Об'єктно-орієнтоване програмування, частина 1

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.00.O.024
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Яковенко Євгенія Ігорівна, к.т.н., доцент
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Знання базових при нципів ООП і вміння застосовувати їх при розв'язанні прикладних задач
Завдання: Загальні компетентності: -Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; -Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; -Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел Фахові компетентності: - Здатність брати участь в створенні прикладного програмного забезпечення для елементів інфокомунікаційних, телекомунікаційних мереж, радіотехнічних систем та систем теле-та радіомовлення
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: - розуміння основ апаратного і програмного забезпечення комп’ютера; - розуміння основ побудови алгоритмів і блок-схем; - розуміння і використання базових програмних конструкцій на Java; - тестування програм; - використання об’єктно-орієнтованого підходу у задачах програмування на Java; - написання програм з використанням вищеперерахованих навичок
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Програмування, част.1 і 2
Короткий зміст навчальної програми: Курс складений з метою вивчення основ інформатики та об’єктно-орієнтованого програмування. Розглянуті основні типи алгоритмів і їх реалізація в Java. Детально розглянутий синтаксис мови Java, ключові слова і оператори. У курсі також викладені основи об’єктно-орієнтованого програмування. Лабораторні роботи передбачають розвиток практичних навичок програмування, знаходження помилок і аналізу одержаних результатів. У якості середовища програмування використовується Intellij Idea
Опис: Технологія Java. Платформи JAVA і Java IDE Особливості синтаксису Java. Примітивні типи даних Класи. Принципи ООП. Бібліотеки і пакети Потоки введення – виведення Можливості та особливості різних бібліотек GUI Класи графічних компонентів Події компонентів
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: виконання та захист лабораторних робіт Підсумковий контроль: екзамен. Розподіл балів у 100-бальній шкалі: Поточний контроль -30 балів, з них: Аудиторна робота (виконання лабораторних робіт та оформлення звітів) -20 балів; Самостійна робота (підготовка та захист лабораторних робіт) – 10 балів; Екзамен -70 балів, з них: Письмова частина -55 балів; Усна компонента -15 балів
Критерії оцінювання результатів навчання: ЄКТС
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. О.Васільєв. Програмування мовою Java- Навчальна книга, 2020, 696 с. 2. Кетті Сьєрра, Берт Бейтс. Head First. Java-Фабула, 2022, 720 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).