Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.073.00.O.012
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., доц. Новаківський Ігор Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: - знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для формування економічної системи управління організацій в умовах глобалізації та інформатизації; - здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами; - вміння виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень; - вміння використовувати сучасні методи і засоби формування інноваційних стратегій та підвищення конкурентоспроможності організацій; вміння демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації; - здатність розв’язувати практичні економічні завдання у процесі управління конкурентоспроможністю інноваційної туристичної організації, що передбачає застосування відповідних методів, інструментів і моделей; - вміння демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним; - донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: прореквізити: кореквізити: Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Короткий зміст навчальної програми: Пошук літератури за темою магістерської роботи. Формулювання мети і завдань магістерського дослідження. Визначення об’єкту і предмету дослідження. Підготовка презентації та виступу за теоретичною частиною магістерської роботи. Визначення економіко-математичної моделі для розв’язання завдань магістерської роботи. Підготовка матеріалів для друку, підготовка до рецензування, пересилання матеріалів
Опис: Пошук літератури за темою магістерської роботи. Формулювання мети і завдань магістерського дослідження. Визначення об’єкту і предмету дослідження. Підготовка презентації та виступу за теоретичною частиною магістерської роботи. Визначення економіко-математичної моделі для розв’язання завдань магістерської роботи. Підготовка матеріалів для друку, підготовка до рецензування, пересилання матеріалів
Методи та критерії оцінювання: - письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, представлення презентацій, підготовка тез (60 %) - підсумковий контроль (залік): письмово-усна форма (40%)
Критерії оцінювання результатів навчання: • Оцінка «відмінно» (88-100 балів) відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; • Оцінка «добре» (71-87 балів) відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; • Оцінка «задовільно» (50-70 балів) відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки. • Оцінка «незадовільно» (0-49 балів) передбачає, що студент не розуміє суті поставлених питань та не знає основних понять курсу.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: • Оцінка «відмінно» (88-100 балів) відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; • Оцінка «добре» (71-87 балів) відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; • Оцінка «задовільно» (50-70 балів) відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки. • Оцінка «незадовільно» (0-49 балів) передбачає, що студент не розуміє суті поставлених питань та не знає основних понять курсу.
Рекомендована література: 1. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень: Підручник для студентів економ, спец, вузів. 3-е видання, перероблене і доповнене. – К.: Вища школа, 2011. – 271 с. 2. Ковальчук В. В. Основи наукових досліджень. Навчальний посібник. – К.: «Слово», 2009. – 240 с. 3. Новаківський І.І. Управління інноваційними проектами : Конспект лекцій для студентів спеціальності 8.050209 „Менеджмент інноваційної діяльності”. / І.І., Новаківський, І.Я. Кулиняк // - Львів: Вид-во Національного університету “Львівська політехніка”, 2014. – 52 с. 4. Новаківський І.І. Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід. Підручник / І.І. Новаківський, І.І. Грибик, Н.В. Смолінська – -К: Вид-вничий дім «Кондор» 2019. – 440 с.Петрович Й.М. Управління інноваційними проектами: навч. посібник / Й. М. Петрович, І. І. Новаківський ; за заг. ред. Й. М. Петровича. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2016. – 316 с. 5. Петрович Й.М. Управління проектами: підручник / Й. М. Петрович, І. І. Новаківський ; за заг. ред. Й. М. Петровича. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2018. – 396 с. 6. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручник. – 6-є видання, перероблене і доповнене. – К.: Знання, 2011. – 311 с.