Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності
Код дисципліни: 7.073.02.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Члени ЕК: д.е.н., проф. каф. МО Карий Олег Ігорович к.е.н., доц. каф. МО Дзюбіна Андрій Васильович к.е.н., доц. каф. МО Кулініч Тетяна Володимирівна к.е.н., доц.каф. МО Грибик Ігор Іванович к.е.н., доц. каф. МО Лісовська Лідія Степанівна. Секретар ЕК: к.е.н., доц. Огінок Соломія Василівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: • здатність продемонструвати поглиблені знання основ професійно-орієнтованих дисциплін спеціалізації у сферах економіки та інноваційного забезпечення конкурентоспроможності підприємств (організацій), управління їх інноваційним розвитком, проектування та моделювання інноваційних бізнес-процесів, оптимізації системи менеджменту інноваційного підприємства (організації), контролінгу інноваційної діяльності, креативного менеджменту, маркетингу інновацій, управління ризиками інноваційної діяльності; • інтегрувати та застосовувати набуті теоретичні знання на практиці для розв’язання управлінських завдань у сфері інноваційної діяльності; • планувати, організовувати, контролювати та регулювати інноваційну діяльність на усіх рівнях економіки, використовувати сучасні механізми мотивування персоналу у сфері інноваційної діяльності; • інтегрувати інноваційну та маркетингову політику підприємства (організації), управляти процесом пошуку цільового ринку з метою реалізації інноваційного потенціалу, узгоджувати потреби та поведінкову реакцію споживачів і розробляти заходи для активізації внутрішніх і зовнішніх факторів мотивування попиту на інноваційні продукти ; • досліджувати ринкове середовище, здійснювати порівняльно-аналітичний моніторинг діяльності конкурентів, мобілізацію можливостей для покращення якості та підвищення конкурентоспроможності інноваційних продуктів і підприємства (організації, установи) на внутрішньому, зовнішньому ринках та у віртуальному середовищі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: виконана програма магістерської підготовки та успішно здані заходи семестрового контролю навчальної програми підготовки магістрів за даною спеціалізацією Пререквізити: Успішно зданий державний іспит із спеціальності
Короткий зміст навчальної програми: Анотація. Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: публічний захист магістерської кваліфікаційної роботи перед екзаменаційною комісією (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» (88-100 балів) відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; Оцінка «добре» (71-87 балів) відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; Оцінка «задовільно» (50-70 балів) відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки. Оцінка «незадовільно» (0-49 балів) передбачає, що студент не розуміє суті поставлених питань та не знає основних понять курсу.
Рекомендована література: 1. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с. 2.Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: Підручник. –Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2011. – 262 с. 3.Чухрай Н.І. Управління інноваціями : навчальний посібник / Н.І. Чухрай, Л.С. Лісовська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 280 с.