Основи теорії автоматичного регулювання

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.03.E.082
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: старший викладач Протасевич В.Г.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студенти повинні: - знати принципи побудови, математичного опису, методи аналізу та синтезу систем радіоавтоматики, - вміти за структурними, функціональними схемами визначати стійкість та точність систем радіоавтоматики, - вміти синтезувати систему РА з заданими технічними характеристиками за її передавальною функцією.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Функції комплексної змінної та операційне числення . Основи теорії кіл. Сигнали та процеси в радіотехніці. Аналогові електронні пристрої. Кореквізити:Цифрові пристрої та мікропроцесори
Короткий зміст навчальної програми: Основні принципи побудови систем радіоавтоматики з розімкненим та замкненим контуром керування. Елементи систем радіоавтоматики. Функціональні схеми радіотехнічних слідкуючих систем: систем частотного та фазового автопідстроювання, систем слідкування за часовим положенням сигналу. Математичні методи опису САК. Типові динамічні ланки та їх характеристики. Приклад побудови математичної моделі слідкуючої системи. Аналіз стійкості та точності лінійних САК.Нелінійні системи РА. Дискретні системи РА.Методи аналізу цифрових систем.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30 %): письмові звіти з лабораторних робіт (20 %),виконання контрольних завдань та усне опитування (10 %). Екзамен (70 %, письмово-усна форма).
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Радиоавтоматика /Под ред. В.А. Бессекерского. -М. Высшая школа, 1985, 271 с. 2. Радиоавтоматика. Г.Ф.Коновалов. -М. Высшая школа, 1991.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).