовим нести за них відповідальність, мати навички професійної комунікації, взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах К04. Здатність використовувати законодавчі, директивні, нормативні, правової документи у своїй діяльності фахові компетентності: ФК1 Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін ФК2 Базові знання в галузі архітектури і містобудування необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін ФК6 Знання наукових понять, теорій і методів у галузі реновації будівель ФК8 Компетентність у виконанні архітектурних та містобудівних робочих креслень ФК 10 Уміння фахово представляти проект – доповідати по суті проекту, опонувати рецензію, роз’яснювати окремі положення проекту
Результати навчання: РН 2 Знання державних проектних і санітарно-гігієнічних норм на основі яких здійснюється перед проектний аналіз, розрахунки, пошукове, ескізне і робоче архітектурно-містобудівне проектування РН 8 Знання основних конструктивних систем, інженерного обладнання будівель, експлуатаційних і естетичних характеристик будівельних матеріалів. РН 12 Вміти проектувати будівлі і споруди, у тому числі у складі проектної групи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Основи теорії споруд Конструкції однородинного будинку Арх. конструкції будівель та споруд Проектування однородинного будинку Супутні навчальні дисципліни Містобудівне проектування нового поселення Архітектурне проектування громадської будівлі
Короткий зміст навчальної програми: Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Будівельні конструкції будівель і споруд» визначений державними вимогами і складає 60 академічних годин (2,0 кредити EСTS). Форма підсумкового контролю знань – диференціфований залік.
Опис: Вибрати раціональні схеми і скласти ескізні плани металевого та монолітного ребристого перекриття і поперечний розріз будинку із зовнішніми несучими цегляними стінами і внутрішнім металевим та монолітним залізобетонним каркасом; виконати розрахунки металевої балки настилу, головної балки та колони першого поверху із прокатних профілів та вузла обпирання головної балки на опорний столик колони; виконати розрахунок плити у складі монолітного ребристого перекриття, на двох аркушах формату А2 викреслити план металевого перекриття, поперечний розріз будинку у металевому каркасі, конструкцію металевої головної балки та колони першого поверху, вузли обпирання головної балки на опорний столик колони та колони на монолітний фундамент, опалубочне креслення монолітного залізобетонного перекриття із схемами армування (розкладка арматурних сіток) монолітної залізобетонної плити, поперечні перерізи, робочі креслення арматурних виробів – сіток, каркасів, поперечний розріз будинку у залізобетонному варіанті, специфікацію на влаштування монолітної залізобетонної плити у складі монолітного ребристого перекриття, основні вузли для монолітної залізобетонної плити.
Методи та критерії оцінювання: Лекційні та практичні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (20%): оцінюється за однією складовою: перевірка ходу виконання курсової роботи протягом семестру (20 балів) Підсумковий контроль (80%): Захист курсової роботи згідно індивідуального завдання (пояснювальна записка і два аркуші креслення).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. 2006, Київ. 2. ДБН В.2.6-198:2014 «Сталеві конструкції» Норми проектування. 3. Клименко Ф.Є., Барабаш В.М., Стороженко Л.І. Металеві конструкції / За ред. Ф.Є. Клименка: Підручник. – 2-е видання, випр. і доп. – Львів: Світ, 2002. – 312с. 4. ДБН В.2.6-98: 2009 Бетонні та залізобетонні конструкції. 5. Стасюк М.І. Залізобетонні конструкції. Ч. І. Основи розрахунку залізобетонних конструкцій за граничними станами. ?.: ІЗМН, 1997. - 272с. 6. ДСТУ Б В. 1.2.-3: 2006. Вимоги проектування.- К.: Мінбуд України, 2006.- Юс. 7. А.П.Крамарчук, Б,М,Ільницький, Т.В.Бобало Будівельні конструкції, Навчальний посібник. Рекомендувала Науково-методична рада Національного університету «Львівська політехніка». Львів, Видавництво Львівської політехніки 2016 р. 8.Крамарчук А.П. Будівельні конструкції. Методичні рекомендації для виконання практичних занять для студентів напрямку 6.170203 «Пожежна безпека» А.П. Крамарчук, Б.М. Ільницький, Т. В. Бобало, М.Е. Волинець, 2015. – 45с. 9. Розрахунок тримальних контрукцій багатоповерхового будинку з неповним каркасом. Частина 1. Розрахунок і конструювання металевих конструкцій. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до курсової роботи з дисципліни «Будівельні конструкції» для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 «Будівництво». Львів 2015. 10. Розрахунок тримальних контрукцій багатоповрехового будинку з неповним каркасом. Частина 2. Розрахунок і конструювання залізобетонних та кам’яних конструкцій. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до курсової роботи з дисципліни «Будівельні конструкції» для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 «Будівництво». Львів 2016. 11.Електронний навчально-методичний комплекс «Будівельні конструкції»,http: //vns.lp/edu.ua/course/view.phpid=8027, E41-192-63/2016 від 26.09.2016р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Будівельні конструкції будівель і споруд (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.03.E.129
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: к.т.н., доцент Крамарчук Андрій Петрович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вміти проектувати несучі металеві і залізобетонні конструкції багатоповерхового будинку в'язевої системи з неповним каркасом згідно наступних вихідних даних: призначення будинку і місце будівництва, розміри будівлі в плані, кількість та висота поверхів; Вміти викреслити розраховані металеві та залізобетонні конструкції згідно правил ЄСКД; Вміти вибирати додаткові дані для розрахунків згідно діючих ДБН.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: К01. Володіння культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення К03. Здатність знаходити організаційно-управлінські рішення і бути готовим нести за них відповідальність, мати навички професійної комунікації, взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах К04. Здатність використовувати законодавчі, директивні, нормативні, правової документи у своїй діяльності фахові компетентності: ФК1 Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін ФК2 Базові знання в галузі архітектури і містобудування необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін ФК6 Знання наукових понять, теорій і методів у галузі реновації будівель ФК8 Компетентність у виконанні архітектурних та містобудівних робочих креслень ФК 10 Уміння фахово представляти проект – доповідати по суті проекту, опонувати рецензію, роз’яснювати окремі положення проекту
Результати навчання: РН 2 Знання державних проектних і санітарно-гігієнічних норм на основі яких здійснюється перед проектний аналіз, розрахунки, пошукове, ескізне і робоче архітектурно-містобудівне проектування РН 8 Знання основних конструктивних систем, інженерного обладнання будівель, експлуатаційних і естетичних характеристик будівельних матеріалів. РН 12 Вміти проектувати будівлі і споруди, у тому числі у складі проектної групи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Основи теорії споруд Конструкції однородинного будинку Арх. конструкції будівель та споруд Проектування однородинного будинку Супутні навчальні дисципліни Містобудівне проектування нового поселення Архітектурне проектування громадської будівлі
Короткий зміст навчальної програми: Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Будівельні конструкції будівель і споруд» визначений державними вимогами і складає 60 академічних годин (2,0 кредити EСTS). Форма підсумкового контролю знань – диференціфований залік.
Опис: Вибрати раціональні схеми і скласти ескізні плани металевого та монолітного ребристого перекриття і поперечний розріз будинку із зовнішніми несучими цегляними стінами і внутрішнім металевим та монолітним залізобетонним каркасом; виконати розрахунки металевої балки настилу, головної балки та колони першого поверху із прокатних профілів та вузла обпирання головної балки на опорний столик колони; виконати розрахунок плити у складі монолітного ребристого перекриття, на двох аркушах формату А2 викреслити план металевого перекриття, поперечний розріз будинку у металевому каркасі, конструкцію металевої головної балки та колони першого поверху, вузли обпирання головної балки на опорний столик колони та колони на монолітний фундамент, опалубочне креслення монолітного залізобетонного перекриття із схемами армування (розкладка арматурних сіток) монолітної залізобетонної плити, поперечні перерізи, робочі креслення арматурних виробів – сіток, каркасів, поперечний розріз будинку у залізобетонному варіанті, специфікацію на влаштування монолітної залізобетонної плити у складі монолітного ребристого перекриття, основні вузли для монолітної залізобетонної плити.
Методи та критерії оцінювання: Лекційні та практичні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (20%): оцінюється за однією складовою: перевірка ходу виконання курсової роботи протягом семестру (20 балів) Підсумковий контроль (80%): Захист курсової роботи згідно індивідуального завдання (пояснювальна записка і два аркуші креслення).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. 2006, Київ. 2. ДБН В.2.6-198:2014 «Сталеві конструкції» Норми проектування. 3. Клименко Ф.Є., Барабаш В.М., Стороженко Л.І. Металеві конструкції / За ред. Ф.Є. Клименка: Підручник. – 2-е видання, випр. і доп. – Львів: Світ, 2002. – 312с. 4. ДБН В.2.6-98: 2009 Бетонні та залізобетонні конструкції. 5. Стасюк М.І. Залізобетонні конструкції. Ч. І. Основи розрахунку залізобетонних конструкцій за граничними станами. ?.: ІЗМН, 1997. - 272с. 6. ДСТУ Б В. 1.2.-3: 2006. Вимоги проектування.- К.: Мінбуд України, 2006.- Юс. 7. А.П.Крамарчук, Б,М,Ільницький, Т.В.Бобало Будівельні конструкції, Навчальний посібник. Рекомендувала Науково-методична рада Національного університету «Львівська політехніка». Львів, Видавництво Львівської політехніки 2016 р. 8.Крамарчук А.П. Будівельні конструкції. Методичні рекомендації для виконання практичних занять для студентів напрямку 6.170203 «Пожежна безпека» А.П. Крамарчук, Б.М. Ільницький, Т. В. Бобало, М.Е. Волинець, 2015. – 45с. 9. Розрахунок тримальних контрукцій багатоповерхового будинку з неповним каркасом. Частина 1. Розрахунок і конструювання металевих конструкцій. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до курсової роботи з дисципліни «Будівельні конструкції» для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 «Будівництво». Львів 2015. 10. Розрахунок тримальних контрукцій багатоповрехового будинку з неповним каркасом. Частина 2. Розрахунок і конструювання залізобетонних та кам’яних конструкцій. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до курсової роботи з дисципліни «Будівельні конструкції» для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 «Будівництво». Львів 2016. 11.Електронний навчально-методичний комплекс «Будівельні конструкції»,http: //vns.lp/edu.ua/course/view.phpid=8027, E41-192-63/2016 від 26.09.2016р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Будівельні конструкції будівель і споруд (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.04.E.147
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: к.т.н., доцент Крамарчук Андрій Петрович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вміти проектувати несучі металеві і залізобетонні конструкції багатоповерхового будинку в'язевої системи з неповним каркасом згідно наступних вихідних даних: призначення будинку і місце будівництва, розміри будівлі в плані, кількість та висота поверхів; Вміти викреслити розраховані металеві та залізобетонні конструкції згідно правил ЄСКД; Вміти вибирати додаткові дані для розрахунків згідно діючих ДБН.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: К01. Володіння культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення К03. Здатність знаходити організаційно-управлінські рішення і бути готовим нести за них відповідальність, мати навички професійної комунікації, взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах К04. Здатність використовувати законодавчі, директивні, нормативні, правової документи у своїй діяльності фахові компетентності: ФК1 Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін ФК2 Базові знання в галузі архітектури і містобудування необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін ФК6 Знання наукових понять, теорій і методів у галузі реновації будівель ФК8 Компетентність у виконанні архітектурних та містобудівних робочих креслень ФК 10 Уміння фахово представляти проект – доповідати по суті проекту, опонувати рецензію, роз’яснювати окремі положення проекту
Результати навчання: РН 2 Знання державних проектних і санітарно-гігієнічних норм на основі яких здійснюється перед проектний аналіз, розрахунки, пошукове, ескізне і робоче архітектурно-містобудівне проектування РН 8 Знання основних конструктивних систем, інженерного обладнання будівель, експлуатаційних і естетичних характеристик будівельних матеріалів. РН 12 Вміти проектувати будівлі і споруди, у тому числі у складі проектної групи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Основи теорії споруд Конструкції однородинного будинку Арх. конструкції будівель та споруд Проектування однородинного будинку Супутні навчальні дисципліни Містобудівне проектування нового поселення Архітектурне проектування громадської будівлі
Короткий зміст навчальної програми: Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Будівельні конструкції будівель і споруд» визначений державними вимогами і складає 60 академічних годин (2,0 кредити EСTS). Форма підсумкового контролю знань – диференціфований залік.
Опис: Вибрати раціональні схеми і скласти ескізні плани металевого та монолітного ребристого перекриття і поперечний розріз будинку із зовнішніми несучими цегляними стінами і внутрішнім металевим та монолітним залізобетонним каркасом; виконати розрахунки металевої балки настилу, головної балки та колони першого поверху із прокатних профілів та вузла обпирання головної балки на опорний столик колони; виконати розрахунок плити у складі монолітного ребристого перекриття, на двох аркушах формату А2 викреслити план металевого перекриття, поперечний розріз будинку у металевому каркасі, конструкцію металевої головної балки та колони першого поверху, вузли обпирання головної балки на опорний столик колони та колони на монолітний фундамент, опалубочне креслення монолітного залізобетонного перекриття із схемами армування (розкладка арматурних сіток) монолітної залізобетонної плити, поперечні перерізи, робочі креслення арматурних виробів – сіток, каркасів, поперечний розріз будинку у залізобетонному варіанті, специфікацію на влаштування монолітної залізобетонної плити у складі монолітного ребристого перекриття, основні вузли для монолітної залізобетонної плити.
Методи та критерії оцінювання: Лекційні та практичні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (20%): оцінюється за однією складовою: перевірка ходу виконання курсової роботи протягом семестру (20 балів) Підсумковий контроль (80%): Захист курсової роботи згідно індивідуального завдання (пояснювальна записка і два аркуші креслення).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. 2006, Київ. 2. ДБН В.2.6-198:2014 «Сталеві конструкції» Норми проектування. 3. Клименко Ф.Є., Барабаш В.М., Стороженко Л.І. Металеві конструкції / За ред. Ф.Є. Клименка: Підручник. – 2-е видання, випр. і доп. – Львів: Світ, 2002. – 312с. 4. ДБН В.2.6-98: 2009 Бетонні та залізобетонні конструкції. 5. Стасюк М.І. Залізобетонні конструкції. Ч. І. Основи розрахунку залізобетонних конструкцій за граничними станами. ?.: ІЗМН, 1997. - 272с. 6. ДСТУ Б В. 1.2.-3: 2006. Вимоги проектування.- К.: Мінбуд України, 2006.- Юс. 7. А.П.Крамарчук, Б,М,Ільницький, Т.В.Бобало Будівельні конструкції, Навчальний посібник. Рекомендувала Науково-методична рада Національного університету «Львівська політехніка». Львів, Видавництво Львівської політехніки 2016 р. 8.Крамарчук А.П. Будівельні конструкції. Методичні рекомендації для виконання практичних занять для студентів напрямку 6.170203 «Пожежна безпека» А.П. Крамарчук, Б.М. Ільницький, Т. В. Бобало, М.Е. Волинець, 2015. – 45с. 9. Розрахунок тримальних контрукцій багатоповерхового будинку з неповним каркасом. Частина 1. Розрахунок і конструювання металевих конструкцій. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до курсової роботи з дисципліни «Будівельні конструкції» для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 «Будівництво». Львів 2015. 10. Розрахунок тримальних контрукцій багатоповрехового будинку з неповним каркасом. Частина 2. Розрахунок і конструювання залізобетонних та кам’яних конструкцій. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до курсової роботи з дисципліни «Будівельні конструкції» для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 «Будівництво». Львів 2016. 11.Електронний навчально-методичний комплекс «Будівельні конструкції»,http: //vns.lp/edu.ua/course/view.phpid=8027, E41-192-63/2016 від 26.09.2016р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Будівельні конструкції будівель і споруд

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.125
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: к.т.н., доц. Крамарчук Андрій Петрович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення дисципліни полягає у здатності студента виконувати найпростіші завдання з розрахунку металевих, залізобетонних та дерев’яних конструкцій (розрахунок згинаних та стиснутих елементів), знати характеристики матеріалів які використовують для виготовлення металевих, залізобетонних та дерев’яних конструкцій та особливості їх роботи за різних напружених станів.
Завдання: Завданням вивчення дисципліни «Будівельні конструкції будівель і споруд» є підготовка спеціаліста бакалавра який знає: а) основні положення щодо розрахунку будівельних конструкцій та основ будинків і споруд, характеристики матеріалів, що їх використовують для виготовлення металевих, залізобетонних і дерев’яних конструкцій, особливості їх роботи за різних напружених станів; б) класифікацію будівельних конструкцій і їх роль у створенні різноманітних каркасів як конструктивної основи будівель і споруд; в) виконання розрахунку та конструювання найважливіших типів з’єднань за допомогою електродугового зварювання, болтів та заклепок; г) виконання розрахунку елементів металевих, залізобетонних та дерев’яних конструкцій за методом граничних станів під дією різних силових факторів: осьових і перерізувальних сил, згинальних моментів та їхніх поєднань; д) основні питання загальної теорії розрахунку конструкцій, вміє надавати рекомендації з проектування і конструювання окремих елементів цивільних та промислових будівель. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: К01. Володіння культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення К03. Здатність знаходити організаційно-управлінські рішення і бути готовим нести за них відповідальність, мати навички професійної комунікації, взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах К04. Здатність використовувати законодавчі, директивні, нормативні, правової документи у своїй діяльності фахові компетентності: ФК1 Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін ФК2 Базові знання в галузі архітектури і містобудування необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін ФК6 Знання наукових понять, теорій і методів у галузі реновації будівель ФК8 Компетентність у виконанні архітектурних та містобудівних робочих креслень ФК 10 Уміння фахово представляти проект – доповідати по суті проекту, опонувати рецензію, роз’яснювати окремі положення проекту
Результати навчання: РН 2 Знання державних проектних і санітарно-гігієнічних норм на основі яких здійснюється перед проектний аналіз, розрахунки, пошукове, ескізне і робоче архітектурно-містобудівне проектування РН 8 Знання основних конструктивних систем, інженерного обладнання будівель, експлуатаційних і естетичних характеристик будівельних матеріалів. РН 12 Вміти проектувати будівлі і споруди, у тому числі у складі проектної групи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Основи теорії споруд Конструкції однородинного будинку Арх. конструкції будівель та споруд Проектування однородинного будинку Супутні навчальні дисципліни Містобудівне проектування нового поселення Архітектурне проектування громадської будівлі
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Будівельні конструкції будівель і споруд» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як обов’язкова дисципліна із циклу професійної підготовки. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Будівельні конструкції будівель і споруд» визначений державними вимогами і складає 90 академічних годин (3,0 кредити EСTS), з яких 56 годин відведено на аудиторні заняття та 34 години – самостійна робота студентів. У процесі опанування навчальним матеріалом студенти виконують курсову роботу. Форма підсумкового контролю знань – екзамен. В результаті вивчення дисципліни студенти повинні: - ознайомитись з нормативною та технічною літературою; знати загальні принципи розрахунків проектування будівельних конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних), володіти основами розрахунків за І та ІІ групою граничних станів.
Опис: Тема 1.1 Конструктивні елементи будинків і споруд та основні положення щодо їх розрахунку Тема 1.2 Основні принципи розрахунку будівельних конструкцій та ґрунтових основ під будинки та споруди. Тема 1.3 Навантаження і впливи. Класифікація навантажень та їх поєднання. Постійні та технологічні навантаження. Атмосферні навантаження. Нормативні та розрахункові навантаження. Нормативні та розрахункові характеристики міцності матеріалів для будівельних конструкцій. Тема 2.1 Загальні відомості про металеві конструкції та матеріали для них. Тема 2.2 Розрахунок елементів за умов різноманітних силових впливів. Елементи, які завантажені осьовою силою. Тема 2.3 Згинані елементи. Тема 2.4 Позацентрово розтягнені, позацентрово стиснені та стиснено-зігнуті елементи. Тема 2.5 З'єднання в металевих конструкціях. Тема 2.6 З'єднання в металевих конструкціях. Електрозварні з’єднання. Тема 3.1 Загальні відомості про залізобетонні конструкції та їх елементи. Тема 3.2 Матеріали для залізобетонних конструкцій: бетон і його фізико-механічні властивості. Тема 3.3 Арматура та її властивості. Тема 3.4 Залізобетон та його властивості. Види залізобетону. Зчеплення арматури з бетоном. Зона анкетування. Усадка та повзучість залізобетону. Тема 3.5 Основи теорії розрахунку залізобетонних конструкцій. Тема 3.6 Розрахунок нормальних перерізів згинаних залізбетонних елементів прямокутного профілю з одиночним армуванням. Тема 3.7 Розрахунок нормальних перерзів згинаних залізобетонних елементів таврового профілю з одиночним армуванням. Тема 3.8 Розрахунок похилих перерізів залізобетонних згинаних елементів у зоні дії поперечних сил. Тема 3.9 Плоскі балкові залізобетонні перекриття. Розрахунок і конструювання робочої арматури ствола колони. Тема 4.1 Загальні відомості про деревину. Тема 4.2 Загальні відомості про деревину. Тема 4.3 Розрахунок елементів дерев’яних конструкцій.
Методи та критерії оцінювання: Лекційні та практичні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль оцінюється за двома складовими: виконання задач (15 балів) та усне опитування (5 балів) Екзаменаційний контроль включає два етапи: тестовий контроль у середовищі ВНС (40 балів) та білет типу ESSE – 40 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 7. Навчально-методичне забезпечення 1 Розрахунок тримальних контрукцій багатоповерхового будинку з неповним каркасом. Частина 1. Розрахунок і конструювання металевих конструкцій. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до курсової роботи з дисципліни «Будівельні конструкції» для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 «Будівництво». Львів 2015 2 Розрахунок тримальних контрукцій багатоповрехового будинку з неповним каркасом. Частина 2. Розрахунок і конструювання залізобетонних та кам’яних конструкцій. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до курсової роботи з дисципліни «Будівельні конструкції» для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 «Будівництво». Львів 2016 3 Залізобетонні конструкції будівель та споруд. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання розрахунково-графічної роботи для стулентів спеціальностей 8.06010201, 8.06010202, 8.06010203 «Архітектура будівель та споруд», «Містобудування», «Дизайн архітектурного середовища». Львів 2015. 4 БУДІВЕЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ для виконання практичних занять для студентів напряму 6.170203 «Пожежна безпека». Львів 2015. 5 Електронний навчально-методичний комплекс «Будівельні конструкції» Сертифікат №01742, адреса розміщення http://vns.lp.edu.ua/course/view.phpid=8027., укладачі Крамарчук Андрій Петрович, Ільницький Борис Мар’янович. 8. Рекомендована література Базова 1. Клименко Ф.Є., Барабаш В.М., Стороженко Л.І. Металеві конструкції / За ред. Ф.Є. Клименка: Підручник. – 2-е видання, випр. і доп. – Львів: Світ, 2002. – 312с. 2. А.П.Крамарчук, Б.М.Ільницький, Т.В.Бобало Будівельні конструкції. Львів. Видавництво Львівської політехніки 2016.-199с. 2. Бучок Ю.Ф. Будівельні конструкції: Основи розрахунку. – К.: Вища шк., 1994. 3. Бліхарський З.Я. Розрахунок і конструювання нормальних і похилих перерізів залізобетонних елементів. Навчальний посібник. З.Я. Бліхарський, І.І. Кархут, Р.Ф. Струк. Львів, 2014 С141. 4. Стасюк М.І. Залізобетонні конструкції. Ч.І. Основи розрахунку залізобетонних конструкцій за граничними станами: Навч. посібник. – К.: ІЗМН, 1997. – 272с. 6 Практичний розрахунок елементів залізобетонних конструкцій за ДБН В.2.6-98:2009 у порівнянні з розрахунками за СНиП 2.03.01-84* і EN 1992-1-1 (Eurocod 2) В.М. Бабаєв, А.М. Бамбура, О.М. Пустовойтова, П.А Резник, Є.Г.Стоянов, В.С.Шмуклер. Харків,ТОВ «Золоті сторінки», 2015. 7 Р.А. Шмиг, І. Добрянський, О.І.Грицина. Розрахунок металевих балок. Навчальний посібник. Львів 2016. 8 Мурашко Л.А., Колядкова В.М., Сморкалов Д.В. Розрахунок за міцністю перерізів нормальних та похилих до поздовжньої осі згинальних залізобетонних елементів за ДБН В.2.6-98: 2009 Бетонні та залізобетонні конструкції. 9 С.С. Гомон. Національний університет водного господарства та природокористування. Конструкції з дерева та пластмас. Навчальний посібник. Рівне 2016. Допоміжна 1. ДСТУ 3760:2006. Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій. Загальні технічні умови.–К.: Держстандарт України, 2007.–20 с. 2. ДБН В.2.6-198:2014. Сталеві конструкції. Норми пректування, виготовлення і монтажу. – К.: Мінрегіонбуд України, 2014. – 199 с. 3. ДБН В.2.6-98:2009. Бетонні та залізобетонні конструкції. 4 ДСТУ Б В.2.6-156:2010. Бетонні та залізобетонні конструкції з важкого бетону. 5. ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. – К.: Мінбуд України, 2006.– 60 с. 6. ДСТУ Б В.1.2-3:2006. Прогини і переміщення..-К.: Мінбуд України, 2006.- 10с. 7. ДБН В.2.6-161:2010. Конструкції будинків і споруд. Дерев’яні конструкції / Мінрегіонбуд України. К:ДП Украрбудінформ, 2011. 9. Інформаційні ресурси. 1. Електронний навчально-методичний комплекс «Будівельні конструкції» Сертифікат №01742, адреса розміщення http://vns.lp.edu.ua/course/view.phpid=8027., укладачі Крамарчук Андрій Петрович, Ільницький Борис Мар’янович. 2. Електронний навчально-методичний комплекс «Будівельні конструкції будівлі та споруди», Кафедра будівельних конструкцій та мостів, адреса розміщення http://vns.lp.edu.ua/course/view.phpid=6324 укладачі Крамарчук Андрій Петрович, Ільницький Борис Мар’янович.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).