Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.O.012
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Гринкевич С.С.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Здобуття студентами навичок самостійної практичної діяльності у напрямку своєї майбутньої професії, зокрема, на посадах управлінського персоналу у відділах матеріально-технічного забезпечення, реклами та зв’язків з громадськістю, маркетингу, збуту, логістики; збір матеріалів для виконання магістерської кваліфікаційної роботи і підготовки доповідей на наукові конференції чи наукової статті.
Завдання: Проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи передбачає формування у здобувачів освіти таких компетентностей: Загальних компетентностей: Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. Навички міжособистісної взаємодії. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодівання сучасними знаннями. Фахових компетентностей: Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальність за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі Інтернет. Здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Цикли загальної та професійної підготовки. Кореквізити: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи передбачає вивчення специфіки маркетингової діяльності на досліджуваному об’єкті, його ділових партнерів та особливостей каналів товаропросування (за останні 3-5 років); аналіз фінансово-економічних показників досліджуваного об’єкту; аналіз особливостей ціноутворення на товари; вивчення маркетингової географії системи збуту підприємства; аналіз ефективності маркетингової діяльності; охорони праці і навколишнього середовища; дослідження потреб споживачів з використанням хмарних технологій; дослідження галузевої структури; стратегічний аналіз діяльності підприємства з використанням методів SWOT-аналізу та матриці БКГ; формування пропозицій щодо вдосконалення маркетингової діяльності об’єкта дослідження.
Опис: Загальні відомості про підприємство, його стратегії розвитку. Організаційне забезпечення маркетингової діяльності на підприємстві. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Аналіз маркетингової товарної політики. Аналіз політики ціноутворення. Аналіз організації збуту продукції. Аналіз системи просування продукції. Дослідження потреб споживачів з використанням хмарних технологій. Дослідження галузі. Аналіз господарського портфелю підприємства. Проведення SWOT-аналізу досліджуваного підприємства. Охорона праці та навколишнього середовища.
Методи та критерії оцінювання: Якість звіту з практики оцінюється за такими критеріями: - відповідність змісту звіту з практики завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання; - самостійність виконання звіту; - наявність елементів науково-дослідного характеру; - використання комп’ютерних технологій; - оформлення звіту з практики відповідно до вимог.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль: 100 %, з них написання звіту 80 %, захист звіту 20 %.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л., Холод В., Балабанова І. Стратегічний маркетинг: підручник. Київ, 2019. 612 с. 2. Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів, 2018. 460 с. 3. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Патора Р. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Львів, 2012. 360 с. 4. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Львів, 2012. 260 с. 5. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С., Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів, 2013. 256 с. 6. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія / за ред. Н.В. Карпенко. Київ, 2016. 252 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).