Психологія цифрового брендингу у професійній діяльності

Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 8.053.00.M.029
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: Свідерська Ольга - кандидат політичних наук, доцент кафедри теоретичної та практичної психології
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ЗН 1. Володіти сучасними знаннями методології наукового пізнання: філософського, загально-предметного, конкретно предметного і технологічно-методичного рівнів. ЗН 2. Знати основні вітчизняні та закордонні психологічні концепції, парадигми, теоретичні та практичні проблеми сучасної психології. КОМ 2. Застосовувати сучасні інформаційно-цифрові інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій. КОМ 3. Презентувати результати своїх досліджень на наукових заходах, використовувати українську та/або іноземну мову (в першу чергу – англійську) у науковій, інноваційній та педагогічній діяльності. АіВ 1. Вміти діяти відповідально та свідомо, на основі етичних засад, з дотриманням норм академічної та професійної доброчесності АіВ 3. Усвідомлювати та нести особисту відповідальність за отримані результати дослідження. АіВ 4. Проявляти повагу до мультикультурності та різноманіття, демонструвати толерантність щодо релігійних, расових та гендерних приналежностей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Академічне підприємництво Педагогічна практика
Короткий зміст навчальної програми: Результатом впровадження курсу «Цифровий брендинг професійної діяльності» в навчальну програму підготовки доктора філософії є необхідність навчитися формувати свій імідж відповідно до світових віртуальних тенденцій. Цифровий брендинг психолога – це покрокова програма розвитку власної пізнаваності на ринку психологічних послуг. Це вміння виюувати стратегію комунікації із своїм клієнтом та створити по-справжньому якісний бренд психологічних послуг.
Методи та критерії оцінювання: Максимальна кількість балів, які може отримати студент під час навчання 40 (ПК), що включає в себе виступи на практичних заняттях, аналіз фахової літератури, участь у дискусіях, виконання індивідуального завдання, результати тестування за кожною із тем. Система за якою студент набирає бали – накопичувальна. Під час екзамену студент може набрати максимально 60 балів, що включає 45 балів за тестування та 15 балів за усну компоненту. Мінімальний бал з яким здобувач допускається до екзамену – 0 балів. Відпрацювань на дисципліні не передбачено. Методами діагностики результатів навчання : усне опитування, яке здійснюється під час практичних та індивідуально-консультативних занять; письмовий контроль: оцінювання есе, виконанні індивідуально-дослідних завдань; побічне спостереження: під час семінарських занять, рольових та ділових ігор та ін.; дискусії: під час семінарських та індивідуально-консультативних занять, колоквіумів; тестування за кожної із вивчених тем та у підсумковому (екзаменаційному) оцінюванні.
Рекомендована література: 1. Роулз. Д. Цифровий брендинг. Детальна покрокова інструкція зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань. Харків: Фабула. 2020. 256 с. 2. Студінська Г.Я. Методологічні підходи до визначення поняття «бренд». Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки. Випуск 8. Частина 1. 2014. С. 121 – 125. 3. Філановський О. Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх. Київ: Наш формат. 2019. 176 c. 4. Embracing our robot future: welcome to the workplace of tomorrow URL: https://cutt.ly/gSyKUgG 5. The digital marketing challenge, and how to tackle it URL: https://cutt.ly/ASyKfMv
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).