Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Електроніка
Код дисципліни: 6.171.00.O.042
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Електронна інженерія
Лектор: Д.т.н., проф. Стахіра Павло Йосипович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є систематизування, поглиблення, розширення і закріплення теоретичних знань, одержаних студентами в процесі вивчення фахових дисциплін шляхом ознайомлення зі структурою, тематикою, виробничо-господарською діяльністю з розробки і впровадження нових виробів і технологій баз практики, набуття професійних навичок самостійної роботи з науковою літературою, одержання практичних навичок у вирішенні дослідницьких, інженерних, технологічних, організаційно-економічних, експлуатаційних задач, проведення конструкторсько-технологічних та наукова-дослідних розробок різноманітного призначення у відповідності з темою бакалаврської кваліфікаційної роботи, формування здатності систематично поновлювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності, проведення необхідних експериментальних досліджень та збір матеріалів для виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Завдання: Інтегральні компетентності: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, під час професійної діяльності у галузі електроніки, або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електроніки. Загальні компетентності: ЗК1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК2. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК8. Навички міжособистісної взаємодії. ЗК9. Здатність працювати в команді. ЗК11. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ЗК12. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності: СК8. Здатність вирішувати інженерні задачі в галузі електроніки з урахуванням всіх аспектів розробки, проектування, виробництва, експлуатації та модернізації електронних приладів, пристроїв та систем. СК9. Здатність визначати та оцінювати характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, аналогових та цифрових електронних пристроїв для проектування мікропроцесорних та електронних систем, пристроїв функціональної, квантової та лазерної електроніки. СК10. Здатність застосовувати на практиці галузеві стандарти та стандарти якості функціонування пристроїв та систем електроніки. СК11. Здатність контролювати і діагностувати стан обладнання, застосовувати сучасні електронні компоненти та технічні засоби, виконувати профілактику, ремонт та технічне обслуговування електронних пристроїв та систем, монтувати, налагоджувати та ремонтувати аналогові, цифрові та оптичні модулі, розробляти та виготовляти друковані плати, розробляти програмне забезпечення для мікроконтролерів.
Результати навчання: Програмні результати навчання: Р 6. Застосовувати експериментальні навички (знання експериментальних методів та порядку проведення експериментів) для перевірки гіпотез та дослідження явищ електроніки, вміти використовувати стандартне обладнання, планувати, складати схеми; аналізувати, моделювати та критично оцінювати отримані результати. Р 12. Використовувати документацію, пов’язану з професійною діяльністю, із застосуванням сучасних технологій та засобів офісного устаткування; використовувати англійську мову, включаючи спеціальну термінологію, для спілкування з фахівцями, проведення літературного пошуку та читання текстів з технічної та фахової тематики. Р 13. Вміти засвоювати нові знання, прогресивні технології та інновації, знаходити нові нешаблонні рішення і засоби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нормування часу, дисциплінованості, відповідальності за свої рішення та діяльність. Р 15. Виявляти навички самостійної та колективної роботи, лідерські якості, організовувати роботу за умов обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність. Комунікація: К4. Вдосконалення особистісної комунікативної компетентності на основі навичок і вмінь міжособистісної комунікації на основі навичок і вмінь міжособистісної комунікації з урахуванням соціальних, культурних, релігійних та особистісних факторів. К5. Розроблення планів комунікацій у проекті; підготовка та проведення нарад; виявлення проблем і діагоностика конфліктів при виконанні робіт. К6. Здатність розробляти комунікації в команді, знаходити розуміння в процесі виконання індивідуальних завдань і виконання взятих на себе обов’язків. Автономія і відповідальність: АВ2. Відповідальне ставлення до професійних обов’язків та виконуваних робіт, самостійність у прийнятті і виконанні рішень в процесі подолання навчальних труднощів, спираючись на власний досвід творчого розв’язання поставлених проблем. АВ4. Відповідальність за якість виконуваних робіт, забезпечення виконання зобов’язань у договірних відносинах. АВ6. Здатність забезпечувати організацію роботи окремих ланок виробництва електронних чинників та конкретних умов виробництва. АВ9. Відповідальність при аналізі виробничої ситуації щодо виконання норм і правил безпеки праці, здатність виправляти дії персоналу і режими роботи обладнання у разі порушень таких норм і правил.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: виконання індивідуального навчального плану здобувача вищої освіти; кореквізит: виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи, захист бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Проведення практики спрямоване на закріплення студентами отриманих теоретичних знань та набуття практичного досвіду і навиків самостійної роботи в галузі електроніки. Метою практики є закріплення, поглиблення та розширення надбаних у процесі навчання знань із сучасних методів розроблення та нових електронних пристроїв та систем, у відповідності до теми бакалаврської кваліфікаційної роботи. Завданням практики є вивчення принципів організації діяльності бази практики, ознайомлення з основними показниками її роботи та новими розробленнями у галузі електроніки; збирання матеріалів для використання їх у кваліфікаційній роботі; вивчення питань охорони праці, екології, пожежної безпеки i техногенного захисту; закріплення та поглиблення теоретичних знань з дисциплін, які розглядають питання розроблення, моделювання, розрахунку та експериментальних досліджень електронних пристроїв та систем, засобів біомедичної електроніки; надбання практичних навичок на робочих місцях; збір вихідного матеріалу для якісного виконання кваліфікаційної роботи бакалавра і підготовки її практичної частини.
Опис: Практика на рівні бакалавра спрямована на виконання відповідних завдань за темою роботи на прикладі об’єкта дослідження та отримання даних, необхідних для написання та захисту звіту з практики і магістерської кваліфікаційної роботи. Після закінчення терміну практики студенти звітують про виконання програми. Письмовий звіт з іншими документами, встановленими кафедрою, подаються на рецензування керівнику практики від кафедри. Звіт з практики захищається студентом (з диференційованою оцінкою) перед комісією, призначеною завідувачем кафедри. Звіт відображає зміст набутого студентом практичного досвіду в контексті аналізування теми роботи на прикладі об’єкта дослідження.
Методи та критерії оцінювання: Результати практики оцінюються в ході захисту звіту з практики. Оцінювання роботи студентів під час усіх видів практики здійснює керівник практики від бази практики (подає коротку характеристику роботи студента та рекомендовану оцінку за 100-бальною шкалою), керівник практики від університету (оцінює рівень виконання програми, передбаченої кожним видом практики, наявність та правильність ведення звітних документів, старанність при виконанні обов’язків студента-практиканта) та спеціальна комісія, яка формується із керівників практики від університету, викладачів кафедри та представників баз практики для заслуховування звітів студентів про результати практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: Результати практики оцінюються в ході захисту звіту з практики. Оцінювання роботи студентів під час усіх видів практики здійснює керівник практики від бази практики (подає коротку характеристику роботи студента та рекомендовану оцінку за 100-бальною шкалою), керівник практики від університету (оцінює рівень виконання програми, передбаченої кожним видом практики, наявність та правильність ведення звітних документів, старанність при виконанні обов’язків студента-практиканта) та спеціальна комісія, яка формується із керівників практики від університету, викладачів кафедри та представників баз практики для заслуховування звітів студентів про результати практики.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до організації та проведення усіх видів практики студентів спеціальності 171 «Електроніка» за першим (бакалаврським) та за другим (магістерським) рівнем вищої освіти денної та заочної форми навчання / Укладачі: Микитюк З.М., Кремер І.П., Івах М.С. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2019. – 23 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).