Вебаналітика

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.O.001
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., професор Бочко О.Ю., к.е.н, професор Фігун Н.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Веб-аналітика надає можливість аналізувати рекламні кампанії, оцінювати витрати на певний канал реклами для того, щоб витрачати рекламний бюджет найбільш ефективно, аналізувати структуру і контент сайту, отримувати вичерпну інформацію про відвідувачів тощо. Метою викладання даної дисципліни є формування у майбутніх спеціалістів системних знань і розуміння концептуальних основ збору, аналізу та формування стратегій інтернет-маркетингу.
Завдання: ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ЗК9. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями. фахових компетентностей спеціальності: ФК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. ФК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі. ФК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування. фахових компетентностей професійного спрямування ФКП 2. Здатність до організації систем збору та аналізу даних в мережі Інтернет. ФКП4. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Уміння надавати (придбавати) послуги, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології глобальної мережі Інтернет. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Маркетингові дослідження; Нейромаркетинг; кореквізити: Товарна інноваційна політика.
Короткий зміст навчальної програми: Розширення асортименту інтернет-магазину шляхом визначення найбільш популярних категорій товарів; визначення причин неефективності конверсійних сторінок і їх опрацювання з метою удосконалення; збір повної статистичної інформації щодо поведінки всіх користувачів, а також окремих їх груп; відстеження ефективності та результативності роботи по кожному з каналів маркетингу; удосконалення стратегії зниження рівня витрат бюджету за рахунок перерозподілу ресурсів на більш вигідні напрямки роботи; Поняття конверсії та зниження показника відмов, що дозволяє отримувати більше продажів і збільшити середній чек навіть при незмінному рівні відвідуваності; аналіз інструментів для збору даних, щодо рівня відвідуваності ресурсу.
Опис: Вступ до веб-аналітики. Онлайн реклама. Місце контекстної реклами в інтернет маркетингу. Основи роботи з AdWords. Вибір місця й часу показу оголошень. Перевірка активності оголошення. Керування обліковим записом і його безпека. AdWords: Керування оголошеннями. Оголошення й затвердження. Налаштування кампанії. AdWords: Бюджет й ставки. Ключові слова. Відстеження продажів та інших конверсій. Google Analytics і AdWords. Налаштування та початок роботи з Analytics. Ієрархія облікових записів, користувачів, ресурсів і представлень даних Analytics: Звіти й аналітика. Метрики для оцінки ефективності контекстної реклами
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: - тестування; - усне фронтальне опитування; - усне вибіркове опитування; - обговорення ситуаційних завдань; - захист практичних робіт. Екзаменаційний контроль: - тестування; - письмове опитування; - усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): робота на лабораторних заняттях, усне опитування підчас практичних занять. Підсумковий контроль (60%, екзамен): екзаменаційна контрольна робота.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Брайан Клифтон. Google Analytics для профессионалов, 3-е издание = Advanced Web Metrics with Google Analytics, 3rd ed.. — М.: «Диалектика», 2012. — 608 с. 2. Авинаш Кошик. Веб-аналитика 2.0 на практике. Тонкости и лучшие методики = Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity. — М.: «Диалектика», 2011. — С. 528. 3. Джерри Ледфорд, Мэри Э. Тайлер. Google Analytics 2.0: анализ веб-сайтов = Google Analytics 2.0. — М.: «Диалектика», 2008. — С. 368. 4. Яковлев А.А. Довжиков А.А. Веб-аналитика: основы, секреты, трюки. — СПб.: БХВ-Петербург, 2009. — С. 272. 5. Марк Хасслер. Веб-аналитика = Web Analytics. — М.: Эксмо, 2010. — С. 432. 6. Мелихов Д.С Сарматов И.И. Веб-аналитика: шаг к совершенству. — К.: Аналитик Интеллект Сервис, 2010. — С. 112.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).