Проєктування інноваційних туристичних продуктів

Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності
Код дисципліни: 7.073.02.E.021
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Кулініч Тетяна Володимирівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: ? знання сутності, складових та особливостей туристичного маршруту; - розуміння технології проектування нових туристичних маршрутів; - знання порядку формування нових турів, інструментарію просування туристичних продуктів; - вміння розробляти нові туристичні маршрути і формувати нові тури, визначати ціну нових турів, розробляти заходи із просування туристичних продуктів на ринок
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: прореквізити: Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності туристичної організації кореквізити:
Короткий зміст навчальної програми: Туристичний продукт і його складові. Туристичні маршрути. Технологія проектування нового туристичного маршруту. Формування нових турів. Просування нових туристичних маршрутів і турів. Нові види туристичної діяльності, їх реалізація в Україні.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: письмові звіти з практичних робіт, усне опитування, контрольні роботи (тільки для студентів заочної форми навчання) (40 %) • підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Карягін Ю.О. Маркетинг турпродукту / Ю.О. Карягін, З.І. Тимошенко, Т.О. Демура, Г.Б. Мунін. – К.: Кондор, 2009. – 394 с. 2. Качмарек Я. Туристический продукт. Замысел. Организация. Управление: учеб. пособ: пер. с польск. / Я Качмарек, А. Стасяк, Б. Володарчик. – М., 2008. – 280 с. 3. Веткин В.А. Технология создания туристического продукта / В.А. Веткин. – М.: Гросс – Медиа, 2008. – 216 с. 4. Любіцева О.О. Туристичні ресурси України: навч. посіб. / О.О. Любіцева, Є.В. Панкова, В.Г. Стафійчук. – К.: Альтпрес, 2007. – 369 с. 5. Організування туристичної діяльності: навч. посібник / О.Є. Кузьмін, А.В. Дубодєлова, І.Я. Кулиняк, Х.Ю. Малкуш. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 355 с. 6. Кифяк В.Ф. Організація туризму: навч. посіб. / В.Ф. Кифяк. – Чернівці: Книги ХХІ, 2008. – 344 с. 7. Школа І.М. Менеджмент туристичної індустрії: навч. посіб / за ред. проф. І.М. Школи – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. – 662 с. 8. Новини туристичної індустрії [Е-ресурс]. – URL : http://www.tourismnews.com.ua
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Проєктування інноваційних туристичних продуктів (курсовий проєкт)

Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності
Код дисципліни: 7.073.02.E.022
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., проф. Карий Олег Ігорович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: • розуміння інструментів та стратегій, що мають відношення до діагностування та аналізу стану розвитку виробничо-господарської та фінансово-економічної діяльності підприємств та організацій на рівні, що дозволить працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні знання; • здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному та суспільному рівнях; • здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики; • нести соціальну відповідальність за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: • Проектний менеджмент; • Управління інноваційним розвитком організацій; кореквізити: • Маркетинг інновацій.
Короткий зміст навчальної програми: Стратегічні зони господарювання. Стратегічні господарські підрозділи (СГП). Бачення, місія та цілі інноваційного розвитку підприємства та його СГП. Можливості і загрози, сильні і слабкі сторони підприємства. Портфельний аналіз. Стратегічні альтернативи. Вибір та обґрунтування стратегії інноваційного розвитку підприємства.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: • звіт за результатами виконання курсової роботи, підсумковий контроль (рівень виконання завдання – 70%, оформлення- 10%, захист -20%)
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» (88-100 балів) відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; Оцінка «добре» (71-87 балів) відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; Оцінка «задовільно» (50-70 балів) відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки. Оцінка «незадовільно» (0-49 балів) передбачає, що студент не розуміє суті поставлених питань та не знає основних понять курсу.
Рекомендована література: 1. Чухрай Н.І. Управління інноваціями: навчальний посібник / Н.І. Чухрай, Л.С. Лісовська – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 280 с. 2. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с. 3. Чухрай Н. Товарна інноваційна політика: Підручник. – К.: Кондор, 2006. – 356 с. 4. Подольчак Н.Ю. Стратегічний менеджмент: навч. посібник / Н.Ю. Подольчак. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 400 с.