Економетрика у міжнародному бізнесі

Спеціальність: Міжнародна економіка
Код дисципліни: 7.292.01.O.002
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: д.е.н., професор Олексів Ігор Богданович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: РН 3. Систематизувати, синтезувати й упорядковувати отриману інформацію, ідентифікувати проблеми, формулювати висновки і розробляти рекомендації, використовуючи ефективні підходи та технології, спеціалізоване програмне забезпечення з метою розв’язання складних задач практичних проблем з урахуванням крос-культурних особливостей суб’єктів міжнародних економічних відносин. РН 7. Досліджувати й аналізувати моделі розвитку національних економік та обґрунтовувати заходи досягнення їх стратегічних цілей в умовах трансформації світогосподарських відносин. РН 10. Розуміти закономірності та тенденції розвитку світового господарства і феномену нової економіки з урахуванням процесів інтелектуалізації, інформатизації та науково-технологічного обміну. РН 12. Визначати геоекономічні стратегії країн та їхні регіональні економічні пріоритети з урахуванням національних економічних інтересів і безпекової компоненти міжнародних економічних відносин у контексті глобальних проблем людства й асиметричності розподілу світових ресурсів. УМ 2 Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності АіВ 3.Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Cтатистика. кореквізити: Міжнародний фінансовий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Предмет, метод і завдання економетрики; основи економетричного моделювання; парна вибіркова лінійна регресія; багатофакторна регресія; методи побудови загальної лінійної моделі; мультиколінеарність; гетероскедастичність; автокореляція; економетричні моделі динаміки; авто - регресивні і дистрибутивно-лагові моделі; моделі розподілу лагу; економетричні моделі на основі системи структурних рівнянь.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): виконання лабораторних робіт, усне опитування; виконання контрольних робіт (для ЗФН) - підсумковий контроль (70%): тестування (50%), усна відповідь (20%)
Рекомендована література: 1. Pyroh O., Oleksiv I., Poritska A. Modelling the Development of EU Digital Business // MIND Journal. – 2021. – No. 11.- р.34-42 2. Barrow M. Statistics for Economics, Accounting and Business Studies, 7th Edition, Pearson, 2017 – 168р. 3. Damodar N. Gujarati Basic Econometrics, Damodar N. Gujarati, 4th edition, 2003 – 346р. 4. Greene W. Econometric Analysis. 8th Edition, Stern School of Business, New York University. Pearson, 2018- 264р. 5. Stock S., Watson M. Introduction to Econometrics, 4th Edition, Harvard University, Pearson, 2019 – 188р. 6. Studenmund A. Using Econometrics: A Practical Guide, 7th Edition, Pearson, 2017-281р.