Атестаційний екзамен

Спеціальність: Промислова безпека і охорона праці
Код дисципліни: 7.263.01.O.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Цивільна безпека
Лектор: професор, д.т.н. Нагурський О.А., доцент, к.т.н, Кіт Ю.В., доцент, к.т.н, Васійчук В.О., доцент, к.т.н, Корчак Б.О., доцент, к.х.н, Токарєва М.О.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: використання набутих теоретичних знань, умінь і навиків врезультаті вивчення дисциплін відповідно до освітньої програми спеціальності 263 «Цивільна безпека».
Завдання: Під час написання КЕ здобувач повинен виявити здатність використовувати теоретичні знання, отримані в об’ємі програм дисциплін навчального плану для прийняття технічних і організаційних рішень з питань цивільної безпеки, а також вміння самостійно працювати з нормативно-правовою та технічною документацією з метою розробки організаційних заходів, технічних рішень та удосконалення завдань цивільної безпеки на об’єкті.
Результати навчання: • складання кваліфікаційного комплексного іспиту зі спеціальності «Цивільна безпека»
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: •всі обов'язкові дисципліни підготовки магістра за спеціальністю 263 "Цивільна безпека"
Короткий зміст навчальної програми: Кваліфікаційний комплексний іспит з фаху «Цивільна безпека» є формою атестації другого (магістерського) рівня вищої освіти та проводиться з метою підсумкового контролю теоретичних і прикладних знань студентів. Кваліфікаційний комплексний іспит повинен визначати рівень засвоєння студентами матеріалів вивчених дисциплін, вміння самостійно застосовувати знання та навички для здійснення професійної діяльності у сферах професійної та цивільної безпеки, аналізувати виробничі процеси на відповідність дотримання стандартів з охорони праці, промислової безпеки, активно використовувати набуті знання та навички для фахового консультування з техніки безпеки на об'єктах економіки. Під час іспиту не тільки конкретизуються, систематизуються, а й поглиблюються та закріплюються знання з найважливіших дисциплін. На кваліфікаційний комплексний іспит з фаху виноситься матеріал із нормативних дисциплін циклу професійної підготовки навчального плану магістра за спеціальністю «Цивільна безпека», що дозволить екзаменаційній комісії виявити сукупність знань студентів, які засвоєні ними в процесі опанування нормативних дисциплін професійної підготовки та визначити рівень їх відповідності сучасним вимогам. Державна атестація у формі кваліфікаційного комплексного іспиту з фаху за умов всебічного аналізу його результатів дозволяє з’ясувати позитивний досвід та недоліки в організації та змісті викладання фахових дисциплін, а також самостійної роботи студентів. Кваліфікаційний комплексний іспит з фаху проводиться у формі письмових відповідей на питання екзаменаційних білетів, складених відповіднодо навчальних програм, за методикою, визначеною кафедрою цивільної безпеки.
Опис: 1. Управління ризиками безпеки професійної діяльності. 2. Промислова безпека технологічних процесів. 3. Управління промисловою безпекою та охороною праці. 4. Методологія наукових досліджень. 5. Аудит безпеки праці та аналіз надзвичайних ситуацій.
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль: складання кваліфікаційного комплексного іспиту (100 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: Результати написання КЕ оцінюються за 100-бальною шкалою і переводяться у національну оцінку ("відмінно", "добре", "задовільно" і "незадовільно") та шкалу ЄКТС («А», «ВС», «DE», «FX», «F»).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах // Затверджене наказом Міністерства освіти України № 161 від 02.06.1993 р. 2. Закон України “Про освіту” в редакції від 23 березня 1996 р. 3. Про порядок розробки складових нормативного та навчально-методичного забезпечення підготовки фахівців з вищою освітою // Затверджене наказом Міністерства освіти України № 285 від 31.07.1998 р. 4. Положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту) // Затверджене постановою Кабінету Міністрів України № 65 від 20.01.1998 р. 5. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційної комісії Національного університету “Львівська політехніка” / В.А. Павлиш, О.Р. Давидчак, А.Г. Загородній, О.Ю. Лозинський, Л.М. Пилипенко, В.М. Свірідов, Д.В. Федасюк. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 36 с. 6. Методичні рекомендації до підготовки та проведення кваліфікаційного екзамену зі спеціальності «Цивільна безпека» для студентів другого(магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 26 «Цивільна безпека» спеціальності 263 «Цивільна безпека» денної та заочної форм навчання / Укл. О.А. Нагурський, О.Я. Литвиняк, – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2020. 15 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).