Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.O.013
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Всі викладачі кафедри маркетингу і логістики, які мають науковий ступінь
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Якісне вирішення складних спеціалізованих задач та практичних проблем під час професійної діяльності у сфері маркетингу або у процесі навчання, що передбачає застосування теорії, інструментів маркетингу в умовах зростаючої невизначеності.
Завдання: Розвиток компетенцій студентів, які відображають: • здатність приймати обґрунтовані рішення; • здатність генерувати нові ідеї (креативність); • навички міжособистісної взаємодії; • здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; • здатність виявляти ініціативу та підприємливість; • здатність розробляти проекти та управляти ними; • здатність до постійного самовдосконалення та оволодівання сучасними знаннями; • здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу; • здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування; • здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу; • здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом; • здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування; • здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків; • здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування; • здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу; • здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг; • здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Результати навчання: Програмними результатами виконання та захисту магістерської кваліфікаційної роботи є: • знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу; • вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта; • планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності; • вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації; • вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними; • вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта; • розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень; • обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів; • використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта; • здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм; • збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення; • знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей; • уміння організовувати торговельну діяльність суб’єкта господарювання з використанням мережі Інтернет; • формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі Інтернет; • здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування; • зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються; • використання іноземних мов у професійній діяльності; • прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування; • відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди; • здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Кореквізити: Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Виконуючи магістерську кваліфікаційну роботу, необхідно показати основні тенденції розвитку цільових ринків і маркетингової діяльності в умовах глобалізації бізнесу та цифровізації економіки; виявити сучасні вітчизняні, європейські та глобальні тенденції розвитку науки, техніки та технології; широко презентувати нові методи і форми господарювання в країні в умовах форс-мажорних ситуацій (наприклад, пандемії); показати зростаючу роль компетенцій менеджменту у сфері маркетингу для цілей підвищення якості економічного росту організації; ідентифікувати чинники макро- і мікросередовища позитивної та негативної дії, що визначають моделі поведінки економічних агентів та потенційних споживачів.
Опис: Вступ. Теоретична частина. Аналітична частина. Дослідницька частина. Проектна частина. Висновки. Список використаних джерел. Додатки до магістерської кваліфікаційної роботи (для підтвердження достовірності використаних в роботі інформаційних даних та аргументації висновків).
Методи та критерії оцінювання: Письмова випускна магістерська кваліфікаційна робота оцінюється керівником та рецензентом
Критерії оцінювання результатів навчання: Якість магістерської кваліфікаційної роботи оцінюється з урахуванням таких критеріїв: • актуальність теми магістерської кваліфікаційної роботи, її відповідність сучасному рівню розвитку науки, техніки і виробництва; • самостійність виконання магістерської кваліфікаційної роботи, розв’язання поставленої задачі, проектного рішення, виконання розрахунків, графіків, економічного аналізу, уміння студента самостійно працювати з літературними та іншими джерелами; • ступінь творчого підходу студента до виконання роботи, ініціативність та уміння порівнювати й аналізувати варіанти рішень, вибирати оптимальні; • рівень теоретичної та практичної підготовки студента, наявність навичок маркетолога, ерудицію; • наявність елементів науково-дослідного характеру; • використання систем автоматизованого проектування, пакетів прикладних програм, спеціалізованого програмного забезпечення тощо; • цінність теоретичних висновків та практичних рекомендацій, можливість впровадження у виробництво; • оформлення пояснювальної записки, графічних матеріалів згідно з вимогами до конструкторської та технологічної документації, відповідність рішень, які приймаються, сучасним нормам та вимогам.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л., Холод В., Балабанова І. Стратегічний маркетинг: підручник. Київ, 2019. 612 с. 2. Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів, 2018. 460 с. 3. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Патора Р. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Львів, 2012. 360 с. 4. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Львів, 2012. 260 с. 5. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С., Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів, 2013. 256 с. 6. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія / М.А. Окландер та ін. Одеса, 2017. 292 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).