Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.01.O.057
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Телекомунікації
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.02.O.072
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Телекомунікації
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.03.O.087
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: викладачі кафедри РЕПС
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є: • збір, узагальнення й аналіз матеріалу необхідного для виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи. Це зокрема передбачає: • ознайомлення із структурою організацій, підприємств і установ, на які студент скерований для проходження практики за темою кваліфікаційної роботи; • закріплення та поглиблення теоретичних знань в галузі телекомунікацій та радіотехніки; • ознайомлення з методикою проектування та експлуатації радіоелектронних пристроїв та систем; • освоєння правил оформлення технічної документації згідно чинних стандартів;
Завдання: Завданням практики є: • вивчення сучасних досягнень науки й техніки, порядок їх впровадження в галузі телекомунікацій та радіотехніки; • узагальнення, систематизація, закріплення і поглиблення знань з вивчених дисциплін навчального плану; • отримання досвіду вирішення практичних задач проектування та експлуатації радіотехнічних пристроїв та систем; • отримання досвіду вирішення практичних задач проектування та експлуатації апаратури для радіозв’язку, радіомовлення і телебачення; • ознайомлення з організацією проектних робіт в галузі радіотехнічних систем та (або) апаратури для радіозв’язку, радіомовлення і телебачення; • порядком розробки, проходження та затвердження проектної і технічної документації на підприємствах, діяльність яких, орієнтована на розроблення та експлуатацію радіотехнічних систем різного призначення; • акумулювання й аналіз матеріалів для підготовки бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Результати навчання: В результаті проходження практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи студенти повинні отримати нові знання та уміння передбачені професійно-практичною складовою ОНП спеціальності. Знання: • Організаційної структури бази практики; • Методики проведення науково-дослідних та/або проектно конструкторських робіт, отримання та аналізу теоретичних та експериментальних даних, оприлюднення результатів; • Прикладного програмного забезпечення, використовуваного в процесі виконання індивідуальних завдань, необхідного для отримання та обробки результатів досліджень; • Пакетів прикладних програм, використовуваних при виконанні проектно-конструкторських робіт. Вміння: • Проведення пошуку та аналізу наукової та технічної літератури за тематикою бакалаврської кваліфікаційної роботи; • Узагальнення інформації з літературних джерел та оцінки їх наукової новизни та практичної цінності; • Проведення експериментальних досліджень з використанням обладнання та вимірювальних пристроїв, наданих базою практики. Комунікації: Обмін отриманими результатами виконання індивідуальних завдань з колегами та керівниками, їх презентація та відстоювання перед фахівцями. Автономія та відповідальність: Здатність до самостійного навчання
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Залежить від теми обраної бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи призначена для: • закріплення та поглиблення теоретичних знань з дисциплін радіотехнічного профілю; • ознайомлення із застосуванням методів проектування радіотехнічних пристроїв та систем; • збору матеріалів, необхідних для написання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Опис: Індивідуальні завдання можуть відповідати таким напрямкам: 1. Проектування радіоприймальних пристроїв. 2. Проектування радіопередавальних пристроїв. 3. Проектування антенно-фідерних пристроїв. 4. Моделювання та розроблення вузлів та пристроїв НВЧ. 5. Моделювання та розроблення систем автоматичного керування. 6. Моделювання та розроблення систем керування роботами-маніпуляторами. 7. Моделювання, розроблення та програмування рухомих роботів. 8. Розроблення пристроїв та систем на основі мікроконтролерів. 9. Проектування радіотехнічних систем. 10. Моделювання радіотехнічних систем. 11. Дослідження та моделювання цифрових систем передачі даних. 12. Розроблення, дослідження та оптимізація цифрових систем обробки зображень. 13. Розроблення електротехнічних пристроїв РЕЗ. 14. Математичне моделювання радіоелектронних вузлів та пристроїв . 15. Проектування вузлів мультимедійних пристроїв. 16. Розроблення алгоритмів та програм оброблення даних та сигналів. 17. Дослідження та оптимізація методів формування та генерування сигналів. 18. Проектування вбудованих систем. 19. Дослідження методів оптимізації роботи цифрових логікових пристроїв.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль, усний захист звіту та результатів проходження практики перед комісією
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 10 балів, оцінка за практику керівника від підприємства - 20 балів, захист звіту та результатів проходження практики - 70 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Залежить від теми обраної бакалаврської кваліфікаційної роботи
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.04.O.102
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: викладачі кафедри РЕПС
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є: • збір, узагальнення й аналіз матеріалу необхідного для виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи. Це зокрема передбачає: • ознайомлення із структурою організацій, підприємств і установ, на які студент скерований для проходження практики за темою кваліфікаційної роботи; • закріплення та поглиблення теоретичних знань в галузі телекомунікацій та радіотехніки; • ознайомлення з методикою проектування та експлуатації радіоелектронних пристроїв та систем; • освоєння правил оформлення технічної документації згідно чинних стандартів;
Завдання: Завданням практики є: • вивчення сучасних досягнень науки й техніки, порядок їх впровадження в галузі телекомунікацій та радіотехніки; • узагальнення, систематизація, закріплення і поглиблення знань з вивчених дисциплін навчального плану; • отримання досвіду вирішення практичних задач проектування та експлуатації радіотехнічних пристроїв та систем; • отримання досвіду вирішення практичних задач проектування та експлуатації апаратури для радіозв’язку, радіомовлення і телебачення; • ознайомлення з організацією проектних робіт в галузі радіотехнічних систем та (або) апаратури для радіозв’язку, радіомовлення і телебачення; • порядком розробки, проходження та затвердження проектної і технічної документації на підприємствах, діяльність яких, орієнтована на розроблення та експлуатацію радіотехнічних систем різного призначення; • акумулювання й аналіз матеріалів для підготовки бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Результати навчання: В результаті проходження практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи студенти повинні отримати нові знання та уміння передбачені професійно-практичною складовою ОНП спеціальності. Знання: • Організаційної структури бази практики; • Методики проведення науково-дослідних та/або проектно конструкторських робіт, отримання та аналізу теоретичних та експериментальних даних, оприлюднення результатів; • Прикладного програмного забезпечення, використовуваного в процесі виконання індивідуальних завдань, необхідного для отримання та обробки результатів досліджень; • Пакетів прикладних програм, використовуваних при виконанні проектно-конструкторських робіт. Вміння: • Проведення пошуку та аналізу наукової та технічної літератури за тематикою бакалаврської кваліфікаційної роботи; • Узагальнення інформації з літературних джерел та оцінки їх наукової новизни та практичної цінності; • Проведення експериментальних досліджень з використанням обладнання та вимірювальних пристроїв, наданих базою практики. Комунікації: Обмін отриманими результатами виконання індивідуальних завдань з колегами та керівниками, їх презентація та відстоювання перед фахівцями. Автономія та відповідальність: Здатність до самостійного навчання
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Залежить від теми обраної бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи призначена для: • закріплення та поглиблення теоретичних знань з дисциплін радіотехнічного профілю; • ознайомлення із застосуванням методів проектування радіотехнічних пристроїв та систем; • збору матеріалів, необхідних для написання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Опис: Індивідуальні завдання можуть відповідати таким напрямкам: 1. Проектування радіоприймальних пристроїв. 2. Проектування радіопередавальних пристроїв. 3. Проектування антенно-фідерних пристроїв. 4. Моделювання та розроблення вузлів та пристроїв НВЧ. 5. Моделювання та розроблення систем автоматичного керування. 6. Моделювання та розроблення систем керування роботами-маніпуляторами. 7. Моделювання, розроблення та програмування рухомих роботів. 8. Розроблення пристроїв та систем на основі мікроконтролерів. 9. Проектування радіотехнічних систем. 10. Моделювання радіотехнічних систем. 11. Дослідження та моделювання цифрових систем передачі даних. 12. Розроблення, дослідження та оптимізація цифрових систем обробки зображень. 13. Розроблення електротехнічних пристроїв РЕЗ. 14. Математичне моделювання радіоелектронних вузлів та пристроїв . 15. Проектування вузлів мультимедійних пристроїв. 16. Розроблення алгоритмів та програм оброблення даних та сигналів. 17. Дослідження та оптимізація методів формування та генерування сигналів. 18. Проектування вбудованих систем. 19. Дослідження методів оптимізації роботи цифрових логікових пристроїв.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль, усний захист звіту та результатів проходження практики перед комісією
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 10 балів, оцінка за практику керівника від підприємства - 20 балів, захист звіту та результатів проходження практики - 70 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Залежить від теми обраної бакалаврської кваліфікаційної роботи
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.05.O.117
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Призначаються на період практики
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Виконання етапів бакалаврської кваліфікаційної роботи: Збирання та обробка інформаційних матеріалів. Аналітичне обгрунтування технічних аспектів. Розробка технічних задач. Економічне обгрунтування. Охорона праці. Виконання графічної частини. Оформлення пояснювальної записки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вибираються відповідно до теми бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Робота з інформаційними матеріалами. Консультації з лекторами... Виконнаня етапів бакалаврської роботи.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль керівником практики від виробництва (оцінка щоденника та звіту за результатами проходження практики); контрольний захід (залік диференційований у вигляді усного захисту звіту по практиці та опитування для оцінки загального рівня знань пов’язаних з проходженням практики)
Рекомендована література: Вибирається відповідно до теми бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.06.O.132
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Призначаються на період практики
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Виконання етапів бакалаврської кваліфікаційної роботи: Збирання та обробка інформаційних матеріалів. Аналітичне обгрунтування технічних аспектів. Розробка технічних задач. Економічне обгрунтування. Охорона праці. Виконання графічної частини. Оформлення пояснювальної записки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вибираються відповідно до теми бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Робота з інформаційними матеріалами. Консультації з лекторами... Виконнаня етапів бакалаврської роботи.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль керівником практики від виробництва (оцінка щоденника та звіту за результатами проходження практики); контрольний захід (залік диференційований у вигляді усного захисту звіту по практиці та опитування для оцінки загального рівня знань пов’язаних з проходженням практики)
Рекомендована література: Вибирається відповідно до теми бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.07.O.147
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: викладачі кафедри РЕПС
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є: • збір, узагальнення й аналіз матеріалу необхідного для виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи. Це зокрема передбачає: • ознайомлення із структурою організацій, підприємств і установ, на які студент скерований для проходження практики за темою кваліфікаційної роботи; • закріплення та поглиблення теоретичних знань в галузі телекомунікацій та радіотехніки; • ознайомлення з методикою проектування та експлуатації радіоелектронних пристроїв та систем; • освоєння правил оформлення технічної документації згідно чинних стандартів;
Завдання: Завданням практики є: • вивчення сучасних досягнень науки й техніки, порядок їх впровадження в галузі телекомунікацій та радіотехніки; • узагальнення, систематизація, закріплення і поглиблення знань з вивчених дисциплін навчального плану; • отримання досвіду вирішення практичних задач проектування та експлуатації радіотехнічних пристроїв та систем; • отримання досвіду вирішення практичних задач проектування та експлуатації апаратури для радіозв’язку, радіомовлення і телебачення; • ознайомлення з організацією проектних робіт в галузі радіотехнічних систем та (або) апаратури для радіозв’язку, радіомовлення і телебачення; • порядком розробки, проходження та затвердження проектної і технічної документації на підприємствах, діяльність яких, орієнтована на розроблення та експлуатацію радіотехнічних систем різного призначення; • акумулювання й аналіз матеріалів для підготовки бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Результати навчання: В результаті проходження практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи студенти повинні отримати нові знання та уміння передбачені професійно-практичною складовою ОНП спеціальності. Знання: • Організаційної структури бази практики; • Методики проведення науково-дослідних та/або проектно конструкторських робіт, отримання та аналізу теоретичних та експериментальних даних, оприлюднення результатів; • Прикладного програмного забезпечення, використовуваного в процесі виконання індивідуальних завдань, необхідного для отримання та обробки результатів досліджень; • Пакетів прикладних програм, використовуваних при виконанні проектно-конструкторських робіт. Вміння: • Проведення пошуку та аналізу наукової та технічної літератури за тематикою бакалаврської кваліфікаційної роботи; • Узагальнення інформації з літературних джерел та оцінки їх наукової новизни та практичної цінності; • Проведення експериментальних досліджень з використанням обладнання та вимірювальних пристроїв, наданих базою практики. Комунікації: Обмін отриманими результатами виконання індивідуальних завдань з колегами та керівниками, їх презентація та відстоювання перед фахівцями. Автономія та відповідальність: Здатність до самостійного навчання
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Залежить від теми обраної бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи призначена для: • закріплення та поглиблення теоретичних знань з дисциплін радіотехнічного профілю; • ознайомлення із застосуванням методів проектування радіотехнічних пристроїв та систем; • збору матеріалів, необхідних для написання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Опис: Індивідуальні завдання можуть відповідати таким напрямкам: 1. Проектування радіоприймальних пристроїв. 2. Проектування радіопередавальних пристроїв. 3. Проектування антенно-фідерних пристроїв. 4. Моделювання та розроблення вузлів та пристроїв НВЧ. 5. Моделювання та розроблення систем автоматичного керування. 6. Моделювання та розроблення систем керування роботами-маніпуляторами. 7. Моделювання, розроблення та програмування рухомих роботів. 8. Розроблення пристроїв та систем на основі мікроконтролерів. 9. Проектування радіотехнічних систем. 10. Моделювання радіотехнічних систем. 11. Дослідження та моделювання цифрових систем передачі даних. 12. Розроблення, дослідження та оптимізація цифрових систем обробки зображень. 13. Розроблення електротехнічних пристроїв РЕЗ. 14. Математичне моделювання радіоелектронних вузлів та пристроїв . 15. Проектування вузлів мультимедійних пристроїв. 16. Розроблення алгоритмів та програм оброблення даних та сигналів. 17. Дослідження та оптимізація методів формування та генерування сигналів. 18. Проектування вбудованих систем. 19. Дослідження методів оптимізації роботи цифрових логікових пристроїв.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль, усний захист звіту та результатів проходження практики перед комісією
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 10 балів, оцінка за практику керівника від підприємства - 20 балів, захист звіту та результатів проходження практики - 70 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Залежить від теми обраної бакалаврської кваліфікаційної роботи
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.08.O.162
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теоретична радіотехніка та радіовимірювання
Лектор: Ст. викладач, к.т.н. Шкілюк Олександр Петрович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: поглиблення та закріплення теоретичних знань з усіх дисциплін навчального плану, збирання фактичного матеріалу, необхідного для виконання кваліфікаційної роботи, формування у студентів, на базі одержаних під час навчання в університеті теоретичних знань та практичної підготовки, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих і ринкових умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності.
Завдання: • формування технічного завдання на магістерську кваліфікаційну роботу, а також підготовка необхідних документів для його затвердження на засіданні кафедри; • підготовка необхідних матеріалів для виконання магістерської кваліфікаційної роботи; • ознайомлення зі структурою конкретного підприємства (організації), організацією процесу проектування та обслуговування телекомунікаційного обладнання, особливостями організації роботи підприємства в сьогоднішніх економічних умовах.
Результати навчання: Після закінчення практики студенти складають диференційований залік перед комісією, яка призначається завідувачем кафедри. До складу комісії обов’язково входять керівники практики від ВНЗ і підприємства, а також керівники кваліфікаційних робіт. Рекомендується також проводити прийом заліку безпосередньо на підприємстві із залученням представників та спеціалістів від виробництва. Оцінка результатів практики дається за п’ятибальною шкалою з врахуванням відповідей студента, якості представленого звіту, відгуку керівника про роботу студента за час практики. Оцінка з практики враховується на рівні з іншими оцінками, які характеризують успішність студента. Результати складання заліку з практики заносять в екзаменаційну відомість і проставляються в заліковій книжці.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Дослідницька практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи студентів університету проводиться на базах практики – в науково-дослідних і конструкторських підрозділах відповідних науково-дослідних і проектних організацій, а також на заводах, підприємствах, установах, кафедрах, науково-технічний рівень яких відповідає вимогам робочої програми практики, Як правило, практика організовується на тих підприємствах і в тих організаціях і установах, в яких пропонують теми кваліфікаційних робіт і які забезпечують відповідний рівень проведення практики студентів та їх подальше працевлаштування.
Опис: - вивчення відомих аналогів систем та мереж, максимально подібних до тих об’єктів, що досліджуються, аналіз потреби у їх розробленні та виготовленні та ін.; - збір вихідних даних, необхідних для проектування та експлуатації відповідного класу засобів телекомунікацій; - вивчення методів та методик аналізу, синтезу та оптимізації окремих вузлів, пристроїв, а також розроблення алгоритмів і програм їх реалізації в рамках САПР; - розроблення функціональних та принципових схем, необхідних в подальшій роботі над темою кваліфікаційної роботи; - вивчення організаційно-економічних питань, які необхідно вирішити при проектуванні чи дослідженні телекомунікаційних систем та мереж, вивчення методик оцінки економічної ефективності розроблюваної системи та проведених досліджень і збір даних про економічну ефективність аналогів; - вияснення на базі практики можливості практичної реалізації рішень, які будуть запропоновані в ході дипломного проектування, а також їх перспективність.
Методи та критерії оцінювання: Диференційований залік перед комісією, яка призначається завідувачем кафедри.
Критерії оцінювання результатів навчання: Вводиться система поточного та підсумкового контролю виконання окремих розділів індивідуального завдання та всієї практики від ВНЗ та підприємства. Диференційований залік – 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Методичні вказівки щодо виконання та захисту кваліфікаційної роботи для отримання ступеня бакалавр і магістр.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).